Absurd hoog! Wij betalen met zijn tween nog geen 1000,- per jaar en dat is een relatief groot huis!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:06 schreef N-tertainment het volgende:
Begin dit jaar heb ik een jaarnota ontvangen van Eneco Energie. Naast mijn reguliere energielasten (totaal circa EUR1200,-) moest ik een bedrag van Eur2950,- bijbetalen. Dit komt neer op een jaarverbruik van circa eur4200,- voor een eenpersoonshuishouden.
Nee, bij een rechtsbijstandverzekering heb je een wachttijd van 3 maanden. En voor lopende conflicten kan je er sowieso geen aanspraak op maken..quote:Op donderdag 29 september 2005 17:03 schreef N-tertainment het volgende:
Ik heb (helaas) nog geen rechtsbijstand. En mocht ik dit per direct afsluiten, kan ik er dan ook binnen nu en een maand aanspraak op maken?
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:22 schreef HassieBassie het volgende:
Tering, waarom heeft Eneco zelf nou gewoon niet door dat er iets niet klopt? Ik heb ook een 1-persoonshuishouden, en ik betaal 800 euro per jaar aan Eneco en dan ben ik ECHT niet zuinig..
Als de makelaar dit niet meer heeft, dan zal ongetwijfeld de oude bewoner het wel hebben.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:03 schreef N-tertainment het volgende:
Ik heb (helaas) nog geen rechtsbijstand. En mocht ik dit per direct afsluiten, kan ik er dan ook binnen nu en een maand aanspraak op maken?
Ik denk ook dat ik met een probleem zit, en wel het volgende:
Bij de aanschaf van mijn huis heb ik de meterstand niet opgenomen. Ik hoop dan ook dat de makelaar over deze gegevens beschikt. (Ik zal ook even contact opnemen met mijn makelaar hieromtrent).
Verder had ik nog steeds stroom toen ik in dit huis kwam wonen. Ik vond dit echter merkwaardig en ben toen vervolgens persoonlijk naar Eneco gegaan om door te geven dat ik nu de rechtmatige eigenaar was. (Dit was dus medio oktober 2003). Als het goed is, zou deze info geregistreerd moeten zijn).
Ik vrees dus, dat ik nu de rekening van de vorige eigenaar (omdat ik nog gewoon stroom had) aan het betalen ben.
Nog meer nuttige tips zijn zeer welkom!
250 euro bij Eneco (ervaringsdeskundige is....)quote:Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef 700MB het volgende:
In theorie zou het kunnen zijn dat de meter niet klopt. Je kan eventueel een controle daarop aanvragen. Hoewel de kans behoorlijk gering is dat de meter daadwerkelijk een mankement heeft, zijn er altijd wel een een stuk of 10 mensen per jaar waarbij het wel zo is. (Het is wel een heel groot risico, als het niet aan de meter ligt mag jij de kosten van deze controle betalen en die zijn al snel een euro of 500).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |