abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31785666
desplission, met veel interesse volg ik dit topic al een tijdje, en ik zou het fantastisch vinden als je ook voor mij wat kaarten zou willen plukken
ik ben vooral benieuwd wat de toekomst mij gaat brengen.
ik ben geboren in delft woon nu in Wateringen en mijn geboortedatum is: 10-06-1984

alvast bedankt!
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_31847596
t houd me wel bezig, Displission!
De trekking over "mn gezinnetje" was zo treffend dat t bijna eng was!
En die laatste die je voor mij deed..... Keb geen flauw idee welke kant ik daar mee op moet!

mn vriendje is ook erg nieuwsgierig of je iets over hem kan vertellen met behulp van de kaarten...
Hij woont in Tilburg en is geboren op 12 januari 1979...
hij is al heel erg lang "bezig" met het spirituele en heeft het gevoel dat dat vanuit een bepaalde drang of iets dergelijks komt....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:46:20 #103
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_31848378
Sorry jongens, maar op dit moment staat mijn hoofd helemaal niet naar kaarten trekken..het zal dus even op zich laten wachten..het spijt me weer heel erg.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_31848639
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:46 schreef displission het volgende:
Sorry jongens, maar op dit moment staat mijn hoofd helemaal niet naar kaarten trekken..het zal dus even op zich laten wachten..het spijt me weer heel erg.
Geeft niets hoor... Er is ook nog een leven buiten de kaarten!
En je krijgt ook wel veel verzoekjes!

* vamperotica zich voorneemt niet elke keer Displission als "hulplijn" te gebruiken!

pi_31874470
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:46 schreef displission het volgende:
maakt niet uit, de toekomst laat wel op zich wachten
  woensdag 2 november 2005 @ 09:39:52 #106
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31889221
er zijn nog anderen die kaartjes kunnen trekken zoals Delta, Alicey e.d. dus verzoekjes kunnen nog gerust geplaatst worden
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  donderdag 3 november 2005 @ 19:52:16 #107
91333 displission
pi_31936907
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Geeft niets hoor... Er is ook nog een leven buiten de kaarten!
En je krijgt ook wel veel verzoekjes!

* vamperotica zich voorneemt niet elke keer Displission als "hulplijn" te gebruiken!

Maakt nie uit..vanavond doe ik leggen voor jouw en misschien iemand anders voor ngine..(HINT)
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_31937991
quote:
De gehangene lacht aan het kruis. Kijk de wereld kan altijd wel draaien en omgekeerd zijn, maar de gehangene bekijkt de wereld ook juist omgekeerd..zie het als je pad..dat je een richting op kunt kijken en dat is het midden.

Waarom zeg ik het midden? Omdat het daar allemaal te vinden is denk ik. Succes bij het einddoel!
Bedankt
Maar door deze mysterieuze uitspraak word ik wel erg nieuwsgierig Wat is er allemaal in het eide te vinden, en wat zie je in het midden ? bdankt voor je uitleg
Nostra operatio est naturam mutation
  donderdag 3 november 2005 @ 20:29:29 #109
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31938098
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:01 schreef NgInE het volgende:
desplission, met veel interesse volg ik dit topic al een tijdje, en ik zou het fantastisch vinden als je ook voor mij wat kaarten zou willen plukken
ik ben vooral benieuwd wat de toekomst mij gaat brengen.
ik ben geboren in delft woon nu in Wateringen en mijn geboortedatum is: 10-06-1984

alvast bedankt!
Ik heb een legging voor je gedaan. Hierin heb ik niet de geboortedatum, geboorteplaats en woonplaats meegenomen, daar ik niets met die gegevens kan.

Je tijdslijn laat duidelijk een stijgende lijn zien. Het lijkt er op dat je op geestelijk gebied gaat kiezen voor geluk, en gaat groeien in je zijn.

Het verleden laat iemand zien die zich (te) vaak opoffert voor anderen, maar aan de andere kant ook veel zelfmedelijden ervaart, en zich afvraagt waarom de hele wereld tegen hem is. Dieper dan dat kun je niet zinken.

Het heden laat iemand zien die op een kruising staat, en hier de keuze heeft om een andere richting in te slaan. De weg is al een stuk minder ruw geworden, en de eerste buit van alles anders aanpakken is binnen.

De toekomst laat iemand zien die praktisch is, en weet hoe hij zijn plannen in de echte wereld gestalte kan doen geven. Iemand die zelfverzekerd is, anderen voldoende vertrouwt, en trouw aan zijn woord is. Iemand die met verstand handelt.

Verleden : Zwaarden 10 (Slachtoffer)
Heden : Pentakels 7 (Afweging)
Toekomst : Pentakels Schildknaap (Praktisch en betrouwbaar)
  donderdag 3 november 2005 @ 20:37:53 #110
91333 displission
pi_31938400
Vamperotica..hoe heet je vriendje? Heeft ie een nickname of een andere naam waardoor ik kan proberen connectie te leggen?

edit--ps. Het wordt niet meer vanavond ik ben weer eens supermoe en wazig..wel snel ok?

[ Bericht 30% gewijzigd door displission op 03-11-2005 20:57:00 (editing) ]
pi_31958045
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:37 schreef displission het volgende:
Vamperotica..hoe heet je vriendje? Heeft ie een nickname of een andere naam waardoor ik kan proberen connectie te leggen?

edit--ps. Het wordt niet meer vanavond ik ben weer eens supermoe en wazig..wel snel ok?
Uhm... Mr Vamp? nee hoor, Lennard. Of oelewapper, mafkees enz....!
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:51:44 #112
91333 displission
pi_31986161
Alles weg GVD, maar ja dan maar ff overnieuw:

Beste Lennard..ik ga als volgt te werk:

Vamperotica..ik ga vandaag voor Lennard jouw vriendje een legging doen. Hij is geboren op: 12 januari 1979 en woonachtig in Tilburg. Ik moet zeggen ik voel me nog niet helemaal lekker..ik weet niet of dat invloed op de legging heeft..laten we het gewoon eens proberen:

ik ga weer eens als gebruikelijk te werk. Jointje..wierookje..muziekje..(Millen Colin..swedish alto punk band) perfecte mix om wakker te worden. Ik heb op het eind voor het schudden van de kaarten waarbij ik vroeg wie is Lennard uit Tilburg, 26????????????????????????????????????
Ik schudde nogmaals 12 maal door..

De eerste kaart: de staven acht..acht staven vliegen over een uitgebreid landschap met zijn beekjes..de blauwe lucht erachter..op de kaart zijn helemaal geen mensen te zien..alleen de staven en de openheid ervan..Lennard is ongebonden, hij is single..dat is het verleden..er groeien kleine takjes aan de staven..wat duidt op een pril nieuw begin..het advies van de kaart is: laat je door de wind dragen, houdt je nergens aan vast. Lennard leeft waarschijnlijk op een ogenblik in zijn verleden zonder verleden en zonder toekomst..oneindig. De tweede kaart zal ons meer vertellen over het heden.

Ik trok pentalkes 3. Een beeldhouwer is aan het werk..het is Lennard. Voor hem staan de Dwaas en de Monnik die hem iets aan willen bieden. Hij krijgt advies van de twee. Het is zijn taak de boel af te maken met of zonder dit advies..de twee Monnik en de Dwaas staan voor mensen om Lennard heen..Hij is daar om aan zijn groei te werken..De afbeelding laat ons de verbinding tussen werk en meditatie zien. Hij is creatief bezig gestalte te geven aan zijn werk. Geconcentreerd..Maar hij merkt de twee wel op.

De laatste kaart de toekomst, 2012..GERECHTIGHEID. De balans wordt opgemaakt..is het teveel of te weinig..is het veertje te zwaar of te licht? Kijk ook naar Maat de egyptische god die mensen berechtigde..dmv de veer en het hart op de weegschaal..Het is een kaart van de grote arcana..Gerechtigheid ziet er ernstig uit..hij kijkt Lennard recht in de ogen en ze houdt ook een zwaard vast. De hint van de kaart is aan Lennard dat hij in die tijd zijn bewustzijn moet zien te behouden..Men moet bewust en met discipline door de zuilen van de Gerechtigheid doorlopen. Je blik is afgewend van de weegschaal en zwaard.."herinner je echter wat er met stervelingen gebeurt die zich aan de godheid vasthouden Lennard(Ouspnesky)". Het is een hele mooie kaart die eigenlijk een soort einddoel tegemoed doet treden..het wegen van jezelf(Displission c/nc2005)

Dit was ie Lennie
pi_32017506
Dank je wel Displission!
ik geloof dat ie t een en ander nog even moet plaatsen, maar dat ie ook wel degelijk raakvlakken ziet!
pi_32037884
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:29 schreef displission het volgende:

[..]

Ik ga als volgt te werk..ik ben heel simpel in dit soort dingen. Ik stel een vraag aan de kaarten, alvorens dat doe steek ik meestal een jointje op om in de mood te raken..sorry als je er niet tegen kunt doe je ogen maar dicht want ik neem nu een flinke hijs..ik rook de ene "minst-sterke" hasj op een schaal van 1 op 6 genaamd polm..maar dit is geen drugs-edu, gewoon hoe ik te werk ga..nowadays..

Voordat ik dat doe steek ik een wierrookje op om nog meer in de mood te raken..ik ga hem nu pakken..het is een lotus wierrookje..staat ongeveer gelijk aan een legging van een half uur..

by the way the joint is wel goed..ik zie iig nog geen kabouters..

Ik ga me goed concentreren..de wierrook brand nu en ik kna hem nu al ruiken..de geur zit zelfs aan mijn vingers..

Je bent vamperotica geboren in 1974 woont momenteel in Tilburg..ik concreer me dan oa op je leeftijd..je bent 31 jaar en ik concentreer me bij het schudden op het gezin. Ik trek drie kaarten. Eentje voor het verleden..de situatie toen..ik trok: de maan. Op de kaart zie ik een wolf en een hond die naar een zon/maan blaven en wat wolven dan ook doen je ziet twee torens en een kreeft..heb je twee kinderen? Verschillen deze erg van elkaar? Ze hebben wel iets van elkaar? Het zijn broers ofniet? Of zussen. Die kreeft zou op een beest kunnen duiden wat opdook om mee te kijken naar de maan en een zon..in zekere zin is het geheel perfect in balans er is wel een storm op komst aan de wolken te zien.

De tweede kaart..het heden..ik ben benieuwd..ik zie de moeder op de voorgrond..ze houdt een zwaard vast en wil iemand ontvangen..het is de koningin van de zwaarden..wie je wilt ontvangen is mij een raadsel..de persoon in kwestie is alleen in zicht voor jouw..wel zit je er relaxt bij het lijkt net of de kaart wilt zeggen dat je gesetteld bent.ik zie vlinders en een engel op je troon ik zie drie vlinders..heb je er nog een kind bij gekregen? Waar is de vader in dit geheel? Dat zijn vragen die voor mij spelen..jij bent iig gepromoveerd tot engel volgens de kaart. Over je kinderen..want jij staat boven hun..

De derde en laatste kaart, een toekomstkaart..de pentakles 9..;hier draait het om zicht en wijsheid..de valk..op je hand..de valk is jouw paar ogen..het kan verte prooi zien en is ontzettend snel..maar in de toekomst zul jij op de wijsheid van het zicht vertrouwen. Je staat daarbij in een tuin..vol met rozen..je draagt een mantel met rozen erop..het is een wijnrek..waar de negen pentakles in liggen..houdt je van een wijntje?

Besef je met deze kaart dat je een keuze gaat maken..wat jouw keuze is..het is het makkelijkst als ik zeg een deur waar alleen op staat en een andere deur met je partner erop..je gaat je beseffen dat het een het andere uitsluit en dat samenzijn met je partner misschien wel alles is wat je ooit wilde, misschien niet..jouw scherpe denkvermogen zal je helpen in het maken van die keuze..

Waarschijnlijk wordt het een nieuw begin..wakker worden uit een droom

Maar zoals ik al eerder zei in de tarot is niks zeker..de kaarten maken niet de toekomst, die maak jij dus klamp je niet teveel vast aan antwoorden..het zou zo kunnen lopen..meestal vergeet je ze toch wel..dus ik hoop dat je er wat aan hebt vamperotica.
ik zou hier nog uitgebreid op terug komen..... Bij deze dus!

je sprak over wolven en honden... Als klein meisje waren ar altijd wel honden in de buurt. We woonden in een boerendorp, aan de rand van een bos en we hadden er zelf ook 2.

wolven schijnen ook bij me te horen.

Er waren idd twee kinderen... Een meisje en een jongen. alle twee onverwachte kadootjes
Ze verschillen qua leeftijd ongeveer 14 maanden en zijn overduidelijk broer en zus, maar ook erg zichzelf!
Wolken en storm.... waarschijnlijk de scheiding.

na de scheiding heb ik er nog een mormeltje bijgekregen. De engel op de troon zie ik als mijn moeder die in mei 1990 overleden is.

Ik had toen mijn eigen huisje en eindelijk een beetje het gevoel ook MIJN leven te kunnen leiden.

En dan de laatste kaart......

ik heb ook al heel mijn leven "iets" met rozen gehad.... Wat dat moet nog blijken.

En dat wijntje... Ik hou er idd wel van, maar kan slecht tegen alcohol.

En idd, moeten er weer keuzes gemaakt gaan worden!

weer ben ik onverwacht zwanger. heb met vriendjelief ongeveer een jaar samengewoond en in die tijd is mijn vader plotseling overleden. ben toen helemaal mezelf kwijt geraakt en was bezig alles om me heen af te stoten. het ging zelfs zo ver dat het me beter leek als de kinderen bij hun vader gingen wonen. Een en ander heeft tot enorme spanningen geleid en ik heb toen besloten dat vriendjelief en ik niet samen konden wonen op dat moment omdat de kids teveel leden onder onze spanningen. Relatie is ook even verbroken geweest. in die tijd is er ook een zwangerschap geweest, maar ik wist van mezelf dat ik die lichamelijk en geestelijk op dta moment niet aankon en de zwangerschap is toen zeer tegen de wens van vriendjelief afgebroken. Er is toen een spiraaltje geplaatst en die blijk ik nu dus kwijt te zijn. En jawel, weer zwanger dus.

ik weet dat de omstandigheden alels behalve optimaal zijn, maar heb ooksterk het gevoel dat het kindje schijnbaar heel graag bij ons wil zijn... heb na de abortus dromen gehad over een baby'tje wat riep toch terug te komen... En tja, het zullen ook wel mn hormonen zijn... Maar de gedachte dat dat spiraaltje plotseling verdwenen was en ik gelijk weer zwanger was in combinatie met die dromen......

vriendjelief heeft dus ook nog niet zo heel lang zijn eigen stekkie en durft dit na alles wat er tussen ons gebeurd is ook niet zo goed op teg even......
  woensdag 9 november 2005 @ 00:14:29 #115
91333 displission
pi_32104998
Who's next?

Ps thx for the story vamperotica
pi_32105103
quote:
Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef displission het volgende:
Who's next?

Ps thx for the story vamperotica
jah hoi
ik lurkte af en toe al stiekum om te kijken of er iemand iets deet
27 - 04 - 86
geb plaats wijhe, nu wonend in enschede
iets over studie/werk en anders relatie wellicht?
tnx alvast
dag
pi_32192508
quote:
Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef displission het volgende:
Who's next?
me, me, me!
  maandag 14 november 2005 @ 19:35:27 #118
91333 displission
pi_32266763
quote:
Op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef petre86 het volgende:

[..]

jah hoi
ik lurkte af en toe al stiekum om te kijken of er iemand iets deet
27 - 04 - 86
geb plaats wijhe, nu wonend in enschede
iets over studie/werk en anders relatie wellicht?
tnx alvast
NgInE, Alicey heeft al gelegd voor je en je hebt nog en eens niet gereageerd! Shame on u. Voor Petre86 doe ik de laatste legging van dit seizoen..In de lente ga ik weer verder..ik ga namelijk aan de slag met een project om de wereld te veranderen..in een klap af te zijn van auto's en armoede..een huis voor iedereen en een gigantische party in 2012..(21 december), maar voor de rest verklap ik niks.

Ik ga als volgt te werk Petre86 eerst..ja je weet wel, een spliff en een wierrookje..sandalen wood..de mood is weer gezet..ik schud de kaarten en: concentreer me op je leeftijd 19 jaar..woonachtig in enschede met de naam petre86 mbt relatie.

De eerste gaat over het verleden een aantal jaar terug: de hogepriester; wat ik denk en wat ik als eerste doorkrijg bij deze kaart is dat je als monnik zijnde veel wilde leren van degene met meer kennis dan jouw..hoe dit op het gebied van de liefde eruit zou zien, een wat teruggetrokken houding en het copy pasten van anderen, het willen leren, het nadoen en het overwinnen. Dat was de een aantal jaar geleden, 2002.

De tweede kaart gaat over het hier en nu. Het is de kelken 7. In elke kelk die als zwevend op een wolk staan zit een "soort" geheim..de magier heeft alle geheimen getoverd en kijkt toe..het zijn de 7 geheime wensen, rijkdom, bezit, succes, verlichting, armoede en mislukking het collective onderbewustzijn, en SEX..we beseffen ons nog dit jaar..dat al deze wensen niet vervuld kunnen worden..mijn tip: geloof daar niet in: alles is mogelijk..je kunt over alle angsten bezitten, ook alle positieve dingen..blijf ervoor zorgen dat je je compleet voelt. De kaart zegt dat voor jouw een reis naar het innerlijk belangrijk is..kijk niet naar de mooie vrouw, maar zoek ook de mooie kant van een vrouw met een buddha belly

De laatste een toekomstkaart 2012: zwaarden vier..een man ligt met zijn geheven handen in een gebed op een gouden doodskist..er zijn vier zwaarden afgebeeld en er is een prachtig kerkraam..In 2012 zal je een tijd tegemoedgaan van terugtrekking en afzondering je zou het ook wel een vorm van meditatie kunnen noemen, wat er in de tussentijd gebeurt dat zeggen de kaarten niet en dat is iets waar je zelf achter moet komen.

Wat ik verder nog uit de kaarten kan opmerken is dat jij waarschijnlijk in Jezus geloofd of in ieder geval geloofd.

That's it my last one..
pi_32272018
Mag ik ook een legging vragen?
alvast heel erg bedankt

[ Bericht 36% gewijzigd door elfenvleugels op 15-11-2005 22:27:53 ]
What to think or what not to think... THAT's the question
pi_32274210
quote:
Op maandag 14 november 2005 19:35 schreef displission het volgende:

[..]

NgInE, Alicey heeft al gelegd voor je en je hebt nog en eens niet gereageerd! Shame on u. Voor Petre86 doe ik de laatste legging van dit seizoen..In de lente ga ik weer verder..ik ga namelijk aan de slag met een project om de wereld te veranderen..in een klap af te zijn van auto's en armoede..een huis voor iedereen en een gigantische party in 2012..(21 december), maar voor de rest verklap ik niks.
alleereerst bedankt voor je legging en succes met je projecten
quote:
Ik ga als volgt te werk Petre86 eerst..ja je weet wel, een spliff en een wierrookje..sandalen wood..de mood is weer gezet..ik schud de kaarten en: concentreer me op je leeftijd 19 jaar..woonachtig in enschede met de naam petre86 mbt relatie.

De eerste gaat over het verleden een aantal jaar terug: de hogepriester; wat ik denk en wat ik als eerste doorkrijg bij deze kaart is dat je als monnik zijnde veel wilde leren van degene met meer kennis dan jouw..hoe dit op het gebied van de liefde eruit zou zien, een wat teruggetrokken houding en het copy pasten van anderen, het willen leren, het nadoen en het overwinnen. Dat was de een aantal jaar geleden, 2002.
ik kan er wel wat uithalen jah..
quote:
De tweede kaart gaat over het hier en nu. Het is de kelken 7. In elke kelk die als zwevend op een wolk staan zit een "soort" geheim..de magier heeft alle geheimen getoverd en kijkt toe..het zijn de 7 geheime wensen, rijkdom, bezit, succes, verlichting, armoede en mislukking het collective onderbewustzijn, en SEX..we beseffen ons nog dit jaar..dat al deze wensen niet vervuld kunnen worden..mijn tip: geloof daar niet in: alles is mogelijk..je kunt over alle angsten bezitten, ook alle positieve dingen..blijf ervoor zorgen dat je je compleet voelt. De kaart zegt dat voor jouw een reis naar het innerlijk belangrijk is..kijk niet naar de mooie vrouw, maar zoek ook de mooie kant van een vrouw met een buddha belly
waarom SEX met hoofdletters? en ik kijk inderdaat niet naar mooie vrouwen.. ik heb een vriendje
en dit jaar nog alles vervullen? zou heel mooi zijn.. maar vrees dat dat niet mogelijk zal blijken..
quote:
De laatste een toekomstkaart 2012: zwaarden vier..een man ligt met zijn geheven handen in een gebed op een gouden doodskist..er zijn vier zwaarden afgebeeld en er is een prachtig kerkraam..In 2012 zal je een tijd tegemoedgaan van terugtrekking en afzondering je zou het ook wel een vorm van meditatie kunnen noemen, wat er in de tussentijd gebeurt dat zeggen de kaarten niet en dat is iets waar je zelf achter moet komen.
toekomst is toekomst.. wat zal komen, zal komen..
quote:
Wat ik verder nog uit de kaarten kan opmerken is dat jij waarschijnlijk in Jezus geloofd of in ieder geval geloofd.
ik geloof niet. ik stel geen vragen omtrend geloof, omdat ik weet dat ik er geen antwoord op zal krijgen.. realistisch
quote:
That's it my last one..
tnx again
dag
pi_32274372
Ik ben ook benieuwd naar een legging en misschien is iemand bereidt om het ook te doen (please please .
18-07-82
Geb. plaats en nog steeds daar: Roosendaal
En dan met betrekking tot relaties.
pi_32282924
Hoi zou iemand voor mij een legging kunnen doen?
Patricia, geb. datum. 08-05-1979, te Amsterdam.
pi_32295487
quote:
Op maandag 14 november 2005 19:35 schreef displission het volgende:

[..]

NgInE, Alicey heeft al gelegd voor je en je hebt nog en eens niet gereageerd! Shame on u.
sorry, overheen gelezen...
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik heb een legging voor je gedaan. Hierin heb ik niet de geboortedatum, geboorteplaats en woonplaats meegenomen, daar ik niets met die gegevens kan.
sorry, heb niet al te veel verstand van tarot als ik vragen mag: hoe gaat het leggen van de kaarten dan in z'n werking?
quote:

Je tijdslijn laat duidelijk een stijgende lijn zien. Het lijkt er op dat je op geestelijk gebied gaat kiezen voor geluk, en gaat groeien in je zijn.

Het verleden laat iemand zien die zich (te) vaak opoffert voor anderen, maar aan de andere kant ook veel zelfmedelijden ervaart, en zich afvraagt waarom de hele wereld tegen hem is. Dieper dan dat kun je niet zinken.
true, true...
quote:

Het heden laat iemand zien die op een kruising staat, en hier de keuze heeft om een andere richting in te slaan. De weg is al een stuk minder ruw geworden, en de eerste buit van alles anders aanpakken is binnen.
dat gevoel heb ik inderdaad...ik weet alleen niet wat er aan het einde van beide kruizingen zal liggen.
quote:

De toekomst laat iemand zien die praktisch is, en weet hoe hij zijn plannen in de echte wereld gestalte kan doen geven. Iemand die zelfverzekerd is, anderen voldoende vertrouwt, en trouw aan zijn woord is. Iemand die met verstand handelt.

Verleden : Zwaarden 10 (Slachtoffer)
Heden : Pentakels 7 (Afweging)
Toekomst : Pentakels Schildknaap (Praktisch en betrouwbaar)
klinkt vrij positief in elk geval harstikke bedankt voor je lezing, en nogmaals mijn verontschuldiging dat ik de eerste keer over deze lezing heen las.
pi_32768523
schopje naar boven in de hoop dat ie niet helemaal vergeten is
What to think or what not to think... THAT's the question
pi_32848986
Zeker niet vergeten.....
ben wel benieuwd hoe het met Displission en t 'project" gaat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')