abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:34:01 #26
5428 crew  miss_sly
pi_31095629
Dank je Alicey!
Ja, ik heb er iets aan, heel veel zelfs!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_31101230
Bedankt Alicey, mooie legging

Deze kaarten heb ik voor jou getrokken:

Verleden: Hier trok ik de kaart De " Wereld" voor jou. Onlangs of wat langer terug heb je een gevoel van voltooing mogen ervaren. Je plannen en/of ondernemingen zijn geslaagd. Je voelde alles op zijn plek vallen, op meerdere gebieden.

Heden: De 6 van Kelken sluit hier mooi op aan (ik had nogal wat moeite om de vorige kaart in het verleden te duiden), je blikt terug op je verleden. Niet alles is even goed gegaan, maar wel gekomen uiteindelijk (zie verleden). Deze kaart kan ook wijzen op een nieuwe relatie, een nieuwe kennis of een nieuwe omgeving.

Toekomst: De Toren......voor mij is deze kaart (als ik hem zie in een legging) niet negatief, hoogstens zeer aktief in de zin van veranderingen in iemands leven die verwoestend lijken maar dat niet zijn. Oude opvattingen worden -wederom - overboord gegooid om plaats te maken voor nieuwe inzichten.

Al met al een "stevige" kaartencombinatie. Ik hoop dat je er wat aan hebt cq in herkent
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:32:39 #28
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31101290
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:30 schreef Morwen het volgende:

Al met al een "stevige" kaartencombinatie. Ik hoop dat je er wat aan hebt cq in herkent
Ik kan niet alles even goed plaatsen. Misschien is het echter wel een waarschuwing om niet teveel naar het verleden te kijken, maar me voor te bereiden op de toekomst, die anders zal zijn dan alles wat ik in gedachten kan hebben...
pi_31101432
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:32 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik kan niet alles even goed plaatsen. Misschien is het echter wel een waarschuwing om niet teveel naar het verleden te kijken, maar me voor te bereiden op de toekomst, die anders zal zijn dan alles wat ik in gedachten kan hebben...
Mijn gevoel is dat deze kaarten zeer nauw samenhangen ja (dus de tijd doet er even niet toe qua gebeurtenissen). De Wereld en De Toren zouden omgekeerd kunnen zijn en de zes van Kelken scharrelt daar wat tussendoor.

Ik heb zowiezo moeite om in tijden te denken dus zie ik deze kaarten als een opname in deze tijd maar dan gespitst op jouw hele wezen zoals je geworden bent en mede daardoor in de toekomst zal zijn.

Ik hoop dat je me snapt, ik snap qua gevoel wel wat ik bedoel maar heb soms wat moeite om het naar woorden te vertalen.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:40:31 #30
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31101508
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:37 schreef Morwen het volgende:

[..]

Mijn gevoel is dat deze kaarten zeer nauw samenhangen ja (dus de tijd doet er even niet toe qua gebeurtenissen). De Wereld en De Toren zouden omgekeerd kunnen zijn en de zes van Kelken scharrelt daar wat tussendoor.

Ik heb zowiezo moeite om in tijden te denken dus zie ik deze kaarten als een opname in deze tijd maar dan gespitst op jouw hele wezen zoals je geworden bent en mede daardoor in de toekomst zal zijn.

Ik hoop dat je me snapt, ik snap qua gevoel wel wat ik bedoel maar heb soms wat moeite om het naar woorden te vertalen.
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt.

Andersom is het op zich ook wel te lezen.. Alleen wisselt dat erg.
pi_31107422
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef Alicey het volgende:

[..]

Verleden : Pentakels 2. Flexibiliteit en plezier. Je had alles in balans, had wat nodig was, en kon gestaag voortgang boeken. Je leefde in geluk, en wist hoe je het leven maximaal kon nemen.

Heden : De Zon. Vitaliteit en verlichting. Je voelt hoe energie tot je komt, en straalt vitaliteit en enthausiasme uit. Door het inzicht dat je opdoet, zul je ervaren dat je je aan de overwinnende zijde bevindt. Je verkeert in goede gezondheid.

Toekomst : Zwaarden 3. Verraad en eenzaamheid. Je zult ervaren dat iemand je het spreekwoordelijke mes in de rug zet. Je zult bemerken dat je iemand hebt vertrouwd die niet te vertrouwen was, en zult je daarom eenzaam en verraden voelen. Onthoud echter dat de pijn die je in deze fase zult ervaren, je uiteindelijk sterker maken.

Op gebied van gezondheid lijkt mij dat er een periode aankomt die iets minder zal zijn.. De toekomst draait echter om verraad, eenzaamheid en pijn in je hart.. Vertrouw je misschen teveel op iets of iemand, of ben je te afhankelijk van iets of iemand?
Bedankt voor je legging Alicey! Hmm...lekkere toekomst ...Ben erg benieuwd wat dat in zal houden, want ik ben juist niet iemand die afhankelijk is van iets of iemand. En vertrouwen...tja, ben wel snel goed van vertrouwen, maar echt teveel iemand vertrouwen? Echt vertrouwen heb ik bij sommige mensen met wie ik al jaren omga en ik kan me niet voorstellen dat het met hen te maken heeft... Misschien is het toch het vertrouwen m.b.t. het 'gezondheidsgebied'. Ik ben iets aan het uitpluizen en ik word alleen maar heen en weer getrokken tussen meningen van mensen die het denken te weten en ik weet niet meer wie ik daarin moet vertrouwen en wat mijn mening over het geheel is. Het is allemaal nogal vaag op dit moment en dat is iets waar ik niks mee kan, waar ik niet van hou. Hopelijk komt er snel zekerheid, maar ik verwacht dat dat niet het geval is....
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:03:12 #32
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_31125334
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef Alicey het volgende:

Voor jou trok ik het volgende:

Verleden : Bekers Ridder. De balans tussen fantasie en de werkelijkheid kwijtraken, tussen gevoel en temperament, en romantiek en over-emotionaliteit. Het verleden bestaat uit veel idealen, waarbij je jezelf vaak niet in de hand had, het aanvoelen van sferen en emoties van anderen, maar ook daardoor stemmingswisselingen. Je zocht jezelf vooral van binnen, maar daardoor vergat je soms dat er meer is dan alleen dat.

Heden : De Hogepriesteres. Onderbewustzijn en passiviteit. Op het moment ben je rustig, en ben je meer een toeschouwer dan dat je deel uitmaakt van alles wat er gebeurt. Je leeft intuitief, en je zou kunnen zeggen dat wanneer je kijkt naar “leven en laten leven”, dat “laten leven” op dit moment de boventoon voert. Geduldig wacht je af wat komen gaat, en laat alles gebeuren zonder ingrijpen, als een toeschouwer.

Toekomst : Staven 2. Ultieme kracht. Je zult de kracht en macht hebben om anderen te sturen, je zult staan voor je eigen doelen, en bereid zijn hiervoor risico's te nemen. Ook wanneer dit betekent dat je iets moet doen wat nooit eerder gedaan is, zul je zelf de eerste stappen zetten. De wereld ligt in je handen.
Echt je raakte me op alle vlakken..dit was echt een mooie legging alicey thx
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_31125543
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 10:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Bedankt voor je legging Alicey! Hmm...lekkere toekomst ...Ben erg benieuwd wat dat in zal houden, want ik ben juist niet iemand die afhankelijk is van iets of iemand. En vertrouwen...tja, ben wel snel goed van vertrouwen, maar echt teveel iemand vertrouwen? Echt vertrouwen heb ik bij sommige mensen met wie ik al jaren omga en ik kan me niet voorstellen dat het met hen te maken heeft... Misschien is het toch het vertrouwen m.b.t. het 'gezondheidsgebied'. Ik ben iets aan het uitpluizen en ik word alleen maar heen en weer getrokken tussen meningen van mensen die het denken te weten en ik weet niet meer wie ik daarin moet vertrouwen en wat mijn mening over het geheel is. Het is allemaal nogal vaag op dit moment en dat is iets waar ik niks mee kan, waar ik niet van hou. Hopelijk komt er snel zekerheid, maar ik verwacht dat dat niet het geval is....
Tr0uwens...n0g een vraagje... in h0everre krijg je d00r verschillende s00rten leggingen verschillende inzichten? Is dit z0 0f verzin ik iets geks?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_31128781
Wil er iemand een legging voor mij doen?
Met betrekking tot "mijn gezinnetje" zou ik erg fijn vinden....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_31131092
Ik sta open voor een brede legging. Algemeen en/of vanuit relationeel opzicht zou leuk zijn. .
pi_31140809
zou iemand voor mij een legging willen doen met betrekking tot de liefde?
pi_31146936
pfff, iedereen aan de leggings.. en das toch helemaaal uit de mode ( of komt het juist weer in? van die strakke felle dingen.. *rilll* )
al mensen met RSI door het teveel kaartleggen?
neej? goedzo
ik zou zeggen.. "try me!" maar ik bedoel gewoon dat je ook wel eens een kaartje mag opgooien voor mij.. toekomst/studie/liefde.. oja.. geld of liever.. onee ik beïnvloed niet.. is kijken in welke richting de kaartlezers denken.. en nee, LiveLived mag geen kaart lezen.. die is daar veel te lang mee bezig ( )
dag
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:52:03 #38
121997 bighit
de 2e plek is de 1e verliezer
pi_31147102
wie zich verveeld mag voor mij wel een legging doen, ik vind dat altijd wel interesant. indien met duidel;ijke uitleg erbij
(__/)NWFC Frend code: 249168083191
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(")your signature to help him gain world domination.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:09:34 #39
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_31176010
Nou "crew" wat dachten jullie ervan vanavond leggingen avond? Wie doet wie? Ik wil vamperotica wel doen en viperdesign. Ben benieuwd..We proberen vanavond ok?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:17:59 #40
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31176278
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:09 schreef displission het volgende:
Nou "crew" wat dachten jullie ervan vanavond leggingen avond? Wie doet wie? Ik wil vamperotica wel doen en viperdesign. Ben benieuwd..We proberen vanavond ok?
Ik denk niet dat ik er tijd voor heb vanavond, maar mocht ik tijd hebben, en nog iemand verlegen zitten om een legging zal ik een legging doen.
pi_31176514
@displission.... ben je me vergeten of gewoon geen zin?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:29:18 #42
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31176615
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 10:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

In hoeverre ben je zelf in staat om kennis op te doen en gedachten die je hebt definitief te bevestigen of te ontkrachten? Misschien is het wel iets waar je het beste zelf een actieve rol in kunt spelen.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:30:48 #43
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31176658
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Tr0uwens...n0g een vraagje... in h0everre krijg je d00r verschillende s00rten leggingen verschillende inzichten? Is dit z0 0f verzin ik iets geks?
Ik kan je vraag op verschillende manieren opvatten.. Ik denk echter dat je bedoelt of verschillende leggingen over hetzelfde onderwerp tot verschillende inzichten kunnen leiden..

Dat kan inderdaad, hoewel dat elkaar niet hoeft tegen te spreken. Door verschillende leggingen zie je vaak hetzelfde onderwerp vanuit verschillende hoeken, en heb je een breder beeld van het onderwerp.
pi_31178550
quote:
Bij voorbaat dank!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_31179125
quote:
viperdesign
Mijn dank is groot.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:27:55 #46
88440 Auxerre
Als je dit kan lezen , ben je
pi_31179846
waarom dit topic? de mods trekken gewoon via een site kaarten, kunnen anderen ZELF ook doen.

Maar nee, de mods willen zich bijzonder voelen. Dus ze hanteren de vragen, en trekken de kaarten. Debiel gedoe, hoor
pi_31180042
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:27 schreef Auxerre het volgende:
waarom dit topic? de mods trekken gewoon via een site kaarten, kunnen anderen ZELF ook doen.

Maar nee, de mods willen zich bijzonder voelen. Dus ze hanteren de vragen, en trekken de kaarten. Debiel gedoe, hoor
Waar heb je het over? Gewoon users die kaarten trekken vor andere users. Kun je idd ook via internet doen ja. Maar ja....degen die trekken worden ervoor gevraagd door de users wiens kaart getrokken wordt, he!! TS is niet eens een mod btw. Kijken dus voor je blaat
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:28:30 #48
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31181371
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:27 schreef Auxerre het volgende:

ga naar hans anders
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_31182449
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:30 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik kan je vraag op verschillende manieren opvatten.. Ik denk echter dat je bedoelt of verschillende leggingen over hetzelfde onderwerp tot verschillende inzichten kunnen leiden..

Dat kan inderdaad, hoewel dat elkaar niet hoeft tegen te spreken. Door verschillende leggingen zie je vaak hetzelfde onderwerp vanuit verschillende hoeken, en heb je een breder beeld van het onderwerp.
0k...dat bed0elde ik inderdaad
pi_31182608
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

In hoeverre ben je zelf in staat om kennis op te doen en gedachten die je hebt definitief te bevestigen of te ontkrachten? Misschien is het wel iets waar je het beste zelf een actieve rol in kunt spelen.
N0u...dat heb ik dus al erg gedaan (verdiept in het 0nderwerp) maar daard00r stuit ik bij de reguliere genezers (huisarts en neur0l00g) juist 0p verzet. Zij zien het anders (lees: gel0ven deze inf0 niet) terwijl hetgeen ik heb gev0nden al wetenschappelijk 0nderb0uwd is...blijkbaar niet gen0eg in hun 0gen. Wat weer t0t gev0lg heeft dat ik de betreffende behandeling niet krijg 0mdat ie v0lgens hun waarschijnlijk te experimenteel is... Daarnaast spreken mijn gev0el en verstand elkaar een beetje tegen 0p verschillende manieren dus weet ik zelf s0ms niet helemaal welke weg ik m0et v0lgen... (iets dat ik tr0uwens wel vaker heb maar dan 0p andere fr0nten).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')