Jij bent ook op iedereen verliefd he?quote:
Ah veel huiswerk...quote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef saaw het volgende:
ik doe 5 en 6 vwo in 1 jaar dus is ook ineens behoorlijk druk en leraren die de hele dag zeiken over examens enzo
Spannend. Ik heb het over MKZ voor aardrijkskunde gedaan. Schijtsimpel onderwerp natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
We doen natuurkunde, en gaan met een scooter allerlei tests doen met betrekking tot enrgie.
trust me, i triedquote:Op donderdag 29 september 2005 20:27 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat doen ze ook als je 5 en 6 vwo in 2 jaar wil halen![]()
quote:
Ik had het echt al keilang niet gezien en nou zegt mijn broertje net dat dat elke dag komtquote:Op donderdag 29 september 2005 20:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, blijft een leuke serie om naar te kijken![]()
Is dat een ja of nee?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef saaw het volgende:
[..]
trust me, i tried
dit is nog veel erger
[..]
@ brianster: hoiii![]()
Ik heb Natuurkunde en Scheikunde als vakken gehad. We hadden een batterij gemaakt die nog zelfs nog werkte.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
We doen natuurkunde, en gaan met een scooter allerlei tests doen met betrekking tot enrgie.
nja dat dan weer niet want ik zit elke dag van 9 tot 5 op school, waarvan nieteens de helft gevuld wordt met lessen en ik dus de rest van de tijd in de studiezaal zit [verplicht] en dan maar huiswerk ga zitten makenquote:
Ik wilde eigenlijk ook wel Aardrijkskunde doen, dat vind ik echt makkelijk. Maar dat zit niet in me profiel, gewoon een keuzevakquote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Spannend. Ik heb het over MKZ voor aardrijkskunde gedaan. Schijtsimpel onderwerp natuurlijk.
Nog erger?? en ik was al blij toen ik van de havo afkwamquote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef saaw het volgende:
[..]
trust me, i tried
dit is nog veel erger
Alleen op saaw en marysequote:Op donderdag 29 september 2005 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij bent ook op iedereen verliefd he?
Ik haat zelf lange schooldagenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:32 schreef saaw het volgende:
[..]
nja dat dan weer niet want ik zit elke dag van 9 tot 5 op school, waarvan nieteens de helft gevuld wordt met lessen en ik dus de rest van de tijd in de studiezaal zit [verplicht] en dan maar huiswerk ga zitten maken
enige voordeel is dat ik het dus wel doe [ervaring leert dat ik het thuis dus niet doe] en dat ik buiten school er niet meer over na hoef te denken
Tot morgenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:35 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weg.. tot morgen allemaal![]()
Ik kom hem wel een keer afleveren. Zie ook laatste mail van paar dagen geleden.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:35 schreef Imberr het volgende:
ik ben ook weg.. tot morgen allemaal![]()
ik ookquote:Op donderdag 29 september 2005 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik haat zelf lange schooldagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |