abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34495025
Hhmm dat ging niet helemaal hoe ik het in gedachte had hahaa is het een beetje te lezen ?
  donderdag 26 januari 2006 @ 21:04:57 #177
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_34495136
Misschien dat het meer te maken heeft op het gebied van kinderen krijgen dat weet ik niet.. was bijna niet te lezen nee
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_34495407
De kaart van de toren en de koning en koningin ? Dat kan ik niet echt thuisbrengen heb wel een lange relatie gehad (getrouwd geweest) maar dat is over gegaan . Heeft dat daar niet mee te maken ?
pi_34495445
displission... Zou je binnenkort weer eens een legging voor mij willen doen?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 26 januari 2006 @ 21:20:05 #180
91333 displission
pi_34495797
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:11 schreef Daantje77 het volgende:
De kaart van de toren en de koning en koningin ? Dat kan ik niet echt thuisbrengen heb wel een lange relatie gehad (getrouwd geweest) maar dat is over gegaan . Heeft dat daar niet mee te maken ?
Ik weet het niet Daantje..ik trok de kaarten over 2006/2007..2012 Misschien iets wat nog moet komen..2006 is net begonnen.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  donderdag 26 januari 2006 @ 21:20:42 #181
91333 displission
pi_34495825
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:11 schreef vamperotica het volgende:
displission... Zou je binnenkort weer eens een legging voor mij willen doen?
er zijn wel twee wachtenden voor je maar zou het graag doen..
pi_34495964
bedankt voor de legging in ieder geval ik zal er over een tijdje erop terug komen
pi_34496007
Ik heb een tijd in Epe gewoont, tot mijn spijt
pi_34496500
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:20 schreef displission het volgende:

[..]

er zijn wel twee wachtenden voor je maar zou het graag doen..
ik wacht geduldig mn beurt af!
Bedankt alvast!
  donderdag 26 januari 2006 @ 21:50:00 #185
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34497162
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:11 schreef displission het volgende:

[..]

Beste Joralf..alles goed met je..? Je vroeg om een legging en die krijg je bij deze..als ik je een tip mag geven om de tarot goed te gebruiken de volgende: gebruik een goed boek voor de vertaling. Kijk eerst zelf wat de kaart je zegt en ga dan pas kijken voor eventuele aanvulling. Een standaard deck(van Raider de Waite)zegt natuurlijk wat minder dan een deck wat geheel bij je aansluit kwa plaatjes..maar zelf vind ik dat dat het deck is wat het dichts bij de oorsprong ligt en kan ik er ongelovelijk veel mee doen..je fantasie mag je ook best gebruiken he..bij het schudden en het trekken..alle regels en precies de vertaling etc. kan je toch niet weten.
Ik heb idd de Raider Waite Tarot set met boekje. Ik doe altijd een legging na het kijken van de serie Carnivale, omdat ik om de een of andere reden vol met energie zit (en met energie bedoel ik dan een soort van spirituele energie, geen energie om de trap op en af te rennen, maar ik denk dat je het wel herkent). Carnivale is de reden dat ik me ben gaan verdiepen in Tarot. Eerst naar de kaart kijken doe ik altijd, maar na goed gekeken te hebben kijk ik toch nog wel even in het boek.
quote:
De volgende kaarten worden getrokken voor jouw op de vraag wat jij met je ideeen zou moeten doen..ik ben benieuwd wat de kaarten zeggen..ik weet helemaal niks van je ideeen af, maar zal de boel proberen te vertalen. Bij deze schud ik de kaarten goed. Ik concentreer me op leeftijd, naam en woonplaats..deze worden allemaal als persoon zijnde in de legging "gegooid" als het ware.

Het heden: dit is heel duidelijk en geen toeval..deze kaart viel er ook al uit tijdens het schudden..het antwoord op de vraag is de volgende: samenwerken en samen bouwen..ik trok de staven vijf..Je snapt denk ik wel wat ik hiermee bedoel..om een iets te bouwen zijn er stokken nodig..om het een degelijk fundament te geven..op de kaart vijf mensen die de basis leggen. Het is een sportieve krachtmeting die je met zijn allen doet om samen een bepaald punt te bereiken..aan de andere kant kan het ook met concurentie te maken hebben, maar wel in dit geval met vrienden. Weet niet zeker of je er wat mee kan, maar vraag maar eventueel.
Dit is weer een van de freaky dingen van Tarot. Dat het gewoon zo en dan ook zo ontzettend klopt en dat is niet omdat iedere kaart hetzelfde betekend. Als rationeel mens is het moeilijk te begrijpen dat zoiets kan, maar het voelt bij mij steeds meer alsof Tarot echt gaat werken. De kaart klopt heel goed. Vanaf volgende week gaan we in een groep met 5 mensen een eigen practicum doen. Ik heb zelf het onderzoeksvoorstel gedaan en de mensen uitgezocht (ben dus eigenlijk een soort van projectleider ). We gaan onderzoeken onder welke condities onweersbuien ontstaan die extreem weer met zich meebrengen. Het is idd een groot project en ik kijk er ontzettend naar uit.
quote:
Een paar jaar geleden..: het is de gehangene. Maar de kaart op zijn kop. Vastgebonden aan de tak van een boom en een geel licht om zijn hoofd..kan het zo zijn dat je de wereld bekeek zoals die was en je er toch je vreugde uit haalde..en zonder het te weten, misschien wel verlicht was geraakt..ik trek deze kaart echt nooit op zijn kop en vergeef me bij deze ook mijn vage vragen..maar ik vermoed dat alles gewoon zijn gangetje ging en je met beide benen op de grond stond ondanks alles.
Vroeger heb ik idd vrij weinig problemen gehad vroeger is voor mij een tijd waarin ik aan niks hoefde te denken. Een paar jaar terug zat ik nog op de havo en daar hoefde ik niet veel te doen, geen gezeur, leuke vriendenclub enz. enz. Ik had ook toen de ideeën die ik nu heb nog niet.
quote:
de laatste de toekomstkaart..schildknaap van de zwaarden..hij staat vierig op de helling. Met zijn zwaard..zoals een schildknaap hoort te zijn. Zwaarde schildknaap staat voor een kans of ervaring die ons geboden wordt, voor een impuls die van buitenaf komt. Een verhelderende impuls een frisse bries kwa ideeen..analyseren van moeilijke sommen is mogelijk..dat is 2012.
Een mooi vooruitzicht, niet helemaal wat mijn eigen legging voorspelde.. maar dat kan natuurlijk veranderen. Ik heb zelf "het spel met de tien kaarten" gedaan. Een legging die de totaalsituatie van de vraagsteller weergeeft. Het volgende kwam er bij mij uit:

1
2
3
4
---------------------------- Zwaarden 10---------------------------------------Pentakels 2
Gehangene--Pentakels 8----------------------Pentakels 7----Toren---------------Zwaarden Ridder
--------------------------Koning Zwaarden--------------------------------------Pentakels 4
-------------------------------------------------------------------------------Pentakels Ridder

1. Zwaarden 10, staat in de positie voor het verstand, het bewuste: Het leek me dat deze kaart stond voor het stoppen met denken. Mijn verstand zegt dat ik daarmee moet stoppen, omdat het anders ten koste gaat van andere dingen
2/3 Pentakels 8 en 7, staan in de positie voor het hart, gevoelens, aspecten tot dit gebied: Deze kaarten lijken aan te geven, dat ik ondanks dat het moeilijk is toch doorga en dat ik onafhankelijk van mijn resultaten blij ben met waar ik mee bezig ben. Mijn gevoelens lijken te zeggen dat het wel goed komt, maar dat sommige dingen tijd nodig hebben (bijv. mijn studie)
4. Koning Zwaarden, kaart voor de buik, het onbewuste: Het hoogtepunt van de zwaarden, onbewust heb ik een hoogtepunt bereikt, ik weet zelf alleen nog niet welk hoogtepunt. Misschien dat ik ondanks dat ik een moeilijke studie doe en veel interesses toch doorga en dat het als een hoogtepunt beschouwd moet worden?
5. Gehangene, verleden: zelfde kaart als die jij voor mijn verleden trok, alleen dan niet omgekeerd. Lijkt me dat het toch staat voor vrijheid, ontspanning, ik kon doen wat ik wilde.
6. Toren, toekomst: Deze kaart geeft mij twijfel, want hij lijkt me te willen zeggen dat ik de verkeerde richting op ga met iets. Dat in de toekomst iets gaat gebeuren waarin naar voren zal komen dat iets van mijn huidige basis/leefomgeving niet echt was (wat ik wilde). Ik kan alleen zelf niet zo goed snappen wat dit dan moet zijn... het kan mijn vriendin zijn, maar inmiddels gaat het tussen ons juist weer super.. lijkt me eerder dat de huidige richting waarin ik nu ga met mijn ideeën niet de juist zou zijn.
7. Ridder pentakels, ik in verhouding tot mezelf: Ik zie mezelf als een harde werker, iemand die doet wat hij kan doen. De ridder heeft wel grote handschoenen een en het lijkt alsof hij bang is om te falen.
8. Pentakels 4, verhouding van mij tot anderen: Ik hou vast aan dingen, vast aan dingen waarvan anderen denken dat ik dat misschien beter niet kan doen. Ik ben bang om een andere richting in te slaan. Zouden mensen denken dat het beter voor me is als ik een andere richting in sla?
9. Ridder zwaarden , hoop en vrees, Volgens deze kaart heb ik een besluit genomen en werk ik hard om die richting op te gaan. Zou ik daarvoor moeten vrezen omdat de toekomst (Toren) een val laat zien?
10. Pentakels 2, uitkomst/resultaat: Deze kaart geeft besluiteloosheid aan en dat is precies wat mijn probleem vormt en waarom ik deze legging doe.

Deze legging geeft een iets ander beeld, maar het zou kunnen dat ik hem niet helemaal goed geinterpeteerd heb. Zou jij er nog wat feedback op kunnen geven?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_34499638
@ Displission, reageer hier ik even, hij was (als ik het goed heb) paars , maar ligt er wel dicht in de buurt, paars/rood = warm iig

En of want, zou iemand voor mij een kaartje kunnen trekken
Vind het wel weer de tijd ervoor een beetje.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:41:04 #187
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_34527159
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef displission het volgende:
Ok eerst eentje voor Emma uit Enschede..

Beste Emma,
jammer dat je niet geregistreerd op fok bent..we zouden je graag erbij willen hebben, maar zo kan het ook..

tijdens het schudden van de kaarten kwam ik twee keer kleuren in tuinen tegen..af en toe valt er wel iets uit het deck of vang je een glims op van een kaart die toevallig iets naar boven wendt. Houd ze erg van de natuur? De lente..??

Anyways..de kaarten zijn geschud..de wierrook brand de eerste kaart..kelken negen..negen kelken staan achter een man met een rode muts op..een wit gewaad heeft hij. Hij zit op een bank met zijn armen over elkaar heen. De kaart staat voor het verleden..het plezier en de vreugd die we hadden..Emma geniet in het verleden ten volle. De man of vrouw op de kaart lacht iig..er is een happy end as well..

De tweede het nu..een verbintenis tussen twee..het is de kelken twee..erboven een rode leeuwenkop met vleugels. Een man en een vrouw..ze raken elkaar aan..twee slangen. Bekers twee staat voor een liefdevolle ontmoeting..

De laatste de koningin van pentakels..(de toekomst)..Misschien een groot kunstenares, een open en ontvankelijk persoon met een goed instinct voor moeder natuur en de vruchtbare bodem. Misschien wel een boerin zoveel instinct..ook hier weer de tuin..ik heb het gevoel dat natuur bij deze persoon een hele belangrijke rol inneemt..

dit was het nu..
Heb het haar laten lezen, ze begrijpt alleen het eerste gedeelte niet echt, met die tuinen en kleuren
Zou je dat wat nader kunnen verklaren?
Thx
  zondag 29 januari 2006 @ 09:31:13 #188
91333 displission
pi_34572589
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:41 schreef Darklight het volgende:
Heb het haar laten lezen, ze begrijpt alleen het eerste gedeelte niet echt, met die tuinen en kleuren
Zou je dat wat nader kunnen verklaren?
Thx
Ja tuurlijk, goedemorgen, middag of avond trouwens allen. Vandaag ga ik me neerleggen bij het trekken van kaarten..eerst de kat naar buiten hebben we daar ff geen last meer van. Muziekje aan Anouk..Hail.. Darklight..ik zal zo 1 kaart trekken en daarin vraag ik wat de kaart voor Emma uit Enschede betekend op het gebied van de bloemen..

Wier(r)ookje aan..sandalwood..de wierrook is bijna op by the way(hint) Peukje roken..depeche mode met walking in my shoes..mijn winamp staat op random momenteel..ik zal jullie ook op de hoogte van welke muziek ik draai, kun je zelf ook een beetje in de stemming raken

Dus Emma, jij wilt weten wat de tuinen betekenen. Ik schud de kaarten daarvoor eerst maar eens even..ik zal toch een getal moeten kiezen..maar om heel specifiek aan te komen met een kaart zal ik jouw leeftijd naar boven aftellen..van beneden af..

Koningin van de staven(Maroon 5--must get out)..je houdt een zonnebloem in je hand..je zit op je troon en houd een staf vast..een zwarten kat zit als je maatje voor je..de troon is uitermate in balans..je zit in een goud gewaad en een witte mantel op de troon en kijkt opzij.

Haar kracht staat er in het rider waite tarot boekje is die van de natuur, haar troon is simpel..ze heeft iedereen verslagen..ze heeft rust gevonden.

Emma, wat ik persoonlijk denk dat deze kaart betekend is dat of je vroeger een hele sterke band met de natuur hebt gehad of die misschien nog moet krijgen..misschien is deze binnenin jezelf wel al heel sterk aanwezig!! (Moloko--forever more) Dus zoek dat dan ook uit is mijn mening. In hoeverre je er wilt achterkomen wat de natuur voor jouw kan of al betekend zul je proeven moeten nemen. In hoeverre wordt je genezen door natuurlijke medicijnen? In hoeverre ben jij een heks die bij wijze van spreke middeltjes maakt omdat ze gewoon veel verstand heeft van de natuur? Ik zou er proberen achter te komen..maar ja ik ben jouw niet. In bij dit hele verhaal ga ik er van uit dat je helemaal geen verbintenis hebt met de natuur maar die er wel eens zou kunnen zijn. Er is naast al het materiele ook een aarde vergeet dat nooit.

Als afsluiting Beck--the new pollution..
  zondag 29 januari 2006 @ 09:57:19 #189
91333 displission
pi_34572741
Sweetgirly..(daft punk--technology) Ik schat je leeftijd maar ff een jaar of 27/28 misschien jonger..misschien 26..voor jouw een algemene legging..ik weet niet waar jij aan denkt of wat je doet laten we dat even naast de legging neerleggen. (Foo fighters--new way home) De kaarten zijn bijna geschud(kan dat ja het kan want ik was nog niet helemaal klaar met schudden)

Het verleden, een kaart die ik ook al voor Yvonne trok..de staven zeven..Je staat op een helling en je staat stevig met beide voeten op de grond..Je wordt aangevallen, weliswaar vanaf een "goede positie" maar je bent wel bang..wat gaat er gebeuren? Wordt je van de helling afgestoten dat hangt helemaal van jouw wilskracht af.

2006..schildknaap van de kelken..een vis in een kelk..Je houd een kelk vast(TLC--unpretty) achter je de zee..met de glazende golven.. Interressant..het betekend een impuls..een gunstige gelegenheid, een kans. Misschien dat het om een gebaar gaat van liefde, of een uitnodiging voor een genoeglijke onderneming. De impuls komt iig van een ander..en je zult hem ervaren als een ware genoegdoening..na de strijd die je hebt gevoerd op de berg. De impuls is in de regel goed en eerlijk. Het zou een situatie kunnen zijn waarin we verliefd raken, het medeleven wat we ontvangen in tijden van leed.

De laatste: De hogepriesteres..ze lijkt wel een elf uit Lord of the Rings een maan en twee pilaren eentje met een b erop en een ander met een j een zwarte en een grijze..de zuivere vrouwelijke kracht..een blauw wit gewaad. De zuilen met een b en een j vertegenwoordigen de wereld van de tweevoudigheid..(buena vista social club--met een bijna niet te schrijven nummer) De hoogtepriesteres is maan en water..zei nodigd de magier uit de zuilen te betreden.. de zuilen van tweevoudigheid zoals we deze vaak tegenkomen..haar blik geeft rust voor velen..er staat dat haar baarmoeder bevrucht moet worden om de film te doen starten..zijzelf is het eerste beeld..de magier zal ook wat werk moeten verrichten Op haar schoot een oude(Beasty Boys--Posse in effect)Tora rol betekend dat de wet toegankelijk is, niet geheim. Zij is spiritueel en wijs. Zij kent de wetten van de goddelijke scheppingsorde..Zij is het vrouwelijke en geheimzinnige deel van de geest.

Zo sweetgirly dit was ie..
pi_34596004
Hoi Displission

Al meer dan een jaar niet meer op Fok geweest te zijn, kom ik bij 'toeval' weer op fok terecht en zie dat er gereageerd was op een oud topic van mij ......

Wellicht reageer ik er nog op...

Displission, een verzoek aan jou, zou jij voor mij eens een kaartje kunnen leggen, moet je verder nog iets weten van/over mij om goede kaartjes te trekken?
Ik kan op het moment wel een heel goede raad gebruiken,

ik hoop van je te horen.

Hartelijke groetjes,

YG

[ Bericht 11% gewijzigd door YourGuardian op 29-01-2006 22:19:22 ]
pi_34600447
Dank je wel Displission!
Leuk om te lezen, en vind hem ergens wel typisch (woordje wilskracht bijv. en dat stukje over staven 7 enzo) en treffend. Thanx.

Over 2006, moest even wat grinniken toen ik over vis in een kelk las. Mijn oma heeft nl een keer koffiedikgelezen bij mij en daar kwam een vis uit, althans je zag een duidelijke vis. Ze vertelde erbij oa zoiets van alle kanten op kan gaan etc.

En baarmoeder bevrucht moet worden , hé ik ga/moet toch niet zwanger worden he?! .
Al eet ik wel voor 10 hedendage . Zuilen van tweevoudigheid, wat bedoel je daar eigenlijk precies mee?

Al met al erg mooi Displission , neem hem mee
  maandag 30 januari 2006 @ 00:49:51 #192
139913 Raat
Struikel niet over je twijfels
pi_34601854
Hallo Displission
Met veel interesse heb ik alles gelezen en nou wil ik graag achter in de rij aansluiten voor een legging als je tijd hebt...Ben wel erg benieuwd hoe het naast mijn eigen ideeen met de liefde staat.

Naam: Renate
Leeftijd: 21
Geslacht: Vrouw
Plaats: Grou
  maandag 30 januari 2006 @ 18:51:24 #193
91333 displission
pi_34620963
Yourguardian..voor een legging heb ik naam leeftijd en plaats nodig..datzelfde geld voor vamperotica..en Raat omdat jij wel voledige gegevens hebt op het moment begin ik maar es met jouw. Renate uit Grou. Waar ligt dat eigenlijk ergens? Ik werk vanaf hier naar boven.
  maandag 30 januari 2006 @ 18:56:27 #194
139913 Raat
pi_34621163
Grou ligt vlakbij Leeuwarden, ken je het?
pi_34622039
vamperotica
22 03 1974
woont in tilburg
  maandag 30 januari 2006 @ 19:50:58 #196
91333 displission
pi_34623328
Beste Renate, voor jouw zal ik eens mijn pad moeten afwijken. Ipv de standaard legging die ik altijd voor mensen doe, drie kaarten, verleden, heden toekomst doe ik voor jouw wat anders want ik weet dat er zoveel leggingen zijn en ik wil me niet "vastpinnen" op een systeem dus bij deze wil ik mijn best doen om voor jouw het geheim van de hogepriester neer te leggen..

Het aantrekkelijke van dit spel is de laatste kaart die tot het einde ondersteboven blijft liggen en eventueel een extra geheim ontsluierd. Uhw..spannend he..wacht..ik had de muziek nog niet aangezet. (Lost--Anouk)

Er worden negen kaarten getrokken uit een gesloten deck..de laatste kaart, indien hij een kaart uit de grote arcana is..de "speciale kaarten" dan onsluierd de hogepriesteres het geheim, bij een kaart uit de kleine arcana leg je hem weer gesloten neer en houd de hogepriesteres haar geheim voor zich, maar de betkenis van de andere kaarten wordt er niet minder op..Ik schud de kaarten..houd jouw naam in mijn achterhoofd..en alle andere sumiere informatie die ik heb.

De kaarten zijn geschud, ik spreid ze heel even op de grond omdat ik hier op het bureau geen plaats heb. De eerste twee kaarten liggen in de vorm van een kruis. De ene die onderop is en tevens het tema vormt met de tweede kaart is de gehangene..Deze kaart kruist met de koning van de zwaarden wat betekend. Het gaat om twee primaire inpulsen die elkaar kunnen versterken of hinderen.(Dit is het..dit kruist het) Het gaat hierom als de gehangene bekijk je de wereld op een hele speciale manier..op zijn kop..je wilt zeker ook die kant van de wereld zien..hetgene wat het kruist, de zwaarden koning (kracht van het snelle gewiekste verstand, vol met ideeen, intelligentie maar ook: listige, ironische en doortrapte aspect van die kracht). We kunnen analyseren, problemen van alle kanten begrijpen en doorgronden. Indien die krachten de overhand krijgen: koppigheid, gevoelsarmoede, bijtende en cynische kritiek.(Nelly Furtado--Party)

Kaart 4+3+5 tonen de drie maanfasen van haar kroon van de hogepriesteres..zoals kaart 1 en twee het kruis op haar borst zijn..(je kunt het allemaal terugvinden op de kaart)het de volgende..de krachten die op het thema van invloed zijn..kaart 3 munten/pentakles 4, kaart 4 de hogepriester, kaart 5 de staven 3..de krachten die op het thema van invloed zijn zijn de de volgende: Munten vier symboliseerd een overdreven drang naar zekerheid en de uiting daarvan in de vorm van hebzucht, gierigheid en diepgewortelde angst voor veranderingen. De hogepriester oftewel de hierofant toont ons de weg van de ethiek en deugd en staat ze voor onze uit onze morele basiswaarden voortkomende persoonlijke intenties. Tevens de wereld van geloof voortkomend uit een diep vertrouwen..een van de drie beschermende kaarten van oudsher. Staven drie de vijfde kaart: de vaste grond die we onder onze voeten hebben..het geboden verblijde uitzicht op de toekomst..een positieve kaart..

De 3e kaart(munten 4) de primaire impuls
De 4e kaart(hogepriester) de aan invloed winnende kracht
De 5e kaart(staven 3)(audio bullies--100 million)minder wordende kracht

de zesde kaart wat in het duister ligt, maar niet bewust waargenomen wordt al wordt het misschien wel vermoed of gevreesd. Het is de munten tien..die staat voor een periode van volheid, voor rijkdom, zekerheid, stabiliteit en onbezorgdheid in het alledaagse leven..ze geeft aan dat we alleen maar onze ogen echt hoeven te openen, om ook het ogenschijnlijk grauwe alledaagse leven te ervaren zoals het werkelijk kan zijn.

Kaart 7 ligt aan de rechterkant van het kruis, wat het licht is..wat helder ingezien en gewoonlijk op prijs gesteld wordt..we zullen zien: kracht, een leeuwentemmer op de kaart hij heeft de kracht om de leeuw te temmen..het is zijn maatje kracht..kracht wordt in dit opzicht op prijs gesteld. Kracht in alle vormen..op het werk, mentaal..

de achtste kaart is de kaart waar de reis heengaat..dat wil zeggen wat hierna komt..het is de dood..dit wil helemaal niks zeggen dat je dood gaat ofzo..ja ok iedereen gaat dood maar niet op de manier hoe vele denken..de kaart is weliswaar angstaanjagend maar betekend iets geheel anders dan vele denken: De kaart de Dood betekend het afscheid, het grote loslaten, het einde. Daarmee komt ook het nieuwe het komende: Het kan gaan om een door ons lang voorzien, bevrijdend einde..of het gaat om je pijnlijkste ervaringen gezien de themathiek van deze kaart..De kaart staat voor een natuurlijk einde en dat betekend dat je wat los moet laten..er staat ook: ten onrechte behoort de kaart tot de meest gevreesde kaartenMen kan niet leven zonder te sterven zegt Krishnamurti

De laatste en dat is die speciale kaart zal hij de hogepriesteres een geheim onthullen? Spannend..ik kijk ff..Nee helaas..dat was ie..gegroet en veel plezier met het lezen ervan er ging niet echt veel over liefde he, misschien ging ie wat meer over jezelf..maarja..hoop dat je het toch leuk gevonden hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door displission op 30-01-2006 19:56:12 ]
  maandag 30 januari 2006 @ 20:03:49 #197
139913 Raat
pi_34623865
Niet echt gericht op liefde, maar ik kan er zeker wel wat mee...vooral de laatste kaart. Dank je wel!!!
pi_34625440
Displission

Mijn geboortedatum 05-08-68
te Wapserveen, klein dorpje nabij steenwijk

Ik wacht af Displission, mocht ik iets voor jou terug kunnen in de vorm een een channeling of iets dergelijks, laat het mij dan weten

Succes!
pi_34628903
ik voel me vergeten al 3 maanden lang
...
nee hoor...
maar bij deze dus wel even een nieuwe aanvraag
Naam Gunther
Leeftijd 30
Plaats Maastricht

[ Bericht 15% gewijzigd door elfenvleugels op 30-01-2006 21:58:18 ]
What to think or what not to think... THAT's the question
pi_34637409