Ik heb geen zin in typkrampquote:Op donderdag 29 september 2005 12:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
Es
Dit heb ik in veel meer tekst proberen duidelijk te maken, maar jij kan het in twee regels
ik ben ook luiquote:Op donderdag 29 september 2005 12:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in typkramp.
Jammer dat het weinig schijnt te helpen.
stop snel nieuwe batterijen in je smileyquote:Op donderdag 29 september 2005 12:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zal dan ook even mijn eigen, ongezouten mening geven, dan staat Leonieke daar niet meer alleen in:
Ik vind het wel oke eigenlijk ^ O^
Gevalletje projectiequote:
Ik denk dat ik nog altijd zelf ga uitmaken hoe ik ben en wat ik denk en voel. Daar heb ik geen users van een forum voor nodig.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Overkomen op iemand en het zijn, zijn 2 verschillende dingen
[..]
Dus als 1 Single zo reageert, zijn ze allemaal zo? (dat bedoelde ik dus met kortzichtig overkomen)
Btw zij is ook Belgische, dus kom niet met die nonsens aan![]()
[..]
Heb ik gedaan, nu jij nog
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
stop snel nieuwe batterijen in je smiley
Ach lijkt nu een dramaquote:Op donderdag 29 september 2005 12:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in typkramp.
Jammer dat het weinig schijnt te helpen.
Ben je vandaag niet de enige hoorquote:
ik ben nu meer benieuwd wie er komt, wie niet.. wat de situatie gaat worden zie ik nog wel. Het zal allemaal wel meevallen vermoed ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
No prob.Ik zou zeggen, we zien wel wie er naar hier verhuizen, en hoe het dan gaat lopen. Om nu al meteen conclusies te trekken a la leonieke vind ik gewoon nogal zeikerig overkomen.
Hoeveel keer moet het gevraagd/gezegd worden Leoquote:Op donderdag 29 september 2005 12:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog altijd zelf ga uitmaken hoe ik ben en wat ik denk en voel. Daar heb ik geen users van een forum voor nodig.
Er is nog altijd een verschil tussen FOK en real life. Maar nee, jullie kortzichtige (dat woord gebruik je toch zo graag eh?) mensen gaan er direct vanuit dat ik me op een bepaalde manier profileer als leerkracht ook. Heb ik zoiets van: OMG hebben jullie ooit één les van mij bijgewoond??? weten JULLIE hoe ik mij gedraag tgo mijn leerlingen? WETEN jullie of ik geliefd ben of niet bij hen. Blijkbaar wel als ik het zo ff nalees... Proficiat dan maar![]()
Kortzichtig enzo... ik geef maar ff een voorbeeld uiteraard
Wat dat nationaliteitengedoe betreft: dat bedoelde ik uiteraard niet serieus. Mensen hier weten dat ik die 'Belg' ben en daar wordt idd nog een grap over gemaakt van "tjah, maar jij bent Belgische, dat is normaal" maar dat is een GRAP. Daarom dat ik het hier ook ff tussengooide.
Ik ga ook wel eens zeggen: jullie Nederlanders zijn... maar dat is maar normaal.
En zo denk ik ook wel eens over de belgenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens zeggen: jullie Nederlanders zijn... maar dat is maar normaal.
Ik moest hier toch nog op reageren.. stond in die post waarop ik reageerde.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoeveel keer moet het gevraagd/gezegd worden Leo. Kap ff met dat gezeik en gezeur. Boodschap zo duidelijk genoeg, ik heb het een paar keer netjes geprobeerd (en niet als enige)....
Ja, ik kom volgens mij weer op een lekker moment binnen...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik dacht, ik doe maar hoofdletters, anders zie je t niet
Ik heb je nog in mijn sig gehad dus jij moet niets zeggen over Belgen behalve positieve dingenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En zo denk ik ook wel eens over de belgen![]()
![]()
Ik zie het er gewoon positief inquote:Op donderdag 29 september 2005 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben nu meer benieuwd wie er komt, wie niet.. wat de situatie gaat worden zie ik nog wel. Het zal allemaal wel meevallen vermoed ik.
Eetsmakelijkquote:
zal de tijd van t jaar zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 12:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, ik kom volgens mij weer op een lekker moment binnen...
Ik wil je ook wle gaan afzeikenquote:
Wij hebben de buien al gehad vanmorgenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zie het er gewoon positief inprobeer ook gewoon lekker mee te doen
komt zeker wel goed
![]()
Oja, er komen nogal wat buien binnen drijven hier![]()
Huh??quote:Op donderdag 29 september 2005 12:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb je nog in mijn sig gehad dus jij moet niets zeggen over Belgen behalve positieve dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |