OMGquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:32 schreef Meki het volgende:
http://www.uwsupermarkt.nl/overzichten/vragen/detail.asp?id=425&mod=super
![]()
Dat is omdat m'n baas een franchisor is, heeft 2 AH's (Naaldwijk (mine!) en Honselersdijk). Franchisors mogen voor hun mensen eigen kleding uitzoeken, and if you ask me, het is supermooi. Staat zo netjes! Ik heb er een foto van, maar heb m'n collega's er effe afgeknipt, voor het geval dat ze het niet zo tof vinden. En je moet een half schort, tot net boven/onder de knie erbij denken (hangt ervanaf hoe lang je bentquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:30 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Klinkt wel ingewikkeld inderdaad. Weet je ook waarom jullie niet de standaard kleding dragen?
ps. je bent niet de enige met die obsessieDat is 1 van de redenen dat ik deze reeks ben gestart.
![]()
Heel blijquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:11 schreef Carpento het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook blij dat je een plekje in de openingspost hebt gekregen
![]()
bij ons zijn ze gewoon op omdat ze te laat weg gestuurd zijn... gelukkig heb ik nog een jasje in me kluisje liggen.. ook niet de netste maar ja.. .quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:32 schreef Meki het volgende:
http://www.uwsupermarkt.nl/overzichten/vragen/detail.asp?id=425&mod=super
![]()
Dat ze dat geklep aan de kassa niet goed vinden kan ik best begrijpen, maar ook al die uitspraken die we te horen kregen op die vergaderingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is omdat m'n baas een franchisor is, heeft 2 AH's (Naaldwijk (mine!) en Honselersdijk). Franchisors mogen voor hun mensen eigen kleding uitzoeken, and if you ask me, het is supermooi. Staat zo netjes! Ik heb er een foto van, maar heb m'n collega's er effe afgeknipt, voor het geval dat ze het niet zo tof vinden. En je moet een half schort, tot net boven/onder de knie erbij denken (hangt ervanaf hoe lang je bent). Ah, en let niet op mijn overblije gezicht (ook al was het een rotdag
).
http://img.photobucket.com/albums/0803/GreenGrace/kleding.jpg
Enne..die site!Wij staan er ook bij! Maar Marieke heeft t gezien
http://www.uwsupermarkt.nl/overzichten/vragen/detail.asp?id=245&mod=super
[..]
Heel blij
Oh! (ja, nog iets) Wij hadden laatst geen echte steekproef, maar een enquette gekregen onder klanten..was wel okay geloof ik, heb de meningen+cijfers gister gelezen, en de meeste dingen kunnen we of niks aan doen (ja, als iets niet meer in het assortiment zit..), of waar we het zelf mee eens zijn (van die kinderwinkelwagentjeauto's
![]()
. Hebben jullie die ook? Grooooooot auto-achtig-ding, incl toeter (
), met een miniscuul winkelwagentje erachter (formaat mandje x2)
Best een lekkerding op die foto.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is omdat m'n baas een franchisor is, heeft 2 AH's (Naaldwijk (mine!) en Honselersdijk). Franchisors mogen voor hun mensen eigen kleding uitzoeken, and if you ask me, het is supermooi. Staat zo netjes! Ik heb er een foto van, maar heb m'n collega's er effe afgeknipt, voor het geval dat ze het niet zo tof vinden. En je moet een half schort, tot net boven/onder de knie erbij denken (hangt ervanaf hoe lang je bent). Ah, en let niet op mijn overblije gezicht (ook al was het een rotdag
).
[..]
Heel blij
Oh! (ja, nog iets) Wij hadden laatst geen echte steekproef, maar een enquette gekregen onder klanten..was wel okay geloof ik, heb de meningen+cijfers gister gelezen, en de meeste dingen kunnen we of niks aan doen (ja, als iets niet meer in het assortiment zit..), of waar we het zelf mee eens zijn (van die kinderwinkelwagentjeauto's
![]()
maar het zijn geen ontslagenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:07 schreef blrrrt het volgende:
De MAS gaat dus verdwijnen...
http://www.zibb.nl/food/s(...)/versie/1/index.html
je bent wel erg blij he als je bij AH werktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:30 schreef GotC het volgende:
[..]
).
[..]
Heel blij
![]()
bij ons doen ze daar best wel moeilijk over. Hoop collega's (waaronder ondergetekende) zijn niet zo lang geleden 20 geworden en mochten niet meer zoveel werken. Heb maar 7 contracturen nuquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:00 schreef highway101 het volgende:
Bij ons wordt er ook zelden iemand om leeftijd ontslagen/contract niet verlengd. Meestal gaan de wat oudere lui vanzelf wel weg bij het vinden van stage/opleiding etc. Dat ze dan niemand aannemen die wat ouder is is wat anders natuurlijk.
Dat is in ieder filiaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:53 schreef AversusZ het volgende:
[..]
bij ons doen ze daar best wel moeilijk over. Hoop collega's (waaronder ondergetekende) zijn niet zo lang geleden 20 geworden en mochten niet meer zoveel werken. Heb maar 7 contracturen nuen wat ik meer werk krijg ik niet uitbetaald
Stel die vraag eens aan Shermanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:53 schreef Weemz het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat het lijkt alsof je de enige bent die ze kunnen vragen om extra te werken? Ik werk zowat de hele week intussen!
Bij ons is dat totaal niet zo? Iedereen wordt gewoon ingeroosterd op de dagen dat hij/zij kan, maakt niet uit qua leeftijd..In de vakantie werkte iedereen, incl de 20+, bijna elke dag. Vreemd!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat is in ieder filiaal
Ik mag daarom ook heel blij zijn dat ik met mijn 22 jaar al m'n extra werk in de zomervakantie wel uitbetaald heb gekregen.![]()
Wil je vooral ook niet weten hoe vaak ik te horen krijg dat we er zo netjes uitzienquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:31 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat ze dat geklep aan de kassa niet goed vinden kan ik best begrijpen, maar ook al die uitspraken die we te horen kregen op die vergadering
Als je goed leest dan zie je dat ik zeg ieder filiaal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij ons is dat totaal niet zo? Iedereen wordt gewoon ingeroosterd op de dagen dat hij/zij kan, maakt niet uit qua leeftijd..In de vakantie werkte iedereen, incl de 20+, bijna elke dag. Vreemd!
Vooruitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als je goed leest dan zie je dat ik zeg ieder filiaal.
Daar vallen franshisers dus niet onder
Aan mij vragen ze het best vaakquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:26 schreef GotC het volgende:
[..]
En aan Zebbie
Sorry RobertHet is wel zo!
Sorry hoor, maar echt niet alle filialen houden zich aan die regel. Ik werk niet bij een franchise maar ik moet regelmatig (fors!) overwerken en krijg die overuren gewoon uitbetaald.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als je goed leest dan zie je dat ik zeg ieder filiaal.
Daar vallen franshisers dus niet onder
Hoiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:53 schreef Weemz het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat het lijkt alsof je de enige bent die ze kunnen vragen om extra te werken? Ik werk zowat de hele week intussen!
Beetje late reactie, maar nee, nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:57 schreef SHERMAN het volgende:
Wie van de jongens uit Den Bosch kent Marc/k van Geldermalsen?
Bagger avond, eerst een uur lopen splitsen en toen ruim ander halve container ZAV mogen vullen.
Morgen van 1000 tot 2000, lekkere dag.
Toen ik net begon wel. Ik wist gewoon welk telefoontje van AH was. Elke dag, ongeveer hetzelfde tijdstip. Nu, met een andere vulploegleider, word ik zelden gebeld. Er zijn tegenwoordig ook gewoon genoeg mensen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:53 schreef Weemz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |