Volgens mij kan je bij de AH alleen aan een baan komen via de 'officiele weg'quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:28 schreef SRD_Don het volgende:
Wie kan een parttime baan voor me regelen regio R'damIk ben te oud (19) om volgens de officiele weg aan een vakkenvul baan te komen
Hmmm, niet helemaal, je kan voorgedragen worden, maar dan als nog moet je gesolliciteerd hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij de AH alleen aan een baan komen via de 'officiele weg'
Daarom. Je moet alsnog door het sollicitatie gebeuren heen enzo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, niet helemaal, je kan voorgedragen worden, maar dan als nog moet je gesolliciteerd hebben.
Wij vullen op maandagochtend (VROEG, 6 uurquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:46 schreef highway101 het volgende:
Maandagochtend 540 colli voor de zuivelwaaronder 190 colli actie
![]()
Normaal is zo'n 300colli op maandagochtend. Nouja wel een vulploeg van 7 man voor de zuivel![]()
Wij hadden 133 collo actie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:46 schreef highway101 het volgende:
Maandagochtend 540 colli voor de zuivelwaaronder 190 colli actie
![]()
Normaal is zo'n 300colli op maandagochtend. Nouja wel een vulploeg van 7 man voor de zuivel![]()
Ja, dat aantal doet me al denken aan kerstquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij hadden 133 collo actie.
Voordeel is dat het veel liter pakken zijn wat wel makkelijk weg vult. Het zijn alleen zoveel smaken.
En 7 man op de zuivel? Dat is ziek man.
Wij max 4.
Herkenbaarquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:43 schreef Weemz het volgende:
...dus... Gister.. argh... Op een gegeven moment: 3 kassa's die wat wilden, buitenlijn gaat, superveel klanten bij de counter.... Druk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |