Join the clubquote:Op donderdag 29 september 2005 02:36 schreef SuperMOM het volgende:
oke ik heb het geprobeerd met Tanja, echt waar! Me geprobeerd in te leven en zo.....laatste weken zwangerschap, met vreemde mensen (waarom?) maar sjee zeg wat een verwend nest-die-haar-zin-niet-krijgt!! Hoop dat het gezond is met alles eropen eraan muts!!!
jawel, die geniet echt volop nu.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Dido dit niet zo leuk vindt?
Nee, bij een man heet dat een kanjer.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Roel de sloerie heeft nu al 3 meiden bij hem in bed gehad.
Sop sopquote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
jawel, die geniet echt volop nu.
Anders zeikt ze ff dr eigen vriend afquote:Op donderdag 29 september 2005 02:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Trouwens, Nathalie zei vanmiddag dat zij uit principe dus noooooooit een ex van een vriendin zou daten... not done, vond ze
Steek die maar in je zak dan, Joost (haar vriend dus)
Mag ik voorzitter zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef Speedski het volgende:
[..]
Join the club... Voorzitter: Scanman
**Meld bij de voorzitter**quote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef Speedski het volgende:
[..]
Join the club... Voorzitter: Scanman
Roel is een ordinaire sletquote:Op donderdag 29 september 2005 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, bij een man heet dat een kanjer.
Vrouwen zijn sloeries.
quote:Op donderdag 29 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik voorzitter zijn![]()
![]()
Ze willen me al niet als mod, dus dit voorzitterschap neem ik graag aan
wat dacht dat mens toen ze zich opgaf?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:39 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja in Big Brother:
"Daarom heb ik ook een hekel aan groepen"
Je wilt nog niet eens mod zijn johquote:Op donderdag 29 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik voorzitter zijn![]()
![]()
Ze willen me al niet als mod, dus dit voorzitterschap neem ik graag aan
"Ik moet naar mamma luisteren, want ik kan niet voor mezelf denken".quote:Op donderdag 29 september 2005 02:39 schreef Wup het volgende:
[..]
wat dacht dat mens toen ze zich opgaf?
Wel een mooi mengelmoesje in ieder gevalquote:Op donderdag 29 september 2005 02:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Menno: "Ik denk dat 't een heel mooie baby zal worden."
![]()
Dat is een ander verhaal... maar ze hebben me ook niet gevraagd.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je wilt nog niet eens mod zijn joh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |