Hoe wil jij ze alle 4 full screen krijgen.. Heb jij 4 monitoren aangesloten :Squote:Op donderdag 29 september 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Wow bedankt... dat hadden we nog niet.
Helaas kun je maar 1 keer een stream full screen zetten
1 voor 1 grappenmaker. Op al die andere pagina's (ja TS, er zijn er al heel veel) kun je gewoon bv stream 1 full screen klikken. als je het zat bent klik je hem weer terug en bv stream 3 full screen. Dat kan hier dus niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:53 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Hoe wil jij ze alle 4 full screen krijgen.. Heb jij 4 monitoren aangesloten :S
heb je hier een voorbeeld van? ben ik nog niet tegengekomen namelijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 voor 1 grappenmaker. Op al die andere pagina's (ja TS, er zijn er al heel veel) kun je gewoon bv stream 1 full screen klikken. als je het zat bent klik je hem weer terug en bv stream 3 full screen. Dat kan hier dus niet.
Er zijn nog maar meer dan 300 topics van waar het staat vermeld. Lees hier de OP maar eens van zou ik zeggen. Daar worden er al een aantal genoemd.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:00 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
heb je hier een voorbeeld van? ben ik nog niet tegengekomen namelijk.
Full screen kun je mooie screenshots maken.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:06 schreef luukskywalker het volgende:
Ohwkee, sorry oh grote keizer de big man koning (blegh) scanman. Ik had er nog geen één gezien, en zo te ziens lammegiraf ook nog niet dus ik denk ik zet er even een los topic voor neer!!!
p.s. Waarom wil je alles full screen, de schermen zijn groot genoeg op deze manier! Ik zie niet in waarom je per se één van de schermen full screen wilt hebben.
Waarom denk je zelf?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:21 schreef luukskywalker het volgende:
en dat wil je omdat.......
Als je de topics doorlees, dan zie je constant mooie full screen screenshots.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef luukskywalker het volgende:
ik heb werkelijk waar geen idee waarom je screenshots van bb zou willen hebben kzie het nut niet helemaal
Nou heel misschien omdat ik Lieske zo groot mogelijk in beeld wil hebben? Ik noem maar ietsquote:Op donderdag 29 september 2005 17:06 schreef luukskywalker het volgende:
Ohwkee, sorry oh grote keizer de big man koning (blegh) scanman. Ik had er nog geen één gezien, en zo te ziens lammegiraf ook nog niet dus ik denk ik zet er even een los topic voor neer!!!
p.s. Waarom wil je alles full screen, de schermen zijn groot genoeg op deze manier! Ik zie niet in waarom je per se één van de schermen full screen wilt hebben.
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:28 schreef luukskywalker het volgende:
euh Mazaru ik heb die shit niet gemaakt !!!!
Ik vond een link en sommige mensen vinden het wel geinig vandaar dat ik het hier neer gezet heb.
Ik vind het namelijk niet zo boeiend om naar oude screenshots te kijken terwijl ik gewoon live de boel kan volgen. Lammegiraf blijkbaar ook.
Om fakes te makenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef luukskywalker het volgende:
ik heb werkelijk waar geen idee waarom je screenshots van bb zou willen hebben kzie het nut niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |