Dat heb ik vandaag nou ook.. redelijk flink gelunchd.. half brood ofzo.. en nog geen honger... maak zo wel een noedelsoepie klaar..quote:
Ocherm...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben mn plek kwijt op het forum![]()
agossie...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Das Limburgs..quote:Op donderdag 29 september 2005 19:56 schreef Mokster het volgende:
Da's een veel mooier woord dan agossie...![]()
Waarom gebruik je het danquote:Op donderdag 29 september 2005 19:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Da's een veel mooier woord dan agossie...![]()
Zullen we ons eigen plekkie maken?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb de chicken tonight restjes van gisteren net uit de vriezer gehaald, maar het is wel chicken tomorrow voor dat dat een beetje ontdooid is.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag nou ook.. redelijk flink gelunchd.. half brood ofzo.. en nog geen honger... maak zo wel een noedelsoepie klaar..
Iets met [Single] in de titel?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zullen we ons eigen plekkie maken?![]()
oeh das wel leuk, en als het schoenen waren had je dat ook mogen vertellen hoor..quote:Op donderdag 29 september 2005 19:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
haha nee als het al schoenen zouden zijn geweest had ik dat geeneens durven vertellen...nee een zwart bolero-vestje...very cute !!
Tips?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zullen we ons eigen plekkie maken?![]()
Blondquote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat ik ocherm niet zelf kon bedenken
magnetron!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb de chicken tonight restjes van gisteren net uit de vriezer gehaald, maar het is wel chicken tomorrow voor dat dat een beetje ontdooid is.
Ik moet ook nieuwe laarzen kopen... gevechtslaars zwart 265M of Squote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
oeh das wel leuk, en als het schoenen waren had je dat ook mogen vertellen hoor..
Ik moet nog wel nieuwe laarzen kopen, mijn schoenen zijn nie veel soeps meer
Ik kan alles hebben vandaag!! Ik ga toch op vakantie!!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Blond
was ook een stomme vraag van me!
In afwezigheid van VM en Fembol ben jij ff de lul
Nooit!!!! het woord laarzen in mijn buurt gebruiken...quote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
oeh das wel leuk, en als het schoenen waren had je dat ook mogen vertellen hoor..
Ik moet nog wel nieuwe laarzen kopen, mijn schoenen zijn nie veel soeps meer
ik heb alleen maar 225M (ofzo uit mn hoofd) en ik moet dus nieuwe schoenen omdat hier het binnenwerk van kapoet isquote:Op donderdag 29 september 2005 20:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik moet ook nieuwe laarzen kopen... gevechtslaars zwart 265M of S
het binnenwerk van mijn huidige is helemaal kapot en de zolen zijn ook al heel ver afgesleten
Tssssssss de mijne zijn vast mooier..quote:Op donderdag 29 september 2005 20:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik moet ook nieuwe laarzen kopen... gevechtslaars zwart 265M of S
het binnenwerk van mijn huidige is helemaal kapot en de zolen zijn ook al heel ver afgesleten
Hoe laat vlieg je?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kan alles hebben vandaag!! Ik ga toch op vakantie!!![]()
Dr is een deelforum met weinig SC-ersquote:
hihihiquote:
Vast sexier, maar bij de mijne kan je gewoon op mijn tenen gaan staanquote:Op donderdag 29 september 2005 20:04 schreef _Cara_ het volgende:
Tssssssss de mijne zijn vast mooier..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |