dan moet ik er werkenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:25 schreef Molluck het volgende:
ff reageren op de titel, 14 oktober komen Roog en Erick E in De Rechter
Als jij daar werkt kun je vast wel vertellen wat de (officiele) minimumleeftijd is of niet?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan moet ik er werken
en blieblie: ik doe niks voor awakenings haha, ik ga de westergashouder verbouwen, ofwel: ik ga er nieuwe aanbouw voor maken, voorlopig denkbeeldig maar als het bevalt, lever ik het in.
hahahaquote:Op donderdag 29 september 2005 16:27 schreef blieblie het volgende:
Tis niet echt een opdracht dus?
Kut! Er stak hier een non over door rood, ik snel digicam pakken voor foto, springtie net op groen.
18 jaar, zoals gewoonlijk, maar misschien dat het op speciale dagen 21 is...quote:Op donderdag 29 september 2005 16:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als jij daar werkt kun je vast wel vertellen wat de (officiele) minimumleeftijd is of niet?
Ow... Sufquote:Op donderdag 29 september 2005 16:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha
nou jal wel een schoolopdracht, tis M3 (ofwel master 3 project, waarvoor je 9 sp krijgt)
NOopequote:
ow cool! geef de titel maar als je het kan vinden!quote:Op donderdag 29 september 2005 16:53 schreef blieblie het volgende:
Ah, kee.
Ik zat laatst in een boek te bladeren dat ging over design in clubs. Misschien wel leuk om inspiratie in op te doen. Ik zal eens kijken of ik dat boek kan vinden. Het was met een zilveren kaft.
Tijd voor bier?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:33 schreef blieblie het volgende:
Zooooow... lamp hangt en ik ben klaarrrrrr.
Die friezen zijn ook even de friezen klompendans erin aan het duwen en ook met 3-0 voor aan het staan.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:20 schreef blieblie het volgende:
Tijd voor bier jah.
Kijk, die alkmaarders kunnen het tenminste wel.
Fryslân boppe!!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die friezen zijn ook even de friezen klompendans erin aan het duwen en ook met 3-0 voor aan het staan.
Ik wil er eigenlijk wel heen. Ik ben altijd in voor een goed Techno feestquote:Op donderdag 29 september 2005 16:24 schreef Jerruh het volgende:
misschien! ik wil wel erg graag! dit jaar trouwens ook Q-base gedaan haha! supertof!!!!
ga jij er wel heen?!
Al gevindquote:Op donderdag 29 september 2005 23:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk wel heen. Ik ben altijd in voor een goed Techno feest
Heb jij trouwens een profiel op PartyFlock? Welke is dat dan?
Sorry, zei je nou "mijn vriendin" ?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:40 schreef febster het volgende:
Net the princess diaries zitten kijken met mijn vriendin, tering wat een kleffe film is dat zeg![]()
Heel soms kan ik wel ietsquote:Op donderdag 29 september 2005 23:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sorry, zei je nou "mijn vriendin" ?
Heb ik iets gemist?![]()
Ze is best okeequote:Op donderdag 29 september 2005 23:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sorry, zei je nou "mijn vriendin" ?
Heb ik iets gemist?![]()
Vraag het maar volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dát moeten we dan maar van je vriendin horen dacht ik zo
18, 1e jaars rechtenstudente en ze komt uit Geldrop.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:19 schreef FlowDesign het volgende:
Hoe oud is ze?
Zaterdag niet nee, zondagochtend hockeyen en zaterdagavond hebben we een feestje van een vriend van die broer ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:28 schreef Blueman het volgende:
Gaat ze morgen ook op stap?
Maar nu heb je alleen maar kale muren in je slaapkamer toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:41 schreef blieblie het volgende:
Die flatscreen tv... Tja zei mijn moeder ook al.
Maja, geld op.
Enne, die poster... Ik zit er aan te denken, maar ik weet niet wat en ben beetje bang dat het dan wat overdone wordt. Moet ik nog iets op verzinnen.
En of het eng is... Tja, dat is aan jou.
Natuurlijk mis ik nog de nodige planten, fotolijstjes, kaarsen etc. Maar dat sluipt er vanzelf in.
Oe dan heb ik mazzel, ben ik net oud genoeg.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
18 jaar, zoals gewoonlijk, maar misschien dat het op speciale dagen 21 is...
Dan kunnen wij er aan slingeren tijdens de housewarmingquote:Op donderdag 29 september 2005 21:33 schreef blieblie het volgende:
Zooooow... lamp hangt en ik ben klaarrrrrr.
Soort zoekt soort is het toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze is best okee![]()
.
Alleen dat kakaccentje![]()
(Sorry Feb
)
Wauw, een heel verschil met de laatste (en eerste) keer dat ik er was.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:25 schreef blieblie het volgende:
Eindelijk kan ik mijn kamer(s) ook showen na 4 maanden klussen.
[afbeelding]
De kleur van de vloerbedekking was eigenlijk lichter bedoeld, erg vervelend dat een kleur "iets" in de winkel altijd anders is als thuis.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Woei.....
Nu kunnen jullie volgende week zaterdag de bij elkaar geschoven versie aanschouwen![]()
. Ow en die eetkamerlampen hangen nu na veel gekloot wel op één lijn... denk ik.... met het blote oog geschat
.
Tijd voor nieuwe dingen dan.quote:
www.partyflock.nl/jerruhquote:Op donderdag 29 september 2005 23:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk wel heen. Ik ben altijd in voor een goed Techno feest
Heb jij trouwens een profiel op PartyFlock? Welke is dat dan?
Ik had je al gevonden en toegevoegd. Je hebt echter niks in je agenda staan.quote:
nu welquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik had je al gevonden en toegevoegd. Je hebt echter niks in je agenda staan.
Ej en Bartje weet dat topic weer te vindenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:55 schreef Cybart het volgende:
Ej, die mensen van Eindhoven hebben nog steeds een topic
haha, ik was net aan het denken, zou die gozer hier ook nog rondhangen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ej en Bartje weet dat topic weer te vinden
Druk op zoek naar een appartement, net weer happy single, rijtjeshuis, Honda Civicquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, ik was net aan het denken, zou die gozer hier ook nog rondhangen...
that's been a while (jaar of bijna 2 alweer)...
hoe is ie? samenwonend? riante villa? porsche?
quote:
euhm, wie had er nou ook alweer een cd single van gevonden een paar jaar geleden....quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Druk op zoek naar een appartement, net weer happy single, rijtjeshuis, Honda Civic
Alles goed met Mr.DJ?
Wanneer open je je kroeg?
Ik was gisteren bij vd Putten in Deurne (Walsberg ofzo)..wat een schijttent..de hele avond ouwe rave muziek moeten aanhorenCL&MT, Paul Elstak etc. etc.
ja, dat retro gebeuren begint in brabant ook eindelijk aan te slaan!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:21 schreef Blueman het volgende:
Oude tijden herleven hier met Cybart en Jerruh.
balen dat die mensen opeens weer wat van zich laten horen hequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef FlowDesign het volgende:
Ik raak er helemaal emotioneel van
Hallo! Mijn Volvo is keiretro man!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, dat retro gebeuren begint in brabant ook eindelijk aan te slaan!
Tis net een virusquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
balen dat die mensen opeens weer wat van zich laten horen he
crap?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:23 schreef Jerruh het volgende:
ik mis MrWilliamns, volgens mij zit ie nu te vaak op crap
komt ie al een beetje in aanmerking voor Pimp My Volvo, of heb je dat zelf al gedaan dmv zo'n hula-girl op je dashboard?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hallo! Mijn Volvo is keiretro man!
Ik heb een stuk of 6 CL&MT singles, paar albums en een doos vol met rave parade CD's..vroeger vond ik dat leuke muziek jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm, wie had er nou ook alweer een cd single van gevonden een paar jaar geleden....
hier gaat ie (weer) lekker, tijdje minder geweest. ben ook op zoek naar appartementje/woning, maar de wachtrij in D. is natuurlijk weer veel te lang (ga daar wonen ivm mn werk, waar ik nog wel een tijd wil blijven in de zomer iig). en die kroeg gaat niet door, gaat eerder een lunchroom worden, mischien kroeg gedeelte savonds, maar mn eerste prioriteit ligt nu bij een concept wat ik in belgie heb gezien wat ik heeeeeel graag in NL zou gaan invoeren.
maar ja, eerst nog een paar jaartjes opleiding te gaan
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef Jerruh het volgende:blueboy
.
nog steeds eurobilltracker?
kopen is altijd fokking duur, Pritt heeft het wel mooi voor elkaar gekregen, haar pa en ma hebben een appartement gekocht, en zij betaald dat aan hun af.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 6 CL&MT singles, paar albums en een doos vol met rave parade CD's..vroeger vond ik dat leuke muziek ja
shame on me![]()
Wachtrij in Helmond is ook veel te lang...ben nu op zoek om iets te kopen in Helmond maarja..Huizenprijzen zijn een tikkeltje belachelijk voor wat je ervoor krijgt.
Nog 2 jaar moet je? Geniet ervan..werken is leuk maar er gaat teveel vrije tijd inzitten
Tommie uit Boakel?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef Cybart het volgende:
kwam van de week GabberTommie nog tegen in de trein, wist niet dat die gast ook in Heerlen zat.
haha, bij ons is voortaan vrijdag Subway-dag...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:29 schreef ArTiC het volgende:
get ready for the lunch..broodjes filet americain![]()
Ja bartje, ouwe gewoontjes leer je niet afgeen bakker bart broodjes helaas maarja
hahaha mallootquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
wel diep aan het dalen in de ranglijsten van NL maar heb ook andere zaken te doen he dan die gekke biljetten invoeren
Die is paar maandjes geleden toch in zijn arm geschoten in de Fuse of hebben we het nu over een andere..quote:
daar weet ik dan geen zak van, heb hem ook al ruim 1,5 jaar niet gezien, en dan is dat niet iets wat je als eerste tegen elkaar zegt, zou het niet weten????quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die is paar maandjes geleden toch in zijn arm geschoten in de Fuse of hebben we het nu over een andere..
jupquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die is paar maandjes geleden toch in zijn arm geschoten in de Fuse of hebben we het nu over een andere..
Die is ook stagiaire geweest bij HD.quote:
Ja beetje jammer hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, ik had de hoop twee jaar geleden al opgegeven.
Is wel de bedoeling, maar ik heb nu ff geen geld.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
komt ie al een beetje in aanmerking voor Pimp My Volvo, of heb je dat zelf al gedaan dmv zo'n hula-girl op je dashboard?
rewlaxed man!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling, maar ik heb nu ff geen geld.
Na de audioinstallatie ga ik er blauwe streetglow onder gooien (die heb ik al thuis liggen)
en zodra ik genoeg geld heb komt er lichtmetaal onder en verlagen.
Whehehe... valt weinig aan te pimpen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
rewlaxed man!!!
kan je mijn scooter ook ff oppimpen dan/ :p
haha ja ik doe lekker retro! maar ja, misschien da je m vanavond ziet staan op stratumseindquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Whehehe... valt weinig aan te pimpen.
Wel jeugdsentiment van toen ik zelf nog een scooter had
Owja.. de rechter was het he..quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ja ik doe lekker retro! maar ja, misschien da je m vanavond ziet staan op stratumseind.
Dank je!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Jerruh het volgende:
ow en okke: wooow!!!!!
vooral die enorme afbeelding van de ondergaande zon!!!! teringcool!!!
Hij is nog steeds zwart en groen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ja ik doe lekker retro! maar ja, misschien da je m vanavond ziet staan op stratumseind.
Blue..waar we het vanmiddag over hadden..werkt bij mij wel met 3.47. Heb wel alle emulatie opties aanstaan, misschien kan je dat proberen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Owja.. de rechter was het he..
Misschien straks even binnen sneakt
Mac is idd heel mooi ja. Mac OS X Tiger werkt echt lekker.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:10 schreef r8ality het volgende:
Ik ben op een Mac aan het Inetten.
Ach je kan zeggen wat je wil, ze zijn wel mooi. En voor 730 euro een nieuwe G4 - 1.42 Ghz is niet slecht dachten we zo.
.
ja, geen geld om m over e spuitenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hij is nog steeds zwart en groen?
Meer baantjes erbij nemen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, geen geld om m over e spuiten.
ik ben er dan ook ene die voltijds studeert :p.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor een student is dat veel te weinig
Tuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben er dan ook ene die voltijds studeert :p.
Gewoon op bezoek komen op 8 oktober muts.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:35 schreef gazylady2 het volgende:
ZOOOOOOOW BB!
Die is wel errug mooi geworden zeg! Echt heel erg stylisch!! Maar die keuken blijft toch nog wel het pronkstuk zeg, wow!
Jammer dat 'k 'm niet in het 'echie' kan aanschouwen de 8e![]()
Eigelijk wel hequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon op bezoek komen op 8 oktober muts.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:44 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Eigelijk wel he![]()
Helaasch andere verplichtingen.. Feestje.. ook niet vervelend..
Mijn weekenden zitten op de zaterdag tot december al volgepland met werken of feestjes..![]()
Uhhuh..quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Jammer, ik wil de beroemde en beruchte gazylady wel eens ontmoeten.
Tja, als het niet regent e.d. dan ga ik even kijken bij bb.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:49 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Uhhuh..
En ik die beroemde en berucht Juup eigenlijk wel hahah, en al die andere fokkertjes die ik nog niet gezien heb..![]()
Bende gij van suiker dan? Dan ben ik helemaal benieuwdquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, als het niet regent e.d. dan ga ik even kijken bij bb.
Ben wel likbaar, maar da's alleen voor mijn vrouwquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:53 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Bende gij van suiker dan? Dan ben ik helemaal benieuwd![]()
Morgen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:35 schreef blieblie het volgende:
Tsss... en der komen nog wel allemaal mooie vrouwen morgen.
Je hebt een dooie muis gevonden?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb al een kadootje gezien voor de kat. Komende week even halen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je hebt een dooie muis gevonden?
Ja, alleen wat ik zei over usb apparaten he, er is wel een truuk om het te omzeilen maar controller blijft gaar doen...Zodra ik 2 knoppen tegelijk induw sprint ie naar het menu. En met keyboard spelen is kut..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:38 schreef Blueman het volgende:
Artic, werkt jou versie wel?
wat is de truc dan want mijne werkt gewoon nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, alleen wat ik zei over usb apparaten he, er is wel een truuk om het te omzeilen maar controller blijft gaar doen...Zodra ik 2 knoppen tegelijk induw sprint ie naar het menu. En met keyboard spelen is kut..
ask me @ msnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
wat is de truc dan want mijne werkt gewoon niet
Seauw, I wish you luck.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:19 schreef FlowDesign het volgende:
Seauw, wish me luck. Ik ga de dremel in m'n dashboard zetten
Checkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ask me @ msn
FIFA 2006 helpdesk is geopend
M.a.w. jullie hebben te weinig auto's thuisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:21 schreef Inu het volgende:
Gaaf Okke![]()
Ben benieuwd
Nu maar hopen dat je kat alles heel laat....
Vandaag wezen winkelen in Eindhoven... de buit, nieuwe schoenen, nieuwe trui en vorige week had ik ook al een nieuwe jas gekochtEn ik zag gister daNpy op het station, maar hij mij niet...Moest met de bus naar huis, blijkt ie 's avonds niet meer door te rijden naar Stiphout, maar Nuenen als laatste halte te hebben *grom* En broertjeliev had de auto samen met zn vriendin en mn vader had de andere auto. Is de moeder van de vriendin van mn broer me komen halen
overloperquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:32 schreef hellmondunited het volgende:
Hellmondunited is sinds kort eindhovenunited geworden
![]()
Ik ben echt trots op mezelfquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Seauw, I wish you luck.
Wat ga je precies doen met je dash?
Bovenste is de oude situatie met ouderwetse radio.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:57 schreef blieblie het volgende:
Ik snap je plaatje niet, doe morgen maar een foto laten zien.
Zeeeerrrr intelligente mensen... zucht.quote:Uit het rijtje, minder slimme klanten:
Kerel komt binnen, jaah hebben jullie ADSL aansluitschema's? Ik euh... neej, we verkopen geen ADSL abo's maar vertel wat uw probleem is? Heel lang verhaal dattie net verhuist is en met een warrige uitleg hoe hij het aangesloten had. Ik teken uit hoe het hoort. Zegtie, ja zo is het aangesloten, maar de telefoon doet het wel, internet alleen niet! Zitten er misschien draadjes verkeerd?.
Ik zeg, dat kan niet. Dan had de telefoon het ook niet gedaan.
Ik denk... Naah zo stom zou die niet zijn... Ik denk, ik probeer het maar.
Dus ik zeg: "Wellicht een domme vraag, maar heeft u wel de internetaansluiting overgezet naar uw nieuwe adres?". Die man kijkt me met grote ogen aan. Moet dat dan?
Of de kerel die binnen kwam met de vraag "Hebben jullie lampjes voor zoon grote zwarte lamp??". Eh.... Ja natuurlijk.
Van kattenmepper naar vredelievend mens dus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:32 schreef hellmondunited het volgende:
Hellmondunited is sinds kort eindhovenunited geworden
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
t is maar tijdelijk hoorik heb nu al genoeg van die stad
nee, ik weet nu al veel dingen aan helliemond die beter zijn dan Eindhovenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
1 voordeel, na een tijdje Eindhoven weet jij waarom Eindhoven zoveel beter is dan Helliemond.
Was dat feest heeel toevallig op een basisschool?quote:Op zondag 2 oktober 2005 04:26 schreef blieblie het volgende:
Net nog geprobeerd "een party te trashen" tussen de Dela en Stratumseind in.
Die lui deden alleen niet open. Zeer matig weer
.
aha, ligt dus niet aan mij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:07 schreef FlowDesign het volgende:
Godver... MSN messenger 7.5 doet het niet en zelfs webmessenger niet.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:20 schreef Cybart het volgende:
da's van vruuger
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:23 schreef ArTiC het volgende:
ah, hij doet het weer...gelukkig, dacht ff dat mijn sociaal leven zou instorten
webmessenger deed het tóch wel, zomaar. Ik was gered! So there is a God!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:23 schreef ArTiC het volgende:
ah, hij doet het weer...gelukkig, dacht ff dat mijn sociaal leven zou instorten
Als jij van criminaliteit houdtquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:36 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nee, ik weet nu al veel dingen aan helliemond die beter zijn dan Eindhoven
Sorry mate. Ik was echt té gaar om vrijdag ook nog op stap te gaan. Aanstaande vrijdag kom ik wel ff langs hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:03 schreef Jerruh het volgende:
ik heb vrijdag nacht niemand gezien in de rechter! en ik had bier kalar staan
en benny rodriguez draaide!!!
grrrrrr.
yeah cool!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sorry mate. Ik was echt té gaar om vrijdag ook nog op stap te gaan. Aanstaande vrijdag kom ik wel ff langs hoor.
T/m de herfstvakantie erg druk met studeren. Ik werk momenteel alleen op vrijdag via OGD bij Jan de Rijk Logistics in Roosendaal. Beetje 1e en 2e lijns helpdesken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeah cool!.
waar werk jij trouwens? of bende alleen bezig met studeren?
binnenkort mag ik ook op zaterdag hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
T/m de herfstvakantie erg druk met studeren. Ik werk momenteel alleen op vrijdag via OGD bij Jan de Rijk Logistics in Roosendaal. Beetje 1e en 2e lijns helpdesken.
Maar daardoor ga ik dus niet uit op donderdag en vrijdagavond slechts af en toe
Bijna hatrick danquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:50 schreef febster het volgende:
Tis alleen een officiele hatrick van Kone als hij alle 3 de doelpunten in 1 helft scoort, en dat is in dit geval niet.
Ohja.. dat moest ik in de rechter doen..quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:03 schreef Jerruh het volgende:
ik heb vrijdag nacht niemand gezien in de rechter! en ik had bier kalar staan
Dan slaap ik nogquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:30 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ga morgen m'n jongste zus mee helpen verhuizen in Utrecht. Wij moeten dus ook om een uurtje of half 9 richting Utreg vertrekken. Oh hell.
Volgens mij heb jij uberhaupt nooit echt iets te doen wel?quote:
Ga nou eens slapen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij uberhaupt nooit echt iets te doen wel?
Anyways. Nu is het echt tijd om naar bed te gaan
Juup met welk middeltje maak jij je ipod nano schoon cq krasvrij?quote:
Schuurpapiertje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:24 schreef febster het volgende:
[..]
Juup met welk middeltje maak jij je ipod nano schoon cq krasvrij?
Jawel, maar er stond toch niets boeiends in dit topic eigenlijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hebben ze in Emmeloord geen internet?
Wat hedde gij uitgespookt dan??quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:21 schreef Blueman het volgende:
Hmm loop al sinds vorige week zondag met een gekneusd middenvoetsbeentje rond.
Wel last gehad maar werd donderdag pas erger (heb er ook wat wondjes) en afgelopen weekend werd moeizaam wandelen.
Maargoed niet gebroken dus dat is voordelig.
Een totale zonsverduistering komt pas in 2081 weer..quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:21 schreef r8ality het volgende:
Nepzonsverduistering. D'r is nog keiveel licht.
ik dacht dat het door mijn gordijnen kwamquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:25 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Een totale zonsverduistering komt pas in 2081 weer..
Maar nu was toch wel 60% van de zon door de maan bedekt hoor![]()
Paar stampen op mijn voeten gehad vorige week met voetballen.quote:
max speed: 96.3 km/uquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:16 schreef r8ality het volgende:
Ah. Zonsverduistering. De hele tijd op de weg gezeten, geen fuck van gemerkt.
Eindhoven - Eemnes
Heen: 2 uur
Terug: 1 uur 10 minuten.
bikkelquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
Paar stampen op mijn voeten gehad vorige week met voetballen.
Gewoon doorgespeeld. Wel beetje last van en werd wat dik maar verder niet echt bij stilgestaan.
Moet niet voor iedere stamp tegen je poot gaan liggen.quote:
quote:
dat viel me tot mijn verbazing juist op dat dat in Eindhoven veel hoger ligt.quote:
Heb het wel op de planning staan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:11 schreef _DeBje_ het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Okkie's party saturday?
![]()
Housewarmingparty gaat verzet worden?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:58 schreef blieblie het volgende:
Bah bah bah bah.
Ik heb net mijn mooie eetkamerlamp gesloopt.
Ik wilde em iets hoger hangen, valt er een glazen buisje op een andere.
Hopelijk kunnen ze die dingen los bestellen.
Zullen we 2 rechterhanden voor je kopen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:58 schreef blieblie het volgende:
Bah bah bah bah.
Ik heb net mijn mooie eetkamerlamp gesloopt.
Ik wilde em iets hoger hangen, valt er een glazen buisje op een andere.
Hopelijk kunnen ze die dingen los bestellen.
De waargenomen en gemelde criminaliteit ja. In helmond zwijgen veel mensen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:12 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dat viel me tot mijn verbazing juist op dat dat in Eindhoven veel hoger ligt.
In Helmond eet men daar in tegen weer wat meer groente
Ik misschien, als ik van de jeugd mag komen. (en als er koud bier is natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:11 schreef _DeBje_ het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Okkie's party saturday?
![]()
prik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:17 schreef blieblie het volgende:
Hoe kan je nu 3 keer een domtoren op en afklimmen als ze op de beganegrond woont.
Maar heeft ze goed geregeld dan!! Ook mooie keuken & badkamer?
En die rechterhanden klinkt wel okee. Een gezond verstand zou ook een stuk schelen (lamp deraf halen wanneer ie aanstaat en aan het einde tot de conclusie komen dat de stroomdraad door een klein gaatje van de behuizing moet terwijl beide draadjes al hangen is niet slim en je met 5 a 10kg lamp in je hand staat te balanceren boven een glazen tafel...).
jaloers dat je niet in hellimunt woont?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
De waargenomen en gemelde criminaliteit ja. In helmond zwijgen veel mensen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jaloers dat je niet in hellimunt woont?
euh..ja..dusch..que?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef Cybart het volgende:
dat was best een goede grap artic
die glimlach verraad jequote:
gezopen?quote:
ONEONEONEONE!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:23 schreef FlowDesign het volgende:
HELLIEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOND!!!!!!!1111111111111111111
Dude, dat filmpje is niet eens gemaakt door een helmonder. Tis voor een groot deel zelfs in Mierlo opgenomen en een klein deel hier maar bij mij in de buurt (haagje).quote:
limburgquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:13 schreef febster het volgende:
Ik ga eens een trein naar Sittard pakken,
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dude, dat filmpje is niet eens gemaakt door een helmonder. Tis voor een groot deel zelfs in Mierlo opgenomen en een klein deel hier maar bij mij in de buurt (haagje).
Steve de Bok aka Jezus zit er wel in als stukje Helmondse cultuur
Limburgs is niet oke idd, net zoals Limburgers, maar Maastricht daarentegenquote:
als je dat al happen noemtquote:
G. Metsulaan 58.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:36 schreef omegaproject het volgende:
Wat is je adres Okke? Enne, kan ik mn motor een beetje fatsoenlijk ergens neerzetten daar?
Keeei leuk natuurlijk...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:55 schreef febster het volgende:
Okke, hoe bevalt je stage nu trouwens?
Mooi dan plaats ik mijn klassieker daarinquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
G. Metsulaan 58.
Voor de mensen met goeie dure fietsen en motoren e.d. heb ik een garage.
Die brommobiel past er ook nog wel bij jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mooi dan plaats ik mijn klassieker daarin![]()
ben aan het werk helaaschquote:
Mooi, dan springt de roest tenminste niet over op mijn auto.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mooi dan plaats ik mijn klassieker daarin![]()
Daaromquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die brommobiel past er ook nog wel bij ja.
Ik ook... Ik zoek een website met uitleg over hoe je peuters en kleuters kunt triggeren, kunt bereiken, je boodschap overbrengen. Maar google werkt niet echt lekker meequote:
Cool, dan zou ik daar graag gebruik van maken voor mijn brommertquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
G. Metsulaan 58.
Voor de mensen met goeie dure fietsen en motoren e.d. heb ik een garage.
schreeuwen maakt indrukquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ook... Ik zoek een website met uitleg over hoe je peuters en kleuters kunt triggeren, kunt bereiken, je boodschap overbrengen. Maar google werkt niet echt lekker mee.
Have phunquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef FlowDesign het volgende:
gaarheid...en ik moet naar school ook nog
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:00 schreef Inu het volgende:
Sta ik helemaal om half 9 op zodat ik om 11 uur op college kon zijn (sliep bij Job). Zit ik in die zaal, 11 uur; geen docent. kwart over 11; nog geen docent. half 12; nog steeds niks. Toen zijn we maar op een terrasje gaan zitten, maar in de tussentijd had ik dus gewoon dik uit kunnen slapen en was ik gewoon vrij!! Belachelijk!
Ja ... Gelderopseweg. Tegenover het Augustinianum.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:29 schreef Blueman het volgende:
Stopt er vlakbij jou een bus?
Als je zaterdag bedoeld heb je nog een aanbod staan hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:29 schreef Blueman het volgende:
Stopt er vlakbij jou een bus?
Says whoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja ... Gelderopseweg. Tegenover het Augustinianum.
Maareh, bussen zijn voor mietjes, ga gewoon fietsen
Says mequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Says who.
Oh, en de DC++ Surfnet hub ownt..
Usenet baby..usenetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Says who.
Oh, en de DC++ Surfnet hub ownt..
Wat voor rare ideen krijg ik dan zeg?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ook... Ik zoek een website met uitleg over hoe je peuters en kleuters kunt triggeren, kunt bereiken, je boodschap overbrengen. Maar google werkt niet echt lekker mee.
Voor alle bewezen diensten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:39 schreef gazylady2 het volgende:
Heb net zowaar een bos bloemen van m'n ex-baas gehad![]()
Moet je die ketting niet zo kort maken op je SM-zolderquote:
bachelor = 3 jaarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:25 schreef blieblie het volgende:
Gefeliciteerd!!!
Ga je nu Masteren? En hoe lang duurt dat met jouw opleiding?
hahaha is een goed ideequote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:57 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ga denk na m'n HBO terug naar de UvT. Ook in 2 jaar m'n master halen.
En dan wil ik of Bedrijfscommunicatie en Digitale Media of Information Management gaan doen (of iets in die richting)![]()
En dan word ik wel CIO van jouw bureau Jerre
Ik roof 's nachts de hele tent wel leegquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha is een goed idee. wordt blieblie onze geldschieter, danpy de superkoerier en partygirl onze koffiejuffrouw?
![]()
![]()
strutbar ziet er nice uit met die kleuroverloop (zelf zo gespoten?)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:56 schreef daNpy het volgende:
Ik SM niet door de week
Denk verkeerd gelegen, nu gaat het wel wat beter. Dalijk dus weer gewoon naar stage
Mijn under-the-hood-van-tegenwoordig:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tevens vast het vacuum metertje aangesloten en los binnen gelegd, dat ziet er echt gaaf uit![]()
Hopelijk deze week nog de toerenteller en vacuummeter in de console gebouwd
De geldschieter?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha is een goed idee. wordt blieblie onze geldschieter, danpy de superkoerier en partygirl onze koffiejuffrouw?
![]()
![]()
Koerier?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Veerpootbrug zelf zo gespoten jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
strutbar ziet er nice uit met die kleuroverloop (zelf zo gespoten?)
WAI blijft belachelijk maar ok, da's een kwestie van smaak
Leuk spruitstuk erin moet je doen ja
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Koerier?
Ik ben inmiddels verder als m'n VBO diploma hoor
Ik zal je stroom eens af komen takken.... hennepkwekerijtje Artic?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:31 schreef r8ality het volgende:
Sja, soms kom je door pijpen NIET hogerop. Maar krijg je een bos bloemen.
Waar zit jij met jouw gedachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Moet je die ketting niet zo kort maken op je SM-zolder.
aan die 1% vrouw?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:36 schreef r8ality het volgende:
Ik zit op een school met 99% mannen. Ik moet toch ergens aan denken..
Ach, re8ality heeft duidelijk een sextekortquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:55 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Ach, re8ality heeft duidelijk een sextekort![]()
mompelt iets over 'waar het hart van vol is, loopt de mond van over..' neej, niet al te letterlijk nee
verbaasd me dat? Neequote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:03 schreef Cybart het volgende:
@Artic... heb Matjo vandaag gesproken, nog steeds een vage gast!
Ik heb ook 1,5 jaar op R1 gezeten daar..tering..99,9% man en 0,1% vrouw (mijn toenmalige vriendin ook nogquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
aan die 1% vrouw?
of zijn die lelijk enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |