Dan zou toch iedereen zo'n pyramide hebben?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:15 schreef rabartels het volgende:
ik heb ook gelezen als je een mesje onder een piramide ligt (met de juiste afmetingen) dat die weer scherp wordt.
Kijk jij nooit mythbusters?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:18 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dan zou toch iedereen zo'n pyramide hebben?
Want scheermesjes zijn duur.
Deze aflevering had ik niet gezien.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:20 schreef alien8ed het volgende:
[..]
Kijk jij nooit mythbusters?
Was vorige week nog op televisie...
En ook deze mythe is natuurlijk met de grond gelijk 'gebust'
Dit is wel ergens in de WFL-LFC kort ten sprake gekomenquote:Op donderdag 29 september 2005 08:20 schreef alien8ed het volgende:
[..]
Kijk jij nooit mythbusters?
Was vorige week nog op televisie...
En ook deze mythe is natuurlijk met de grond gelijk 'gebust'
Je bent wel heel erg wasted.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:29 schreef G-Mart het volgende:
Ik ben nu dronken maar euh .. pyramide? Zo'n Egyptisch ding? En dan ga je een gat graven om je scheermesje onder te leggen?![]()
Ja, ik was half vijf thuis. Dus ik ga zo naar kantoor maar ik kon al amper naar de douche lopen zonetquote:
Dat wordt vast een laaaange dag op het kantoorquote:Op donderdag 29 september 2005 08:35 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ja, ik was half vijf thuis. Dus ik ga zo naar kantoor maar ik kon al amper naar de douche lopen zonet![]()
Dan zou ik me voor de veiligheid ook maar niet scherenquote:Op donderdag 29 september 2005 08:35 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ja, ik was half vijf thuis. Dus ik ga zo naar kantoor maar ik kon al amper naar de douche lopen zonet![]()
Omdat ontharingscrême een nogal sterk goedje is en je gezichtshuid zo'n beetje de teerste huid is die je maar hebt...quote:Op donderdag 29 september 2005 05:05 schreef Furby het volgende:
Nog iets ... als je toch scheerschuim gebruikt, waarom dan niet meteen ontharingscreme ipv eerst wat witte schuimende zeep en dan raggen met je inmiddels botte mesje ?????
Ik vraag me af in hoeverre diamant nog zo sterk is als het zo dun is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:12 schreef Tybris het volgende:
Je kan natuurlijk gewoon diamanten scheermesjes laten maken. Het is een beetje lastig met scheren (in de vorm van een mes slijpen zal wel niet lukken) en vrij prijzig, maar dan heb je ook wat.
Diamant kun je opdampen (en daarna slijpen?). Ik heb een tijd geleden een bitje (voor de boorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:12 schreef Tybris het volgende:
Je kan natuurlijk gewoon diamanten scheermesjes laten maken. Het is een beetje lastig met scheren (in de vorm van een mes slijpen zal wel niet lukken) en vrij prijzig, maar dan heb je ook wat.
sterker nog, je kan ze ook al kopen alleen zijn die lampen erg duur.quote:Op donderdag 29 september 2005 05:03 schreef Furby het volgende:
Ik bedoel : ze kunnen al jaaaaaaaren lampen maken die niet kapot gaan .....
das het probleem met de HEMA, je denkt dat je hetzelfde produkt koopt maar dan veranderen ze ineens het product zlef (dus niet de verpakking). Zeer irritant, doen ze ook met flosdraad,quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:42 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ja, ik ook laatst: ik haal mijn mesjes steeds bij de hema (van die voor 1 a 2 keer te gebruiken zijn) en die doen het prima en dan ineens veranderen ze van merk (!??!) Zijn het ineens baggermesjes!![]()
Ze blijven de hele tijd haken ipv dat ze het gewoon eens een keer afsnijden.
Ik heb al zoveel merken geprobeerd en er zit zoooveeel rommel tussen..
Ik wordt er af en toe bijna triest van......![]()
als iets 5x zo duur is en 10x zo lang meegaat vind ik het niet duurder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geef persoonlijk de voorkeur aan Mach3 mesjes. Wegwerpmesjes raak ik verschrikkelijk van geirriteerd. Maarja..Mach3 zijn wel een stuk duurder...
Echte mannen drinken ook geen kraanwater omdat er door al het scheerschuim wat in ons water terecht komt ontzettend veel vrouwelijke hormonen in kraanwater zitten. En de cirkel is weer rond.quote:
Al die willen te kaap'ren varenquote:
Nog nooit gebruikt.quote:
Serieus? Het ligt aan je huid denk ik. Anyhow, ik scheer me altijd onder de douche, misschien dat dat ook uitmaakt maar ik scheer me altijd met mesjes en de laatste keer dat ik me heb gesneden is minstens een jaar geleden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:41 schreef thabit het volgende:
Hoe kun je je eigenlijk met scheermesjes scheren zonder dat je hele gezicht onder het bloed komt te zitten? Mij lukt het niet.
Ik heb geen flauw idee, maar volgens mij zijn die van mij nog steeds scherp.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt.
Ik heb er nog nooit vervangmesjes voor gezien, hoe houden ze zo'n ding scherp?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |