quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:29 schreef displission het volgende:[..]
Ik ga als volgt te werk..ik ben heel simpel in dit soort dingen. Ik stel een vraag aan de kaarten, alvorens dat doe steek ik meestal een jointje op om in de mood te raken..sorry als je er niet tegen kunt doe je ogen maar dicht want ik neem nu een flinke hijs..ik rook de ene "minst-sterke" hasj op een schaal van 1 op 6 genaamd polm..maar dit is geen drugs-edu, gewoon hoe ik te werk ga..nowadays..
Voordat ik dat doe steek ik een wierrookje op om nog meer in de mood te raken..ik ga hem nu pakken..het is een lotus wierrookje..staat ongeveer gelijk aan een legging van een half uur..
by the way the joint is wel goed..ik zie iig nog geen kabouters..
Ik ga me goed concentreren..de wierrook brand nu en ik kna hem nu al ruiken..de geur zit zelfs aan mijn vingers..
Je bent vamperotica geboren in 1974 woont momenteel in Tilburg..ik concreer me dan oa op je leeftijd..je bent 31 jaar en ik concentreer me bij het schudden op het gezin. Ik trek drie kaarten. Eentje voor het verleden..de situatie toen..ik trok: de maan. Op de kaart zie ik een wolf en een hond die naar een zon/maan blaven en wat wolven dan ook doen
![]()
je ziet twee torens en een kreeft..heb je twee kinderen? Verschillen deze erg van elkaar? Ze hebben wel iets van elkaar? Het zijn broers ofniet? Of zussen. Die kreeft zou op een beest kunnen duiden wat opdook om mee te kijken naar de maan en een zon..in zekere zin is het geheel perfect in balans er is wel een storm op komst aan de wolken te zien.
De tweede kaart..het heden..ik ben benieuwd..ik zie de moeder op de voorgrond..ze houdt een zwaard vast en wil iemand ontvangen..het is de koningin van de zwaarden..wie je wilt ontvangen is mij een raadsel..de persoon in kwestie is alleen in zicht voor jouw..wel zit je er relaxt bij het lijkt net of de kaart wilt zeggen dat je gesetteld bent.ik zie vlinders en een engel op je troon ik zie drie vlinders..heb je er nog een kind bij gekregen? Waar is de vader in dit geheel? Dat zijn vragen die voor mij spelen..jij bent iig gepromoveerd tot engel volgens de kaart. Over je kinderen..want jij staat boven hun..
De derde en laatste kaart, een toekomstkaart..de pentakles 9..;hier draait het om zicht en wijsheid..de valk..op je hand..de valk is jouw paar ogen..het kan verte prooi zien en is ontzettend snel..maar in de toekomst zul jij op de wijsheid van het zicht vertrouwen. Je staat daarbij in een tuin..vol met rozen..je draagt een mantel met rozen erop..het is een wijnrek..waar de negen pentakles in liggen..houdt je van een wijntje?
Besef je met deze kaart dat je een keuze gaat maken..wat jouw keuze is..het is het makkelijkst als ik zeg een deur waar alleen op staat en een andere deur met je partner erop..je gaat je beseffen dat het een het andere uitsluit en dat samenzijn met je partner misschien wel alles is wat je ooit wilde, misschien niet..jouw scherpe denkvermogen zal je helpen in het maken van die keuze..
Waarschijnlijk wordt het een nieuw begin..wakker worden uit een droom
Maar zoals ik al eerder zei in de tarot is niks zeker..de kaarten maken niet de toekomst, die maak jij dus klamp je niet teveel vast aan antwoorden..het zou zo kunnen lopen..meestal vergeet je ze toch wel..dus ik hoop dat je er wat aan hebt vamperotica.
ik zou hier nog uitgebreid op terug komen..... Bij deze dus!
je sprak over wolven en honden... Als klein meisje waren ar altijd wel honden in de buurt. We woonden in een boerendorp, aan de rand van een bos en we hadden er zelf ook 2.
wolven schijnen ook bij me te horen.
Er waren idd twee kinderen... Een meisje en een jongen. alle twee onverwachte kadootjes
Ze verschillen qua leeftijd ongeveer 14 maanden en zijn overduidelijk broer en zus, maar ook erg zichzelf!
Wolken en storm.... waarschijnlijk de scheiding.
na de scheiding heb ik er nog een mormeltje bijgekregen. De engel op de troon zie ik als mijn moeder die in mei 1990 overleden is.
Ik had toen mijn eigen huisje en eindelijk een beetje het gevoel ook MIJN leven te kunnen leiden.
En dan de laatste kaart......
ik heb ook al heel mijn leven "iets" met rozen gehad.... Wat dat moet nog blijken.
En dat wijntje... Ik hou er idd wel van, maar kan slecht tegen alcohol.
En idd, moeten er weer keuzes gemaakt gaan worden!
weer ben ik onverwacht zwanger. heb met vriendjelief ongeveer een jaar samengewoond en in die tijd is mijn vader plotseling overleden. ben toen helemaal mezelf kwijt geraakt en was bezig alles om me heen af te stoten. het ging zelfs zo ver dat het me beter leek als de kinderen bij hun vader gingen wonen. Een en ander heeft tot enorme spanningen geleid en ik heb toen besloten dat vriendjelief en ik niet samen konden wonen op dat moment omdat de kids teveel leden onder onze spanningen. Relatie is ook even verbroken geweest. in die tijd is er ook een zwangerschap geweest, maar ik wist van mezelf dat ik die lichamelijk en geestelijk op dta moment niet aankon en de zwangerschap is toen zeer tegen de wens van vriendjelief afgebroken. Er is toen een spiraaltje geplaatst en die blijk ik nu dus kwijt te zijn. En jawel, weer zwanger dus.
ik weet dat de omstandigheden alels behalve optimaal zijn, maar heb ooksterk het gevoel dat het kindje schijnbaar heel graag bij ons wil zijn... heb na de abortus dromen gehad over een baby'tje wat riep toch terug te komen... En tja, het zullen ook wel mn hormonen zijn... Maar de gedachte dat dat spiraaltje plotseling verdwenen was en ik gelijk weer zwanger was in combinatie met die dromen......
vriendjelief heeft dus ook nog niet zo heel lang zijn eigen stekkie en durft dit na alles wat er tussen ons gebeurd is ook niet zo goed op teg even......
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...