abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31536671
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:09 schreef displission het volgende:
Ik wil vamperotica wel doen en viperdesign.
Kun je nog een gaatje voor me vinden? .
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:12:54 #77
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_31536818
Viperdesign wat is je woonplaats en geb-datum? voor de legging
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_31537113
Zeist / 20.12.1984

En doe maar qua relaties. Indien mogelijk. .
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:06:43 #79
91333 displission
pi_31539157
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:29 schreef Viperdesign het volgende:
Zeist / 20.12.1984

En doe maar qua relaties. Indien mogelijk. .
Beste Viperdesign vandaag ga ik je grappige dingen vertellen..dingen die je misschien in het eerste gezicht niet zult begrijpen maar die wel zo kunnen "vallen".

De wierrook brand voor je..weer lotus, het is 1 van mijn favorieten..eigenlijk bijna de enigste wierrook die ik in huis heb..je vraagt of ik de kaarten wil trekken mbt relaties...je bent 20 jaar, de kaarten zijn geschud. Zelfs als de kaarten geschud zijn kun je je nog even extra concentreren op de vraag.

De eerste kaart die ik voor jouw trok: de duivel, samen met je partner zat je vastgeketend, maar was dat wel zo. Kon je de ketting niet gewoon van je afwerpen? Het betekend vooral afhankelijk zijn, waarschijnlijk in de relatie op allerlei manieren. Adam en Eva tenmidden van al dat zwart op de kaart ziet er negatief uit maar dat hoeft niet. de kettingen hangen niet vast..je kunt iemand altijd loslaten.

de tweede kaart?
ok komt ie.: de wereld. dit is een kaart die ikzelf voor de eerste keer trek. Ik heb hem eigenlijk nog nooit gezien om heel eerlijk te zijn. De wereld wat houdt dat in? Een persoon een gedicht

niets gebruiken
niets wensen
hij is vol kracht
onbevreesd, wijs, veheven
hij heeft alles achter zich gelaten
hij ziet zijn zuiverheid door zijn deugd
hij heeft het einde van de weg bereikt
voorbij de rivier van zijn vele levens
en zijn vele sterven
voorbij het lijden van de hel(de duivels kaart)
voorbij de hemelse vreugde..
door de deugd van zijn zuiverheid
hij is aan het einde van de weg gekomen
alles wat hij moest doen heeft hij gedaan
en nu is hij Een(Dhammapada)

Alles is 1..jij ook ben je er treveden mee? wat biedt de toekomst kaart nummer 3 de toekomst:
het is de kaart de dood. Het is weer een nieuwe manier die je geboden wordt. Een nieuw begin want de zon komt weer op..eerst zul je moeten "sterven" bepaalde kennis die je hebt zal omgezet moeten worden en als je op een gegeven moment een punt bereikt zul je dat wel weten. Dat is ook zo met relaties op zijn tijd.. we praten nu over een tijdsbestek van een paar jaren. 7 op zijn minst.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_31539861
Dank. . Maar ik vond het niet grappig. .
  woensdag 19 oktober 2005 @ 18:53:23 #81
91333 displission
pi_31563767
Viperdesign..heel veel kaarten moet je met een korreltje zout nemen..ze zijn meestal minder erg dan dat ik ze vertaal..wel is het zo dat ze meestal voor belangrijke stappen staan..in iemands leven..
pi_31574328
desplission zou je voor mij ook een verleden/heden/ toekomst legging willen doen als je een keer zin hebt ? het liefst over werk als het kan
geboren in zeist woon nu al tijden in ijsselstein 10-04-81

[ Bericht 7% gewijzigd door cazizz op 20-10-2005 08:45:15 ]
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:44:48 #83
91333 displission
pi_31639291
ok komt ie..ik zag wel in je profiel dat je een vrouw bent, dat is ook wel handig om voor mij te weten. Verder weet ik niks van je behalve dan dat je kaarten gelegd wilt hebben voor je werk. Ik steek een wierrookje aan..voor jouw iets anders..het is ook een totaal andere legging. Sandelwood. Het doet me denken aan een bos..iets zegt me dat er eerst huizen werden gebouwd met hout. Let maar niet op mijn vaagheid, af en toe space ik even weg met mijn spaceheid. Hout laat me ook denken aan werk, hoe al die huizen werden gebouwd.

geboren in zeist woonachtig in ijselstein 10-04-81 kwa werk
Voor het verleden trok ik het nieuwe begin..zo noem ik het nu maar even want ik vind de dood zo negatief klinken. Je zou de kaart moeten zien, een skelet op een wit paard..met een zwart harnas aan..in zijn hand houden een zwarte vlag, met een teken erop. Ik vraag me af in wat voorn fase je je op dit moment op je werk bevind..is het dan nu al afscheid nemen van alles? Als de dood voorbijkomt sterft iedereen met andere woorden, misschien zijn het relaties die we hebben met de mensen die ineenklappen..maar vergeet het belangrijke pluspunt op deze kaart, de zon tussen de toren..staat voor: het nieuwe begin.

Dit alles heeft met jouw denk fase te maken..misschien dat je vroeger veel banen bent kwijtgeraakt? En dat je vaak opnieuw hebt moeten opstarten. Het betekend niet zo zeer dat je dit weer hoeft te overkomen..ff kijken wat er nog meer op je pad ligt: het heden..

de hogepriester..iets zegt me dat dit met jouw baas te maken heeft..ja iid het heeft met leiding te maken. Je verlangt als het ware naar je meester als je de monnik zou zijn..je wilt meer weten..wat is het probleem leer je niet genoeg? Is dat misschien een goede oplossing?

Volgende kaart..zwaarden negen..je ontwaakt..of iig het is tijd om wakker te worden..morgen dus de toekomst krijg je nog meer last van je werk denk ik..als je zo doorgaat. nachtmerrries en zorgen misschien..op de kaart zie je een vrouw of een man, dat is niet echt duidelijk te zien die in een bed ligt achter hem negen zwaarden op een zwarte achtergrond. Is het niet tijd om je mogelijkheden te ontdekken cazizz

Nou ja dit was even alles wat ik op dit moment voor je kon betekenen..
pi_31640211
displission, mocht je nog een keer zin & tijd hebben..
27/04/1986 Wijhe, woon nu in Enschede, ben wel benieuwd naar wat je over relaties kan zeggen
dag
pi_31647676
Ik had in het begin van dit topic al een keer gevraagd om een legging. Maar ik ben geloof ik vergeten. Tis ook al een tijdje terug.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 23 oktober 2005 @ 10:42:39 #86
91333 displission
pi_31648261
Ho ho geen ruzie maken he jongens jullie komen allebei aan de beurt
pi_31648385
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 10:42 schreef displission het volgende:
Ho ho geen ruzie maken he jongens jullie komen allebei aan de beurt
Nee hoor. Was just a reminder.
Je bent populair
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 23 oktober 2005 @ 11:15:45 #88
91333 displission
pi_31648623
maar andere mensen mogen dit ook best wel doen..net of ik de enige ben..
pi_31648673
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 11:15 schreef displission het volgende:
maar andere mensen mogen dit ook best wel doen..net of ik de enige ben..
Ik vroeg expliciet om een legging van jou. Je hebt een aparte manier van uitleggen die ik opzich al interessant vind.

Ik heb zelf nog steeds geen deck gekocht en heb nog steeds niet het gevoel dat ik er iets mee kan. (heb wat meer met dromen, kan daar beter interpreteren)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31653034
Even een vraagje aan de kenners van tarot ..
Iemand heeft nu al vele malen een legging voor me gedaan en de uitkomsten waren erg opvallend. Gister legde diegene voor zichzelf kaarten en trok de hogepriester als invloed uit de omgeving waar de komende tijd veel vandaan komt. (De hogepriester die staat voor spiritueel leermeester in dit geval) Ze legde vervolgens kaarten voor mij, waarbij ik mezelf zag als hogepriester. Wat ik naar die persooon ook precies zo voelde. Erg opmerkelijk. Ik ben dan ook erg in tarot gaan geloven omdat het goed aanvoelt.

Nou was mijn eigen legging naar mijn gevoel aardig positief. Ik heb een periode achter de rug waarin erg veel karma in is verwerkt. Ook de kluizenaar, die ik vaak tegenkwam, nu nog steeds, lijk ik achter me te laten. Al ben ik nog erg veel op mezelf bezig.

De legging die ik kreeg had de vorm van een keltisch kruis. Als kaart 1 trok ik de wereld, een periode van extase, spirituele volmaaktheid. Opmerkelijk, ik ben erg bezig met het spirituele en zie ook grote sprongen die ik maak in de juiste richting, maar volmaaktheid en extase zijn naar mijn gevoel nog ver weg. Maar in ieder geval, als kaart 6, wat voor me ligt in de toekomst, trok ik de gehangene, de tegenovergestelde van de wereld. ?? Wat ik hier nou mee moet weet ik niet, draait de extase compleet om ??. Veranderingen zijn op komst ?? Wie kan me er wat over uitleggen ?

Het rechter rijtje, naast het kruis zag er positief uit. Ik zie mezelf als leermeester, positieve veranderingen zijn op komst in mijn omgeving (pentakels 3) die ik probeer te bereiken door intellect, vruchtbare relaties (zwaarden aas). Als culiminatiekaart trok ik pentakels 6: Ik deel wat ik missen kan en voel me daar goed bij; emotionele hervormingen, samenkomst met gelijkgestemden.

Degene die voor me legde is zelf ook nog zoekende naar de betekenis van de kaarten, net als ik. Wie kan me wat meer vertellen, vooral.over de gehangene (die toch tegenovergestelde van de wereld is) .. ?

Dank
Nostra operatio est naturam mutation
pi_31657900
er zit zeker wel wat in ja... vond het wel grappig dat je die sandelwood aan bos doet denken aangezien ik erg graag in het bos ben

opzich heb ik niet veel verschillende baantjes gehad dit is nu mijn 3de ..maar waar ik gewerkt heb heb ik zelf een punt achter gezet.

ik zit zeker niet vaak op 1 lijn met mijn leidinggevende..gewoon niet met alle dingen eens die er gebeuren.
ik wil wel meer weten over mijn werk en vooral meer bij dingen betrokken worden.
ben al ruime tijd met een opleiding bezig vanuit werk..ik hoef nog maar 2 certificaten maar op 1 of andere manier ga ik daar maar niet voor zitten om ze te halen...

ik werk nu bijna 5 jaar bij het bedrijf waar ik nu zit maar zit al een tijdje na te denken of ik hier wel wil blijven...dit werk wel wil blijven doen..dit kwam vooral afgelopen week weer erg naar boven.
ondanks dat ik juist meer van dingen wil weten..misschien is dit wel een beetje de reden waarom ik maar niet verder ga met me opleiding.

apart op te lezen dat dingen toch wel overeen komen.. heb nog genoeg om over na te denken wat me werk betreft bedankt voor je legging
  donderdag 27 oktober 2005 @ 19:07:01 #92
91333 displission
pi_31732376
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 16:18 schreef cognito_1987 het volgende:
Even een vraagje aan de kenners van tarot ..

De legging die ik kreeg had de vorm van een keltisch kruis. Als kaart 1 trok ik de wereld, een periode van extase, spirituele volmaaktheid. Opmerkelijk, ik ben erg bezig met het spirituele en zie ook grote sprongen die ik maak in de juiste richting, maar volmaaktheid en extase zijn naar mijn gevoel nog ver weg. Maar in ieder geval, als kaart 6, wat voor me ligt in de toekomst, trok ik de gehangene, de tegenovergestelde van de wereld. ?? Wat ik hier nou mee moet weet ik niet, draait de extase compleet om ??. Veranderingen zijn op komst ?? Wie kan me er wat over uitleggen ?

Dank
Das de keltische kruis legging, die is heel bekend..

Over jouw vraag kan ik het volgende zeggen cognito_1987 ik denk dat je ook moet kijken naar wat er in het midden is.

De gehangene lacht aan het kruis. Kijk de wereld kan altijd wel draaien en omgekeerd zijn, maar de gehangene bekijkt de wereld ook juist omgekeerd..zie het als je pad..dat je een richting op kunt kijken en dat is het midden.

Waarom zeg ik het midden? Omdat het daar allemaal te vinden is denk ik. Succes bij het einddoel!
Zet hem op he?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 19:08:03 #93
91333 displission
pi_31732419
@ Nokwanda het moment van de waarheid..plaats en geboortedatum..waarover wil je wat weten?
pi_31734199
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:08 schreef displission het volgende:
@ Nokwanda het moment van de waarheid..plaats en geboortedatum..waarover wil je wat weten?

Nijmegen, 05-08-1971

twijfel twijfel over het onderwerp..............tromgeroffel............algemeen? kan dat ook?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 27 oktober 2005 @ 20:37:47 #95
91333 displission
pi_31735153
note--Via MSN gedaan Nokwanda
pi_31739862
displission...
ik ben eigenlijk een beetje benieuwd naar wat de kaarten over "mij" te vertellen hebben...
En ik vind ook dat ik je een beetje een uitleg schuldig ben over het waarom ik je trekkingen zo treffend vind!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:58:35 #97
91333 displission
pi_31747809
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:54 schreef vamperotica het volgende:
displission...
ik ben eigenlijk een beetje benieuwd naar wat de kaarten over "mij" te vertellen hebben...
En ik vind ook dat ik je een beetje een uitleg schuldig ben over het waarom ik je trekkingen zo treffend vind!
Beste vamperotica..ik trek voor jouw de kaarten, maar ik begrijp je niet helelmaal denk ik wil je dat ik via msn voor je leg of hier in dit topic?
pi_31750620
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:58 schreef displission het volgende:

[..]

Beste vamperotica..ik trek voor jouw de kaarten, maar ik begrijp je niet helelmaal denk ik wil je dat ik via msn voor je leg of hier in dit topic?
Ik vind het prima als je de trekking in het topic doet hoor!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:37:55 #99
91333 displission
pi_31775766
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:08 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik vind het prima als je de trekking in het topic doet hoor!
Ok legging voor vamperotica op zaterdag 29 oktober. Vamperotica is een vrouw van 31, wil graag wat over haarzelf weten. D.m.v. drie kaarten zal ik dit laten zien.

De eerste kaart voor jouw vamperotica. Hoe laat je je zien naar buiten toe..?

De keizer zit met zijn rode gewaad op de troon. Hij houd zijn scepter goed vast met zijn ene hand en in zijn andere hand heeft hij een gouden bal. Je ziet de rammen(van het sterrebeeld Ram) aan de zijkanten van de troon, maar verder kun je op het eerste gezicht niet zoveel zeggen het zegt meer over jouw als persoon. De keizerin symboliseerd het lichaam de keizer het denken. Je denkt veel over het verleden en de toekomst na. Je hebt je hele leven goed geordend--je levensverzekering afgesloten en je geld belegd..het verloopt volgens jouw plan..je voelt dat er een tijd komt wanneer alles voorbij zou kunnen zijn. Wat deze kaart wil zeggen vamperotica, dat je niet bang moet zijn om daar naar terug te keren, naar die oorsprong.

de tweede kaart..wie ben jij van binnen? Kelken vier..je rust onder een boom..je doet aan meditatie, maar deze schijnt niet echt te werken, je ziet immers de kelk die je wordt aangeboden door de gelukshand uit een wolk nog niet. 3 kelken staan voor je op de grond..ben je klaar dan? Er is nog 1 kelk die je moet aannemen(de kelk uit de wolk) wordt dus snel wakker en kijkt waar je bent. De instelling van verveling moet maar eens afgelopen zijn..het is een vervelende mediatie op deze manier..waar interrese naar uit moet gaan weet ik maar iig in iets.

Merk ook op het getal vier in de vorige kaarten. Een getal wat ik al doorkreeg toen ik de kaarten afnam. Mijn volgorde was 7, 12 en 1.

De laatste kaart, wie ben jij in de toekomst staven 8..vier+vier?: das een mooie kaart. Op de kaart 8 staven die vliegen over een wijds landschap..is dat de magie in de kaart? Staven die vliegen..het getal acht staat iig voor oneindigheid..kijk maar 8 het is een ondoorbroken lijn.

Op de kaart zijn geen mensen ter zien. De duiding van de kaart:
-het ogenblik, de oneindigheid
-vertrouwen, gedragen worden,
-een open situatie, ongebondenheid
-leven zonder verleden en toekomst..(staat jouw dit in 2012 te wachten, wie weet?)

Nou dit was mijn bijdrage in de ochtend

[ Bericht 0% gewijzigd door displission op 29-10-2005 11:49:38 (spelling) ]
pi_31783275
Pfff.... met deze trekking kan ik niet zo veel... of hij moet nog doordringen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')