Ik ga eens wat anders doen denk ikquote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef leonieke het volgende:
Voila, daar komen de eetgewoontes er al aan
Had ik het niet ergens voorspeld???![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, het is geen sex-test Nieke![]()
lol excuseerquote:Op donderdag 29 september 2005 11:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ga eens wat anders doen denk ik
Meer kun je ook niet doen hequote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik doe m'n best anders in ieder geval.![]()
o ja, natuurlijk hoor.. doe gezellig mee ik schrap wel een paar andere vragenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Pfff, ik mag toch tenminste de inhoud helpen mee bepalen van de integratiecursus... Ik zit namelijk al helemaal in het kliekje
![]()
Mja speculaas is natuurlijk wel lekkerquote:Op donderdag 29 september 2005 11:59 schreef es70 het volgende:
Gofte. Werk ik knoerthard, moet ik hier eerst een half uur gaan bijlezen....
Hallo nieuwe garde, hallo oudgedienden.
@ Leo: Ik heb 2 bruine boterhammen met roomboter en speculaas op, was erg lekker.
Dan kan ik meehelpenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef leonieke het volgende:
Mag ik de test dan afnemen?![]()
Ik heb daar namelijk heel wat ervaring mee![]()
dat zijn minpuntenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol excuseer![]()
Moest je me kennen.. ah nee, nu klink ik als René![]()
![]()
Ik zie het straks wel. Valt me tegen trouwensquote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
lol excuseer![]()
Moest je me kennen.. ah nee, nu klink ik als René![]()
![]()
Wie is wie?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:59 schreef es70 het volgende:
Gofte. Werk ik knoerthard, moet ik hier eerst een half uur gaan bijlezen....
Hallo nieuwe garde, hallo oudgedienden.
@ Leo: Ik heb 2 bruine boterhammen met roomboter en speculaas op, was erg lekker.
Moet ik er anders ff bij vermelden dat van één klas waarvan ik net een test heb afgenomen de helft niet geslaagd is?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, natuurlijk hoor.. doe gezellig mee ik schrap wel een paar andere vragen![]()
ik kan niet eens alles meer bijlezen, al zou ik het willenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef Jaguarized het volgende:
Gloeiende gloeiende wat een drukte....![]()
Speculaas is het hele jaar door te krijgen hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja speculaas is natuurlijk wel lekker![]()
Is dat nu weeral 'in'? is dat sinterklaasgedoe weeral begonnen?![]()
roomboter eet ik dan weer niet... ik moet op mijn lijn letten![]()
een beetje eh.. ik weet hetquote:
Intertoysquote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Speculaas is het hele jaar door te krijgen hoor. En ja, de pepernoten en marsepein liggen ook alweer in de winkel, zal mij benieuwen wanneer ik de 'MAM, dat wil ik, en dat, en dat' folders weer rond moet brengen
.
de intertoysgids is al 2 weken geleden in mn brievenbus gevallenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Speculaas is het hele jaar door te krijgen hoor. En ja, de pepernoten en marsepein liggen ook alweer in de winkel, zal mij benieuwen wanneer ik de 'MAM, dat wil ik, en dat, en dat' folders weer rond moet brengen
.
hoge eisen zijn goedquote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moet ik er anders ff bij vermelden dat van één klas waarvan ik net een test heb afgenomen de helft niet geslaagd is?
Het is dus niet express eh als er hier een paar mensen buizen... Ik stel altijd hoge eisen![]()
Ik vind dat echt overdreven eigenlijk. We zijn nog maar eind september en het is al van dat...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |