Maar dan wel de oostkust, Playa del Carmen bijvoorbeeld, of het onontdekte Tulum. (nog geen resorts maar cabanas op het spierwitte strand! Met natuurlijk de beroemde Maya ruine van Tulum in de buurt.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:01 schreef Donders het volgende:
[..]
Inderdaad Mexico... 1% van het wereld oppervlak maar 10% van de flora en fauna!
Dat klopt als een bus.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:40 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Zuid Frankrijk en Oostenrijk! Voor de wintersportvakanties wel te verstaan
Geenszins.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:39 schreef pieluh het volgende:
Mexico (Playa del Carmen) en Aruba met stip op een....en wat minder Amerikanen na Ms. Holloway op Aruba denk ik
Dit is leuk om te doen:quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:38 schreef LoggedIn het volgende:
* LoggedIn voelt zich leeg van binnen na het lezen van dit topic
volgend jaar wil ik naar een mooi eiland toe waar ook iets leuks te beleven is.. dus als meer mensen nou even een foto posten bij hun reply
Califonia is een landquote:Op vrijdag 30 september 2005 08:43 schreef buzzer het volgende:
Persoonlijk is Californie mijn favoriete vakantieland.
Ik ben er een aantal keren geweest, en de natuur is daar schitterend (Palm Springs in bloei, Yosimete Park) en uiteraard de grote parken als Seaworld enzo. Mooi uitstapje naar Nevada (Vegas, Grand Canyon), een bezoek aan San Francisco, Hollywood, Disney, talloze museums...
Het is geen enkel probleem om daar 6 weken door te brengen...
niet echt natuurlijk, het is een staat, maar zo onnoemelijk groot dat je het wel als land mag beschouwen... Maar goed: Amerika dus met in het bijzonder Californie, Arizona en Nevadaquote:
Dat is nog altijd Texel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:08 schreef Patrick26 het volgende:
Voor mij Tenerife, het mooiste eiland van Europa![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef sweet-lady het volgende:
maar van de landen die ik tot nu toe nog gezien heb ga ik voor egypte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |