Wat gebeurd er met Brown's oren?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:01 schreef Quinny het volgende:
Over precies 24 uur zijn Oren en Brown![]()
Ja, heb al een mailtje gestuurd naar de koper met uitleg en naar Ebay om Creditering van verkoopcommissie aan te vragen.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mailtje sturen met uitleg is het enige dat je kan doenEn dan maar hopen op geen gezeik...
Aan Ebay ook vragen of ze het willen kwijtscheldenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, heb al een mailtje gestuurd naar de koper met uitleg en naar Ebay om Creditering van verkoopcommissie aan te vragen.
Daar stopt die watjes in.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat gebeurd er met Brown's oren?
Gijs, zo gaat alles in mijn levenquote:
Mooi is dat he.... geniet momenten altijd !quote:
Ja zijn toch knaken, ze brengen iets van 5 euro zoveel in rekening. Heb al genoeg last met de kennis dat ik 15 euro meer had kunnen vangen voor m`n kruisdoosquote:Op donderdag 29 september 2005 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aan Ebay ook vragen of ze het willen kwijtscheldenWaar haal je het lef vandaan
![]()
Moet er ook wel om lachen. Maarja, dat gedoe dan ook alltijdquote:Op donderdag 29 september 2005 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi is dat he.... geniet momenten altijd !
Erg he,... ach komt goed hoor Gijs.... het zijn geen deurwaarders... je doet het iig nog netjes zoquote:Op donderdag 29 september 2005 16:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet er ook wel om lachen. Maarja, dat gedoe dan ook alltijd
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:10 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... had jij nou gewonnen of werd je 2e
Kleinste pik van de wereld competitie
Ja dat zijn mooie situatiesquote:Op donderdag 29 september 2005 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi is dat he.... geniet momenten altijd !
Dus je werd 2e?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De tyfus he... Hoe pissen die gasten![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:10 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... had jij nou gewonnen of werd je 2e
Kleinste pik van de wereld competitie
Gijs, ik kan jou op je kop tikken met mijn piemelquote:
Ja ik ken hetquote:Op donderdag 29 september 2005 16:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, zo gaat alles in mijn levenDat en het feit dat alles wat ik koop kapot gaat in of uit de garantie of dat ik terug moet omdat iets verkeerd of incompleet is
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik kan jou op je kop tikken met mijn piemel
Zo das wel relax __O_quote:Op donderdag 29 september 2005 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whahahahaha,.... die is leukquote:Op donderdag 29 september 2005 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, hou opquote:Op donderdag 29 september 2005 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik ken het
Recent voorbeeld?
Mijn schoonmoeder gaat al 20 jaar naar een dierenarts, geen probs gehad ooit.
Wij gaan er heen, moeilijk doen met betaling, heel chagarijning doen tegen ons, en nu is er een hechting bij dribbeltje gaan ontsteken... Schoonmoe word altijd netjes behandeld, heeft nog nooit terug hoeven komen om iets.
Wij hebben dus met Dribbeltje van de week weer naar de dierenarts kunnen gaan voor een ontsteking aan zn hechting
Als zo'n gast ooit in bed ligt met een vrouw kan ze wel makkelijk deepthroatenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:22 schreef Chocobo het volgende:
Serieus..... wat moet je mijn zo'n piemeltjeDaar is toch niet mee te werken !!
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:22 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:22 schreef Chocobo het volgende:
Geeft niet hoor schat, ben blij dat je het nu ook zelf inzietquote:
quote:
quote:Magneet; geen idee, is een beetje de man die op Zondag het vlees komt snijden bij de Gijsjes.. in de ochtend netjes goedemorgen wensen, verder heb je geen idee. Superdroog voor de lurkers.
Egoist.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:52 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus Struik...aan gasten als jij heb ik normaal zo'n teringhekel op eBay.
Ik hoop dat die verkoper en eBay je zo naaien dat je het gevoel heb dat je bent aarsverkracht door een gorilla.
Ik zal je eens wat waarheid laten zienquote:
Ik heb in Fahrenheit geneukt, in God of War, in GTA...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:09 schreef Chocobo het volgende:
Er wordt geneukt in games !!
http://www.gamer.nl/nieuws/27936
Als jij een vriendin hebt staat ze zo voor je.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |