quote:
Beste Viperdesign vandaag ga ik je grappige dingen vertellen..dingen die je misschien in het eerste gezicht niet zult begrijpen maar die wel zo kunnen "vallen".
De wierrook brand voor je..weer lotus, het is 1 van mijn favorieten..eigenlijk bijna de enigste wierrook die ik in huis heb..je vraagt of ik de kaarten wil trekken mbt relaties...je bent 20 jaar, de kaarten zijn geschud. Zelfs als de kaarten geschud zijn kun je je nog even extra concentreren op de vraag.
De eerste kaart die ik voor jouw trok: de duivel, samen met je partner zat je vastgeketend, maar was dat wel zo. Kon je de ketting niet gewoon van je afwerpen? Het betekend vooral afhankelijk zijn, waarschijnlijk in de relatie op allerlei manieren. Adam en Eva tenmidden van al dat zwart op de kaart ziet er negatief uit maar dat hoeft niet. de kettingen hangen niet vast..je kunt iemand altijd loslaten.
de tweede kaart?
ok komt ie.: de wereld. dit is een kaart die ikzelf voor de eerste keer trek. Ik heb hem eigenlijk nog nooit gezien om heel eerlijk te zijn. De wereld wat houdt dat in? Een persoon een gedicht
niets gebruiken
niets wensen
hij is vol kracht
onbevreesd, wijs, veheven
hij heeft alles achter zich gelaten
hij ziet zijn zuiverheid door zijn deugd
hij heeft het einde van de weg bereikt
voorbij de rivier van zijn vele levens
en zijn vele sterven
voorbij het lijden van de hel(de duivels kaart)
voorbij de hemelse vreugde..
door de deugd van zijn zuiverheid
hij is aan het einde van de weg gekomen
alles wat hij moest doen heeft hij gedaan
en nu is hij Een(Dhammapada)
Alles is 1..jij ook ben je er treveden mee? wat biedt de toekomst kaart nummer 3 de toekomst:
het is de kaart de dood. Het is weer een nieuwe manier die je geboden wordt. Een nieuw begin want de zon komt weer op..eerst zul je moeten "sterven" bepaalde kennis die je hebt zal omgezet moeten worden en als je op een gegeven moment een punt bereikt zul je dat wel weten. Dat is ook zo met relaties op zijn tijd.. we praten nu over een tijdsbestek van een paar jaren. 7 op zijn minst.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk