Echt niet. Je vindt Imberr ook wel lekker volgens mij, Talena zal je ook niet overslaan en destijds met Jett wist je ook niet van ophouden.quote:
haha ja die was best gek trouwensquote:Op donderdag 29 september 2005 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kom hem wel een keer afleveren. Zie ook laatste mail van paar dagen geleden.![]()
![]()
Jij houd ook alles bij hequote:Op donderdag 29 september 2005 20:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Echt niet. Je vindt Imberr ook wel lekker volgens mij, Talena zal je ook niet overslaan en destijds met Jett wist je ook niet van ophouden.![]()
![]()
PUBSC 142 weg met jett hockey slet oid was mijn idee. en imberr hoef ik niet. en talena.. daar weet ik nog nieks op te verzinnen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Echt niet. Je vindt Imberr ook wel lekker volgens mij, Talena zal je ook niet overslaan en destijds met Jett wist je ook niet van ophouden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
* saaw is eating a HUGE chocolate-chip-cookie
[afbeelding]
Ik wil ook...quote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
* saaw is eating a HUGE chocolate-chip-cookie![]()
[afbeelding]
Gek?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:39 schreef saaw het volgende:
[..]
haha ja die was best gek trouwens
wel koel
Talena heeft grote h00terz dus ik kan me niet voorstellen dat je dat zou weigeren.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef brainster het volgende:
[..]
PUBSC 142 weg met jett hockey slet oid was mijn idee. en imberr hoef ik niet. en talena.. daar weet ik nog nieks op te verzinnen.
Iets om trots op te wezen?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:38 schreef freiss het volgende:
Ik heb trouwens de Jannes-ansichtkaarten van de FP-prijsvraag vandaag gekregen
Oh zo. Mwoah.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:42 schreef saaw het volgende:
[..]
nja ik krijg niet elke dag zulke mailtjes
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Talena heeft grote h00terz dus ik kan me niet voorstellen dat je dat zou weigeren.
maar die heb ik niet en ik krijg wel aandacht dus klopt iets nietquote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Talena heeft grote h00terz dus ik kan me niet voorstellen dat je dat zou weigeren.
Bekijk d'r fotoboek maar.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Talena grote hooters had... Hoe weet jij dat?
ik lust geen koffie.quote:
Je bent vrouwelijk en online.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:44 schreef saaw het volgende:
[..]
maar die heb ik niet en ik krijg wel aandacht dus klopt iets niet
Omg!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
* saaw is eating a HUGE chocolate-chip-cookie
[afbeelding]
ook primaquote:Op donderdag 29 september 2005 20:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik lust geen koffie.
ik lust wel een kopje thee![]()
Check die foto maar in het verkiezingstopic bovenaan de topiclijst in PUB.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef brainster het volgende:
[..]Ik wist niet dat Talena grote hooters had... Hoe weet jij dat?
Waar zijn de foto's...quote:Op donderdag 29 september 2005 20:44 schreef saaw het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik teveel koffie had gedronken ofzo maar je ava beweegt toch he?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:45 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Je bent vrouwelijk en online.
1 + 1 = 2
Wie weet.quote:
Jongens vallen op meer dan h00terz.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:44 schreef saaw het volgende:
[..]
doewjquote:Op donderdag 29 september 2005 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben ook weg tot straks nog even
Tuurlijk, vernuftig stukje gif animatie.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:46 schreef saaw het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik teveel koffie had gedronken ofzo maar je ava beweegt toch he?
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:48 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, vernuftig stukje gif animatie.
Nog meer streepjesquote:Op donderdag 29 september 2005 20:48 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wil een nieuwe ava maar heb nog geen inspiratie
Ach ja, ik was ooit een populair avatarmaker.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:48 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wil een nieuwe ava maar heb nog geen inspiratie
dune?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:55 schreef saaw het volgende:
Have you ever been mellow?
Have you ever tried?
Have you ever been happy
Just to hear a song?
jeugdsentiment![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind het echt prachtigquote:Op donderdag 29 september 2005 21:01 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Party Animals gij barbaar.
Kutmuziek, daar niet van.
Muziek uit mijn goede oude tijdquote:Op donderdag 29 september 2005 20:55 schreef saaw het volgende:
Have you ever been mellow?
Have you ever tried?
Have you ever been happy
Just to hear a song?
jeugdsentiment![]()
![]()
![]()
![]()
jupquote:Op donderdag 29 september 2005 21:01 schreef brainster het volgende:
Saaw, heb je die foto's die ik je heb gestuurd al gevonden?
Jah... uh webcam hèquote:Op donderdag 29 september 2005 21:03 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
ik vind ze niet echt charmant maarja dat hoort bij foto's van jezelf geloof ik dus komt vats wel goed
vanavond neem ik mn toestel mee dus misschien nieuwe foto's morgen
Posten als je ze hebtquote:Op donderdag 29 september 2005 21:03 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
ik vind ze niet echt charmant maarja dat hoort bij foto's van jezelf geloof ik dus komt vats wel goed
vanavond neem ik mn toestel mee dus misschien nieuwe foto's morgen
Hardcore is mooiquote:Op donderdag 29 september 2005 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
Ik hou niet van hardcore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |