Zat jij in GCSC dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:00 schreef Mokster het volgende:
Ah... I see...
Hoop niet dat ik daar ook aan mee heb gedaan.... Nooit zo bedoeld dan in ieder geval
Ik m speciaal voor jou er weer in gedaan!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:01 schreef QyRoZ het volgende:
En die laatste zin uit de OP staat er ook al 10 delen in.
Hahaha, ik dacht al zoietsquote:Op donderdag 29 september 2005 19:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Blond
(ik natuurlijk denken dat het over singles ging)
Liefquote:Op donderdag 29 september 2005 19:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik m speciaal voor jou er weer in gedaan!
Weegschaal???? En waar ga je heen?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:12 schreef Mokster het volgende:
Ik ben niet zo goed in koffers pakken...
Ik denk dat ik 40 kilo heb in plaats van 20![]()
Lekker zomerkleren meenemen dan en 1 trui voor 's avonds ofzo, maar voor de rest...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:18 schreef Mokster het volgende:
Morgenmiddag ligt Moksy lekker in het zonnetje in Portugal
Relaxen!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Lekker zomerkleren meenemen dan en 1 trui voor 's avonds ofzo, maar voor de rest...
Wat ga je er doen? Feesten of relaxen?
Haha vast wel.. maar ik heb ze toch maar niet kort laten knippen..quote:Op donderdag 29 september 2005 19:19 schreef melismay het volgende:
Owwww Cara ik ben zooooo benieuwd......
je zou het haast zeggen hequote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Relaxen!
Koffer vol met boeken... lekker lezen in de zon... dat verklaart die 40 kilo ben ik bang
Hahaha, dat heb ik ook altijdquote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Relaxen!
Koffer vol met boeken... lekker lezen in de zon... dat verklaart die 40 kilo ben ik bang
én mijn haren op de tanden.... voor als het nodig mocht zijn....quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
@mokster, lekker hoor, hopen dat je veel zon hebt
@cara, dus je baard heb je nog![]()
Kun je me niet leuk een fotootje mailen ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Haha vast wel.. maar ik heb ze toch maar niet kort laten knippen..
Teveel mannnen vonden het een slecht plan..... dusssssss is er een maar een klein beetje vanaf...
![]()
Kan ik nog mooi een staart maken...![]()
kan vast geen kwaad hier neequote:Op donderdag 29 september 2005 19:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
én mijn haren op de tanden.... voor als het nodig mocht zijn....![]()
"Tot de tanden gewapend" is toch de uitdrukking?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
én mijn haren op de tanden.... voor als het nodig mocht zijn....![]()
Foto's zijn voor een select publiek...en bovendien plak ik niet op foto'squote:Op donderdag 29 september 2005 19:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Kun je me niet leuk een fotootje mailen ofzo?![]()
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kan vast geen kwaad hier nee![]()
Das geen excuus, zelfs ik heb mijn enge foto op het net gezetquote:Op donderdag 29 september 2005 19:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
...en bovendien plak ik niet op foto'secht niet....
OF haren op de tanden hebben waarmee ze bedoelen.. van je af kunnen bijten.. of iets sterker dan...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Tot de tanden gewapend" is toch de uitdrukking?
Maar ik ben lief en beloof dat ik m aan niemand laat zienquote:Op donderdag 29 september 2005 19:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Foto's zijn voor een select publiek...en bovendien plak ik niet op foto'secht niet....
nee johquote:Op donderdag 29 september 2005 19:27 schreef melismay het volgende:
Hmmm... _cara_ hier... paar minuten later, nixxx ook... zeker weten dat jullie geen kloon zijn ofzo?![]()
Ik doe het toch lekker niet....quote:Op donderdag 29 september 2005 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
Das geen excuus, zelfs ik heb mijn enge foto op het net gezet![]()
plakkende fotos...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik doe het toch lekker niet....zoals ik al zei...ben zéér selectief...
Omdat ik dus juist niet plak op foto's..
jammer maar hélaas... troost je je mist niets...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar ik ben lief en beloof dat ik m aan niemand laat zien
Jawel !! Jouw foto !!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jammer maar hélaas... troost je je mist niets...
Morgen wordt weer leuk!!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:29 schreef KenSentMe het volgende:
gisteren was veel leuker dan vandaag!
Een foto van een mooie roodharige vrouw is het papier altijd waard Caraquote:Op donderdag 29 september 2005 19:35 schreef _Cara_ het volgende:
Schei uit over een foto..doe ik toch lekker niet..
Het is het papier niet waard...
Q is ook tofquote:Op donderdag 29 september 2005 19:01 schreef QyRoZ het volgende:
En die laatste zin uit de OP staat er ook al 10 delen in.
Morgen sta ik om 8 uur op en ga ik 's morgens naar uitzendbureauquote:
Jep en is heel fijn..quote:
ja héhé dat schiet lekker op....quote:Op donderdag 29 september 2005 19:39 schreef _Kimmie_ het volgende:
En cara, een ander onderwerp eh... nog wat leuks gedaan vandaag buiten dat kapper gebeuren?
ff checken hoe het met je isquote:
vindt je? you ain't seen nothing yet!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef nixxx het volgende:
en nu ga ik scheren, want dat was een goed plan.. en misschien moet jij je tanden ook gaan scheren Cara
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef Godlike02 het volgende:
Singles is terug![]()
Voordelen van vrijgezel zijn!
nieuwe schoenen?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja héhé dat schiet lekker op....![]()
Euhm ja ik ben ook nog ff in de stad geweest en er is me weer wat aan de vingers blijven plakken..![]()
idd.. maar dat onderwerp was afgelopen he... damn.. scheerschuim op mijn toetsenbordquote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef _Cara_ het volgende:
vindt je? you ain't seen nothing yet!!!
Ik niet. Daarom ziet het er ook nooit uit.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef _Cara_ het volgende:
Scheren doe je voor een spiegel.. oen!
vind je het gek?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is kennelijk behoefte aan![]()
Dan eet je lekker nix....quote:Op donderdag 29 september 2005 19:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet nog eten, maar ik heb helemaal geen honger.
En klaar is nixxx weer helemaal glad gezichtquote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef _Cara_ het volgende:
Scheren doe je voor een spiegel.. oen!
haha nee als het al schoenen zouden zijn geweest had ik dat geeneens durven vertellen...nee een zwart bolero-vestje...very cute !!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:45 schreef _Kimmie_ het volgende:
nieuwe schoenen?
En sorry mijn inspiratie is niet alles meer na 2 dagen 10 uur gewerkt te hebben![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 29 september 2005 19:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet nog eten, maar ik heb helemaal geen honger.
Ik ben mn plek kwijt op het forumquote:Op donderdag 29 september 2005 19:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
vind je het gek?
Geen geweldig alternatief voorhanden
Je bouwt een band op met lui en die is ineens verdwenen, dus je scharrelt maar wat rond nu.
Dat heb ik vandaag nou ook.. redelijk flink gelunchd.. half brood ofzo.. en nog geen honger... maak zo wel een noedelsoepie klaar..quote:
Ocherm...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben mn plek kwijt op het forum![]()
agossie...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Das Limburgs..quote:Op donderdag 29 september 2005 19:56 schreef Mokster het volgende:
Da's een veel mooier woord dan agossie...![]()
Waarom gebruik je het danquote:Op donderdag 29 september 2005 19:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Da's een veel mooier woord dan agossie...![]()
Zullen we ons eigen plekkie maken?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb de chicken tonight restjes van gisteren net uit de vriezer gehaald, maar het is wel chicken tomorrow voor dat dat een beetje ontdooid is.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag nou ook.. redelijk flink gelunchd.. half brood ofzo.. en nog geen honger... maak zo wel een noedelsoepie klaar..
Iets met [Single] in de titel?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zullen we ons eigen plekkie maken?![]()
oeh das wel leuk, en als het schoenen waren had je dat ook mogen vertellen hoor..quote:Op donderdag 29 september 2005 19:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
haha nee als het al schoenen zouden zijn geweest had ik dat geeneens durven vertellen...nee een zwart bolero-vestje...very cute !!
Tips?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zullen we ons eigen plekkie maken?![]()
Blondquote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat ik ocherm niet zelf kon bedenken
magnetron!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb de chicken tonight restjes van gisteren net uit de vriezer gehaald, maar het is wel chicken tomorrow voor dat dat een beetje ontdooid is.
Ik moet ook nieuwe laarzen kopen... gevechtslaars zwart 265M of Squote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
oeh das wel leuk, en als het schoenen waren had je dat ook mogen vertellen hoor..
Ik moet nog wel nieuwe laarzen kopen, mijn schoenen zijn nie veel soeps meer
Ik kan alles hebben vandaag!! Ik ga toch op vakantie!!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Blond
was ook een stomme vraag van me!
In afwezigheid van VM en Fembol ben jij ff de lul
Nooit!!!! het woord laarzen in mijn buurt gebruiken...quote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
oeh das wel leuk, en als het schoenen waren had je dat ook mogen vertellen hoor..
Ik moet nog wel nieuwe laarzen kopen, mijn schoenen zijn nie veel soeps meer
ik heb alleen maar 225M (ofzo uit mn hoofd) en ik moet dus nieuwe schoenen omdat hier het binnenwerk van kapoet isquote:Op donderdag 29 september 2005 20:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik moet ook nieuwe laarzen kopen... gevechtslaars zwart 265M of S
het binnenwerk van mijn huidige is helemaal kapot en de zolen zijn ook al heel ver afgesleten
Tssssssss de mijne zijn vast mooier..quote:Op donderdag 29 september 2005 20:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik moet ook nieuwe laarzen kopen... gevechtslaars zwart 265M of S
het binnenwerk van mijn huidige is helemaal kapot en de zolen zijn ook al heel ver afgesleten
Hoe laat vlieg je?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kan alles hebben vandaag!! Ik ga toch op vakantie!!![]()
Dr is een deelforum met weinig SC-ersquote:
hihihiquote:
Vast sexier, maar bij de mijne kan je gewoon op mijn tenen gaan staanquote:Op donderdag 29 september 2005 20:04 schreef _Cara_ het volgende:
Tssssssss de mijne zijn vast mooier..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |