quote:Op donderdag 29 september 2005 13:04 schreef versabommie het volgende:
is het roel niet opgevallen dat dido een odol had?
Die moest ik even Googlen, en na wat Tandpastareclames gezien te hebben snap ik nu waar het om gaat.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:04 schreef versabommie het volgende:
Een Didol bedoel je zeker?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:04 schreef versabommie het volgende:
Sssssst niet zo hard! Anders wordt ze wakker!quote:
De lama'squote:Op donderdag 29 september 2005 13:13 schreef Marrije het volgende:
Joost: 'Menno en ik hebben gewoon een heel bijzondere band'.
Dat geloof ik wel, als je elkaar in het gezicht spuugt![]()
En ik ben echt de laatste die dat zou willen!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Sssssst niet zo hard! Anders wordt ze wakker!![]()
Om half 8 is er geen uitzendingquote:Op donderdag 29 september 2005 13:15 schreef jessie het volgende:
Wel spannend wie er vanavond uit gaat. Ik ga goed naar de aflevreing van half 8 kijken. Vorige keer was Rikkert t meest in beeld en die lag eruit. Voorgaande jaren was dit ook altijd zo.
Gaat niet meevallen, de normale uitzending is vanwege het voetbal pas NA de live uitzendingquote:Op donderdag 29 september 2005 13:15 schreef jessie het volgende:
Wel spannend wie er vanavond uit gaat. Ik ga goed naar de aflevreing van half 8 kijken. Vorige keer was Rikkert t meest in beeld en die lag eruit. Voorgaande jaren was dit ook altijd zo.
heb op ander forum gelezen dat er geen reguliere uitzending zou zijn ivm voetbal?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:15 schreef jessie het volgende:
Komt geen uitzending om half 8quote:Op donderdag 29 september 2005 13:15 schreef jessie het volgende:
Klopt, die komt na de live-uitzending. Wel jammer dat je dan de internetuitzending (ik neem aan dat ie er wel is) en de normale aflevering tegelijkertijd moet volgen.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:17 schreef Zaan-Dam het volgende:
aflevering van half 8 komt pas na de live-uitzending volgens mij...dat heb ik ergens gelezen
T. maakt het iedereen ook steeds moeilijker om positief over haar te zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
Joost, Lin en Roel wederom negatief over Tan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |