Ow ow ow ow. Het is vreselijk!
Ik heb een ontzettend lieve vriendin, maar heb enkele weken geleden een meisje ontmoet in de kroeg waar ik regelmatig contact mee heb, ook al geregeld mee gezoend (etc.) enzo.. je kent dat wel.. Nu stuurt ze regelmatig SMS'jes naar mijn telefoon over hoe leuk ze me vindt en hoeveel ze me mist. Ik wil niks met haar ofzo want ik wil mijn huidige vriendin graag houden. Af en toe contact vind ik best. Nu stuurde ze gister een SMS terwijl mijn vriendin Lotte hier dus was.
Aangezien ik vaak alleen sms'jes krijg van vrienden en ik ff bezig was met de PC vroeg ik haar de GSM ff aan te geven. Maar er stond dus op de display dat er een bericht was ontvangen van Priscilla, dus zij was meteen achterdochtig en opent het bericht. Er stond in dat ze me miste en graag weer wilde afspreken bij haar thuis, omdat haar ouders met Rinus een midweek naar vakantiepark De Roompot waren.
Mijn vriendin helemaal over de zeik natuurlijk, ik kon me er nog een beetje onderuit lullen door te zeggen dat het een desperate meisje van school was wat mij gewoon probeert te versieren en mijn nummer heeft door een namenlijst van Blackboard van school..
Ze is wel overstuur naar huis gegaan.. wat moet ik doen??? Ik wil haar niet kwijt..
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*