quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van twee hoog op je hoofd zou wel een mooie manier zijn dan.
In Oktober (deze maand dus) krijgen we Wi-Fi connection info, dus ze gaan het vast over de Revolution hebben, maar echte details van Revolution Wi-Fi lijkt me een beetje vroeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is maar te hopen dat nintendo snel met nieuwe info komt, want dit gaat echt nergens over natuurlijk
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van twee hoog op je hoofd zou wel een mooie manier zijn dan.
Er zit kennelijk nogal wat frustratie bij enkelen hier die jullie maar al te graag kwijt willen maar alleen niet kwijt kunnen. Lastig.quote:
Uhm, mijn quote was niet persoonlijk voor jou bedoeltquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Er zit kennelijk nogal wat frustratie bij enkelen hier die jullie maar al te graag kwijt willen maar alleen niet kwijt kunnen. Lastig.
Ga eens ontopic ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Er zit kennelijk nogal wat frustratie bij enkelen hier die jullie maar al te graag kwijt willen maar alleen niet kwijt kunnen. Lastig.
Frustratie? Wie begint er nou met:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dit slaat gewoon nergens op. Je zegt dat hij jaloers is dat er zoveels nieuws is over X360 terwijl er niks is over Rev, en dat slaat dus nergens op omdat Zerby hierzo juist een X360.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:29 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ooh daar komt de aap uit de mouw, je bent gewoon jaloers dat er teveel groene berichtjes in de index staan.
Wacht nou maar gewoon af tot de revo een keer uit komt dan komt er vanzelf ook meer om over te vertellen.
Is maar goed ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uhm, mijn quote was niet persoonlijk voor jou bedoeltWas gewoon de zin waarom ik lachte.
Rustig, rustig neem een kopje thee en verscheur een xbox magazine of zo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Frustratie? Wie begint er nou met:
[..]
Dit slaat gewoon nergens op. Je zegt dat hij jaloers is dat er zoveels nieuws is over X360 terwijl er niks is over Rev, en dat slaat dus nergens op omdat Zerby hierzo juist een X360.
Slaat trouwens ook nergens op, Sherbie. Hoezo haal je nou een X360?![]()
Nog verwend vandaag?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:07 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Rustig, rustig neem een kopje thee en verscheur een xbox magazine of zo.
Je hebt toch iets van m'n advies aangetrokken aangezien je post nu wel begrijpbaar is. Kopje thee gedronken dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Als ik een Xbox magazine wil verscheuren moet ik 'm natuurlijk ook kopen. En aangezien ik voorlopig genoeg toiletpapier in huis heb, heb ik er geen nodig.
Genoeg Nintendo gebash in xbox 360 topics andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:30 schreef Glopes het volgende:
Oh god, is het weer Xbox bash tijd. Als neutraal persoon moet ik toch wel zeggen dat er meer zinnigs uit de paar x360 topics is gekomen dan al de 30934 revo topics bij elkaar xD
Daar moet je even nog voor wachten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:43 schreef Steeven het volgende:
Als ik het zo lees over Nintendo, is het allemaal we PROBEREN, we ZIJN ERMEE BEZIG, dat ZOU KUNNEN GEBEUREN, oftewel, twijfeltaal. Waar blijven de klingklare feiten.
Die komen over een jaar zodra duidelijk is wat de PS3 en de 360 doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:43 schreef Steeven het volgende:
Als ik het zo lees over Nintendo, is het allemaal we PROBEREN, we ZIJN ERMEE BEZIG, dat ZOU KUNNEN GEBEUREN, oftewel, twijfeltaal. Waar blijven de klingklare feiten.
Damn Notorious, ffe serieus, Mario64 had je een hekel aan? Dat is persoonlijk 1 van mijn hoogtepunten geweest van het 3D tijdperk. Hey, het is je goed recht, maar waarom vond je m dan niet goed?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:34 schreef Notorious het volgende:
M'n broer had vroeger een SNES en ik had vroeger een N64 maar dat kut ding heb ik weggedaan aangezien de software niet kon tippen aan die van de PSX.
1 game in elke 3 maanden... flop total.
Oja en ik heb nog een GBA ergens onder een dikke laag stof.
En welke Mario games ik gespeeld hebt? De Mario's op de NES en SNES en GBA de 2d Mario's waren het leukst. De rest is schijt. Mario 64 heb ik gespeeld en had ik een hekel aan. Mario Kart is leuk, Mario Party is schijt en moet verboden worden, Paper Mario vond ik geen ruk aan, Mario Sunshine vond ik bagger, SSB(M) is ook poep.
De leukste Mario blijft Super Mario 3 en Super Mario Kart.
Tja, ik ben het al gewend bij Nintendo. Voor dat je het weet is het zover hoor, voor je het weet is het WK2006 er en de Revolution (lastig).quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:39 schreef Oksel het volgende:
Het wachten..BAH!
Helemaal nu er zoveel bekend is over de 360..
Goed idee, effe 400 euro uitgeven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:17 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Tja, ik ben het al gewend bij Nintendo. Voor dat je het weet is het zover hoor, voor je het weet is het WK2006 er en de Revolution (lastig).
Misschien is het wat voor je om in de tussentijd de 360 te halen, en die dan weer verkopen tegen de tijd van de PS3/Rev?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |