Ja Menno mag de eerste bus terug naar huis nemenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Menno de slijmerd.
ik dacht dat Tanja dat inmiddels ook door had:(quote:Op donderdag 29 september 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Menno de slijmerd.
Nee, ze is de held, want ze heeft voor koffie en chocola gezorgdquote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef BBscanner het volgende:
Mogge Allemaal! Is Tanja nou nog steeds niet naar huis?
Je wilt het niet zijn, dus dan moet je ook niet zeuren dat ze je niet vragenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal... maar ze hebben me ook niet gevraagd.
ai, sterkte Milagro...quote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
Ik ga naar bed
Nu weer Tanja's gezeik word me teveel
En dan dat geslijm van Menno er ook nog eens bij
Ik lees het morgen wel, na een gezellige kanaalwortel behandeling
Ah joh, das gewoon Tanja's vreemde tactiek.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja over Lieske: "Schatje"
wtfSchatjes nomineer je niet drie keer achter elkaar
succes!! weltrustquote:Op donderdag 29 september 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
Ik ga naar bed
Nu weer Tanja's gezeik word me teveel
En dan dat geslijm van Menno er ook nog eens bij
Ik lees het morgen wel, na een gezellige kanaalwortel behandeling
So ?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
maar ze heeft haar wel genomineerd vorige week
Misschien als de mannen besluiten om gezamelijk naar de wc te gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 02:43 schreef wickie het volgende:
Roel wil Dido nemen vannacht misschien is t wel zn laatste kans, ik wens m veel geluk..........
haha, het leest wel leukquote:Op donderdag 29 september 2005 02:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Menno: "Ik denk dat als mensen hier dus brauwel mompel blaat blaat bla die bla"
Menno: "Ja, je moet de baby dablodhgk brommelbrom blaaat"
Ligt 't nou aan mij, ik versta 'm af en toe gewoon helemaal niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |