Zat jij in GCSC dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:00 schreef Mokster het volgende:
Ah... I see...
Hoop niet dat ik daar ook aan mee heb gedaan.... Nooit zo bedoeld dan in ieder geval
Ik m speciaal voor jou er weer in gedaan!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:01 schreef QyRoZ het volgende:
En die laatste zin uit de OP staat er ook al 10 delen in.
Hahaha, ik dacht al zoietsquote:Op donderdag 29 september 2005 19:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Blond
(ik natuurlijk denken dat het over singles ging)
Liefquote:Op donderdag 29 september 2005 19:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik m speciaal voor jou er weer in gedaan!
Weegschaal???? En waar ga je heen?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:12 schreef Mokster het volgende:
Ik ben niet zo goed in koffers pakken...
Ik denk dat ik 40 kilo heb in plaats van 20![]()
Lekker zomerkleren meenemen dan en 1 trui voor 's avonds ofzo, maar voor de rest...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:18 schreef Mokster het volgende:
Morgenmiddag ligt Moksy lekker in het zonnetje in Portugal
Relaxen!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Lekker zomerkleren meenemen dan en 1 trui voor 's avonds ofzo, maar voor de rest...
Wat ga je er doen? Feesten of relaxen?
Haha vast wel.. maar ik heb ze toch maar niet kort laten knippen..quote:Op donderdag 29 september 2005 19:19 schreef melismay het volgende:
Owwww Cara ik ben zooooo benieuwd......
je zou het haast zeggen hequote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Relaxen!
Koffer vol met boeken... lekker lezen in de zon... dat verklaart die 40 kilo ben ik bang
Hahaha, dat heb ik ook altijdquote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Relaxen!
Koffer vol met boeken... lekker lezen in de zon... dat verklaart die 40 kilo ben ik bang
én mijn haren op de tanden.... voor als het nodig mocht zijn....quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
@mokster, lekker hoor, hopen dat je veel zon hebt
@cara, dus je baard heb je nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |