abonnement Unibet Coolblue
pi_31510975
tanja-rob
rob-tanja
ingrid-rob
menno rob
chantal lieske
nathalie-tanja
lieske-rob
dido-tanja
joost-roel
roel-tanja
pi_31512349
ik denk niet dat Dido op Roel stemt Cuall ook al zou ze weten van de handjob,ze kickt veel
te veel op zijn aandacht voor haar.
pi_31558807
Ik gok op een bank met Rob, Menno, Lieske en Tanja.
Viper 4 life
pi_31559132
De verhoudingen zijn weer aardig veranderd de laatste dagen, nu weet ik niets meer 'zeker'.
Ik denk dat Tanja alleen op de bank komt als ze vraagt haar te nomineren.
Dan wordt het Lieske, Rob, Tanja.
Anders zou Lieske, Rob en Chantal wel mooi zijn.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_31559192
ik hoop op rob, lieske en menno.
en dat rob er dan uitvliegt
waarom naast lieske en menno?? omdat hij denkt van hen te kunnen winnen, en ik wil zooo graag dat smoelwerk van hem zien als hij merkt dat hij minder populair is dan die twee
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:30:34 #81
130560 daphne82
http://www.gratix.info/
pi_31559230
Kan die kleine ook genomineerd worden??? (ohhh wat ben ik lullig!!)

http://bigbrother2005.jouwbegin.nl/
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:40:51 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31560602
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:20 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

Kan ik ook in meegaan, al weet ik niet of Joost deze keer Menno gaat nomineren. Misschien nomineert hij toch Lieske?
Joost Lieske nomineren? Nooit. Die twee kunnen het vrij goed vinden en alleen al uit schuldgevoel zou hij haar niet nomineren. Dus die kans schat ik echt 0 in.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator donderdag 20 oktober 2005 @ 11:16:43 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31576954
Ik ga voor vier genomineerden: Tanja, Rob, Menno en Lieske


Chantal: Tanja
Lieske: Tanja
Ingrid: Tanja
Menno: Rob
Tanja: Rob
Rob: Menno
Joost: Menno
Nathalie: Lieske
Dido: Lieske
Roel: Joost

Het zou me trouwens ook niets verbazen als die linkmiechel van een Ingrid ineens op Menno heeft gestemd, lijp wijf dat het is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31577031
Dido - Chantal
Roel - Joost
Joost - Roel
Rob - Menno
Lieske - Ingrid
Menno - Rob
Tanja - Rob
Ingrid - Lieske
Nathalie - Lieske
Chantal - Lieske
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31577324
Ik zal wel niet helemaal helder zijn maar wat gebeurt er ook alweer bij enkele stemmen, zoals mijn voorspelling hierboven? Zijn dan alleen Rob en Lieske genomineerd?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31577395
Chantal: Tanja
Lieske: Tanja
Ingrid: Tanja
Menno: Rob
Tanja: Lieske
Rob: Menno
Joost: Menno
Nathalie: Lieske
Dido: Lieske
Roel: Tanja

CW ik ben ook in de war nu, door je vraag Ik weet het dus niet.
Variety is the spice of life
pi_31577993
Roel - Joost (heeft hij meerdere malen expliciet of impliciet gezegd)
Rob - Menno (er is geen toenadering geweest)
Menno - Rob (er is geen toenadering geweest)
Ingrid - Rob (ik zou niet weten op wie ze anders zou stemmen)
Tanja - Rob (ondanks toenadering weet ze niet op zie ze anders moet stemmen)
Nathalie - Tanja (hoewel ze twijfelt of ze het nu wel kan maken)
Chantal - Menno (omdat hij te veel zijn best deed een geloofwaardige homo te zijn, anders weer Lieske)
Dido - Ingrid (met de andere bewoners heeft ze momenteel meer)
Lieske - Ingrid (omdat ze daar het minst mee heeft, anders Rob, anders Chantal)
Joost - Chantal (hij heeft aangegeven niet meer op Roel te stemmen, hij vindt dat Tanja een stem verdient maar ik vermoed dat hij op dit moment denkt het niet te kunnen maken, op Dido, Nathalie en Menno stemt hij in ieder geval niet, dan blijven Lieske, Chantal, Rob en Ingrid over, ik denk dat hij Chantal stemt maar ik heb er geen goede motivering voor)

Genomineerd zijn dan Menno, Rob en Ingrid.

Cartwoman, als jouw nominaties kloppen zijn alle bewoners die een nominatie hebben gekregen genomineerd.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 12:14:40 #88
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31578032
Erg moeilijke nominatieronde om te voorspellen. Er kan van alles gebeuren en dat maakt het wel leuk an sich. Jammer dat er door die baby zo weinig aandacht daarom is voor deze nominatieronde.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2005 @ 13:09:38 #89
128220 Peter6000
pi_31578717
pffff, wat is fok weer traag, wat hebben ze maandagavond dan veranderd

Nauwelijks te voorspellen nominaties dit keer (maakt het wel leuk)
Ook leuk dat mijn streamverslagenheld Bus watcher een voorspelling heeft gedeponeerd

Enige vrij duidelijke zekerheden zijn:

Rob - Menno
Menno - Rob


Verder echt speculeren:

Chantal - Menno (die homoleugen zit haar nog steeds dwars)
Lieske - Ingrid (omdat ze weet dat Ingrid ook al 2 keer op haar gestemd heeft, al zal ze vast een andere motivatie geven)

verder kom ik niet, en pin me er maar niet op vast
pi_31578751
Denk dan toch dat Tanja er weer bij gaat zitten nu....en weer Rob inderdaad, vorige keer een vrouw maar ja de vrouwen zijn nog steeds in de meerderheid dus ja wie weet weer wel een vrouw want drie mannen en zes vrouwen in één huis ................. wow komt dat wel goed?????

Ik denk dat dus Tanja Chantal en Rob worden genomineerd
pi_31578791
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:11 schreef Bus watcher het volgende:

Cartwoman, als jouw nominaties kloppen zijn alle bewoners die een nominatie hebben gekregen genomineerd.
Optimist.
Er komen toch maar 3 op de bank?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2005 @ 13:21:29 #92
128220 Peter6000
pi_31578842
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:12 schreef kluivie het volgende:
Denk dan toch dat Tanja er weer bij gaat zitten nu....en weer Rob inderdaad, vorige keer een vrouw maar ja de vrouwen zijn nog steeds in de meerderheid dus ja wie weet weer wel een vrouw want drie mannen en zes vrouwen in één huis ................. wow komt dat wel goed?????
Ik denk dat dus Tanja Chantal en Rob worden genomineerd
Dat hoop ik eigenlijk ook wel, vooral Chantal

Maar de bewoners gaan nomineren, en de kans dat iemand Chantal nomineert is klein hoor.

En meerderheden van vrouwen en mannen doen niet terzake denk ik.
Gaat erom wie er bij de bewoners het minst populair is.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2005 @ 13:26:36 #93
128220 Peter6000
pi_31578909
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:17 schreef CartWOman het volgende:
Er komen toch maar 3 op de bank?
Nee hoor, als bijvoorbeeld 2 bewoners 2 stemmen krijgen, en 6 bewoners 1 stem...komen er 8 op de bank.

Er waren er al een keer 5: toen pakte Lieske die enveloppe waarbij 'haar moed beloond werd' , en ze niet meer genomineerd was, en bleven er 4 over.
pi_31579314
Ik denk als 2 bewoners 2 stemmen krijgen en 6 bewoners 1 stem dat er dan 2 mensen op de bank komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31579597
ja precies, minimaal 2 bewoners op de bank.

Toch denk ik dat er wel een paar mensen op Tanja zullen stemmen om zo haar dochter wat 'vrijheid' te geven...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_31579668
Als je het mij vraagt zijn ze in dat geval allemaal genomineerd aangezien ze er minimaal drie moeten hebben. Maar twee mensen nomineren levert zeker minder smsjes op!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_31579836
Ik denk ook dat veel mensen Tanja zullen noemen onder het mom van "dan kan ze lekker nog een weekje blijven en dan fijn naar huis..."
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31579898
Dat zou ik echt huichelachtig vinden...gewoon zeggen wat je denkt en haar nomineren omdat ze anderhalve maand a living hell was...niets meer en niets minder. Daar verandert die gnoom en één dag vrolijkheid helemaal niks aan!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_31579943
Er worden er inderdaad minimaal drie genomineerd. In een later stadium worden het er minimaal twee.

Ik was overigens vergeten dat Dido vorige week woendagavond Chantal verweet ten onrechte te stellen dat zij Linda had genomineerd vanwege de opmerking van Linda dat zij haar kans bij Roel grijpt als Dido niet op haar man let. Ze zou daarom Chantal kunnen nomineren maar ik heb niet de indruk dat dat nog speelt dus ik blijf bij mij bovenstaande voorspelling.
pi_31580000
De vorige keer was ik heel erg verbaasd dat Chantal wéér Lieske zei terwijl ze Rob heel erg zwart aan het maken was. Toen ha dik echt verwacht dat ze Rob zou kiezen en dat deed ze dus niet. Daarom denk ik dat Chantal wederom Lieske kiest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')