Het zou wat mij betreft ook niet helemaal kloppen, maar ze zullen het er wel op gooien dat de weekopdracht en dus ook zijjn missie was geeindigd op het moment dat Tanja dat trekkie nam.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:37 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hij heeft gisteren gewoon gerookt, waar de rest bij was... krijgt hij het dan nog wel?
We zullen vanavond wel zien wie het gaat worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, ze kan er onderuit. Maar dat zegt ze al als hij nog in het huis zit. Dus Roel krijgt gewoon die 10.000 euro. Daarna de exit.... en als dank nomineert hij Tanja
Maar goed, Roel gaat er niet uit natuurlijk.
Dat was ook wat voorbarig, want stel je voor dat Roel gistermorgen zo veel zin had aan een sigaret, dat hij er toch weer een had gerookt... en toen betrapt was. Dan was hij zijn geld dus ook kwijt. Dus die opmerking op talpa was veel te snel.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef NG het volgende:
In de opdracht stond iig niet dat Roel zijn geld niet krijgt als hij gepakt wordt.. Alleen dat BB begint met utibetalen na 5 sigaretten... en dat heeft Roel dus wel gehaald.
Daarnaast: op de website van Talpa staat al dat Roel zijn geheime opdracht gehaald heeft. Dus dat was al definitief. Ik betwijfel echter of Roel zelf wel doorheeft dat de opdracht gelukt is, anders heeft ie vanavond nog een aangename verrassing..
Mooie zinquote:Op donderdag 29 september 2005 11:20 schreef Falco het volgende:
Ralph is wakker geworden en heeft even de jacuzzi gecheckt. Verder staan alle streams weer op een saai beeld. Dido en Roel liggen nog steeds samen bij elkaar in één bed en de haan heeft nog steeds niet gekraaid!
Na Ralph is het uiteraard Rob die wakker wordt en die beent nu ook richting tuin.
Wie zegt dat hij al zijn verdiende geld kwijt is zodra hij rookt? Ik zie het zo... na 5 sigaretten wordt elke gerookte sigaret uitbetaald.. Dus als hij na zijn 5e sigaret gepakt zou zijn, zou hij toch nog 5 x 500 euro krijgen...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ook wat voorbarig, want stel je voor dat Roel gistermorgen zo veel zin had aan een sigaret, dat hij er toch weer een had gerookt... en toen betrapt was. Dat was hij zijn geld dus ook kwijt. Dus die opmerking op talpa was veel te snel.
En hij mocht dus wél niet gepakt worden en ook niet gezien worden!
Zelfs de weergoden zijn bedroefd dat Ralph of Lieske of Roel weggaat vanavond.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef Falco het volgende:
Het regent verschrikkelijk opeens!
Ja, zo las ik het ook. Vanaf peuk 5 betaalt big brother uit.. eenmaal binnen is binnen...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef NG het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij al zijn verdiende geld kwijt is zodra hij rookt? Ik zie het zo... na 5 sigaretten wordt elke gerookte sigaret uitbetaald.. Dus als hij na zijn 5e sigaret gepakt zou zijn, zou hij toch nog 5 x 500 euro krijgen...
Zie liever wat er in de slaapkamer gebeurt.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef Falco het volgende:
Het regent verschrikkelijk opeens!
Dank u regiequote:Op donderdag 29 september 2005 11:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zie liever wat er in de slaapkamer gebeurt.
Dat zal Lieske een zorg zijn, werkelijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij heeft Lieske zich er overigens ook al bij neergelegd dat Roel voor Dido kiest. Net een Pokemon.
[afbeelding]
2 weken gel;eden toen Rikkert eruit ging regende het ook alquote:Op donderdag 29 september 2005 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelfs de weergoden zijn bedroefd dat Ralph of Lieske of Roel weggaat vanavond.
Toen waren de weergoden aan het pissenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
2 weken gel;eden toen Rikkert eruit ging regende het ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |