abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31183329
Je was meer de druppel, de emmer was al gevuld door een aantal irritante fanbots
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_31183469
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:05 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Van twee hoog op je hoofd zou wel een mooie manier zijn dan.
pi_31183587
Het is maar te hopen dat nintendo snel met nieuwe info komt, want dit gaat echt nergens over natuurlijk
Houd van een lijntje.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:54:37 #229
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31183994
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is maar te hopen dat nintendo snel met nieuwe info komt, want dit gaat echt nergens over natuurlijk
In Oktober (deze maand dus) krijgen we Wi-Fi connection info, dus ze gaan het vast over de Revolution hebben, maar echte details van Revolution Wi-Fi lijkt me een beetje vroeg.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:54:42 #230
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31183999
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:05 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Van twee hoog op je hoofd zou wel een mooie manier zijn dan.
!!!
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_31184140
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:54 schreef Tomasso het volgende:

[..]

!!!
Er zit kennelijk nogal wat frustratie bij enkelen hier die jullie maar al te graag kwijt willen maar alleen niet kwijt kunnen. Lastig.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_31184274
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:58 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Er zit kennelijk nogal wat frustratie bij enkelen hier die jullie maar al te graag kwijt willen maar alleen niet kwijt kunnen. Lastig.
Uhm, mijn quote was niet persoonlijk voor jou bedoelt Was gewoon de zin waarom ik lachte.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:03:59 #233
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31184292
quote:

[..]

Ga eens ontopic ofzo
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:04:23 #234
65330 Ruzbeh
pi_31184312
quote:

[..]

Frustratie? Wie begint er nou met:
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:29 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Ooh daar komt de aap uit de mouw , je bent gewoon jaloers dat er teveel groene berichtjes in de index staan.
Wacht nou maar gewoon af tot de revo een keer uit komt dan komt er vanzelf ook meer om over te vertellen.
Dit slaat gewoon nergens op. Je zegt dat hij jaloers is dat er zoveels nieuws is over X360 terwijl er niks is over Rev, en dat slaat dus nergens op omdat Zerby hierzo juist een X360.

Slaat trouwens ook nergens op, Sherbie. Hoezo haal je nou een X360?
pi_31184338
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Uhm, mijn quote was niet persoonlijk voor jou bedoelt Was gewoon de zin waarom ik lachte.
Is maar goed ook
pi_31184393
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:04 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Frustratie? Wie begint er nou met:
[..]

Dit slaat gewoon nergens op. Je zegt dat hij jaloers is dat er zoveels nieuws is over X360 terwijl er niks is over Rev, en dat slaat dus nergens op omdat Zerby hierzo juist een X360.

Slaat trouwens ook nergens op, Sherbie. Hoezo haal je nou een X360?
Rustig, rustig neem een kopje thee en verscheur een xbox magazine of zo.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:09:20 #237
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31184453
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:07 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Rustig, rustig neem een kopje thee en verscheur een xbox magazine of zo.
Nog verwend vandaag?

Ga nu maar weer in het topic spelen waar je hoort
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:09:41 #238
65330 Ruzbeh
pi_31184466
Als ik een Xbox magazine wil verscheuren moet ik 'm natuurlijk ook kopen. En aangezien ik voorlopig genoeg toiletpapier in huis heb, heb ik er geen nodig.
pi_31184533
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Als ik een Xbox magazine wil verscheuren moet ik 'm natuurlijk ook kopen. En aangezien ik voorlopig genoeg toiletpapier in huis heb, heb ik er geen nodig.
Je hebt toch iets van m'n advies aangetrokken aangezien je post nu wel begrijpbaar is. Kopje thee gedronken dus.
pi_31184688
Zerby en Sherbie ken ik niet, maar tegen de tijd dat de Rev uit is koop of ik hem erbij of m'n broertje, die wil hem ook graag. Een Revolution zal hier dus ook wel in huis komen.

Die X360 zal vast leuk modbaar zijn, en icm met een harde schijf is daar heel wat mee te doen. Dat het een DVDspeler is is ook leuk, m'n huidige doet niet veel meer (na een half uur pakt ie niks meer) en er zullen vast wel een aantal games uitkomen die ik wil.
En als dat ding modbaar is vind ik het helemaal leuk om er eentje te hebben (dat zei ik al geloof ik )
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_31185114
Oh god, is het weer Xbox bash tijd. Als neutraal persoon moet ik toch wel zeggen dat er meer zinnigs uit de paar x360 topics is gekomen dan al de 30934 revo topics bij elkaar xD
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:34:04 #242
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_31185240
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:30 schreef Glopes het volgende:
Oh god, is het weer Xbox bash tijd. Als neutraal persoon moet ik toch wel zeggen dat er meer zinnigs uit de paar x360 topics is gekomen dan al de 30934 revo topics bij elkaar xD
Genoeg Nintendo gebash in xbox 360 topics anders
push it to the limit
pi_31187329
Als ik het zo lees over Nintendo, is het allemaal we PROBEREN, we ZIJN ERMEE BEZIG, dat ZOU KUNNEN GEBEUREN, oftewel, twijfeltaal. Waar blijven de klingklare feiten.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:47:23 #244
65330 Ruzbeh
pi_31187456
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:43 schreef Steeven het volgende:
Als ik het zo lees over Nintendo, is het allemaal we PROBEREN, we ZIJN ERMEE BEZIG, dat ZOU KUNNEN GEBEUREN, oftewel, twijfeltaal. Waar blijven de klingklare feiten.
Daar moet je even nog voor wachten.
pi_31188297
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:43 schreef Steeven het volgende:
Die komen over een jaar zodra duidelijk is wat de PS3 en de 360 doen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:55:43 #246
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31189637
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31194021
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:34 schreef Notorious het volgende:
M'n broer had vroeger een SNES en ik had vroeger een N64 maar dat kut ding heb ik weggedaan aangezien de software niet kon tippen aan die van de PSX.

1 game in elke 3 maanden... flop total.

Oja en ik heb nog een GBA ergens onder een dikke laag stof.

En welke Mario games ik gespeeld hebt? De Mario's op de NES en SNES en GBA de 2d Mario's waren het leukst. De rest is schijt. Mario 64 heb ik gespeeld en had ik een hekel aan. Mario Kart is leuk, Mario Party is schijt en moet verboden worden, Paper Mario vond ik geen ruk aan, Mario Sunshine vond ik bagger, SSB(M) is ook poep.

De leukste Mario blijft Super Mario 3 en Super Mario Kart.
Damn Notorious, ffe serieus, Mario64 had je een hekel aan? Dat is persoonlijk 1 van mijn hoogtepunten geweest van het 3D tijdperk. Hey, het is je goed recht, maar waarom vond je m dan niet goed?

Ikzelf had een N64 en PS en vond Mario64 verreweg de beste platformer van dat tijdperk (eigenlijk nog steeds niet overtroffen). Ik ook heb betere herinneringen aan Mario 4 , maar Mario64 is wat mij betreft as good as it gets voor 3D platformgames tot nu toe. Vergeet niet dat de huidige platformspellen nog steeds Mario64 gebruiken als blauwdruk, hou je wel van andere platformspellen? Kijk je bij het spelen van het spel naar de uitstraling of vind je de playmechanics belangrijker?

Persoonlijk had ik het idee bij Mario64 dat Nintendo over elke centimer van het digitale Kingdom nagedacht had. De x-factor van Mario64 tav andere 3D platformspellen, is dat het leveldesign en de controle bijna perfect is. Als je het spel vaker speelt kan je de meest ongelooflijke acties uithalen en platforms blindelings vinden.
Zoals je wellicht weet kon je bij Mario 4 levels zo timen dat je bijvoorbeeld ,met een veertje, met 1 jump het einde haalde (precies op juiste moment op koopa's springen etc). Datzelfde principe hebben ze op de 1 of andere manier ook weten te implementeren met Mario64. Ik ben het sindsdien nooit meer tegengekomen jammer genoeg (Sunshine was iid matig).
Tot slot zou ik willen stellen dat Mario64 op het moment van uitgave bijna unreal was wat betreft graphics. Het was het eerste 3D spel waar je echt het gevoel had in een cartoon te zijn terechtgekomen.

Ik zou ook nog willen stellen dat PS idd goede software had. Maar jouw bewering dat de software niet kon tippen aan de PS is nogal dubieus. Define goede software, is dat kwantiteit of kwaliteit?
Ik kan me toch herinneren dat de gehele software catalogus van N64 meer AAA titels bevatte dan de PS (kijkend naar reviews). Niet te vergeten dat er ook een titel tussen zat die de hoogst mogelijke score ooit heeft gekregen.
Tja, dat wachten was een bummer, maar het was het wel waard (wou dat ik dat ook van de GC software kon zeggen).
  woensdag 5 oktober 2005 @ 10:39:36 #248
58560 Oksel
Gezellig.
pi_31198396
Het wachten.. BAH!

Helemaal nu er zoveel bekend is over de 360..
pi_31199171
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:39 schreef Oksel het volgende:
Het wachten.. BAH!

Helemaal nu er zoveel bekend is over de 360..
Tja, ik ben het al gewend bij Nintendo. Voor dat je het weet is het zover hoor, voor je het weet is het WK2006 er en de Revolution (lastig).

Misschien is het wat voor je om in de tussentijd de 360 te halen, en die dan weer verkopen tegen de tijd van de PS3/Rev?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 11:42:41 #250
65330 Ruzbeh
pi_31199767
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:17 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Tja, ik ben het al gewend bij Nintendo. Voor dat je het weet is het zover hoor, voor je het weet is het WK2006 er en de Revolution (lastig).

Misschien is het wat voor je om in de tussentijd de 360 te halen, en die dan weer verkopen tegen de tijd van de PS3/Rev?
Goed idee, effe 400 euro uitgeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')