Doe je ook even alle andere kandidaten van de voorgaande edities?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:21 schreef Yildiss het volgende:
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Daarom de vraag. Welke bewoner haat je het meest uit de 5 BB-edities?
Face it, je bent onzichtbaar en lult in de ruimtequote:Op donderdag 29 september 2005 01:36 schreef Dagonet het volgende:
Mensen lezen écht alleen maar topictitels he?
Die kale was Koos volgens mij. En bedankt trouwens! Die had ik net verbannen.quote:Op donderdag 29 september 2005 03:25 schreef Furby het volgende:
Die kale die samen met Pascal was in bb3 dacht ik. Grafmongool.
Je kijkt geen Expeditie Robinson hè? Tanja is zoquote:Op donderdag 29 september 2005 01:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb mij werkelijk waar nog nooit zo geërgerd aan iemand die ik niet (persoonlijk) ken.![]()
![]()
![]()
Ik vond Mustapha juist cool! Relaxed, net als Roelquote:Op donderdag 29 september 2005 10:41 schreef Bjoro het volgende:
Die Mustafa die in BB4 alleen maar op de bank lag en geen flikker uitvoerde, is ook niet echt mijn type.
Maar iemand die zwanger is en rookt kan ik totaal geen respect voor opbrengen !
Ik hoop dan ook van harte op een onwijze huilbaby !!
Hadden ze dat bij jouw moeder vroeger ook maar gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:02 schreef Halfgedraaide het volgende:
Tanja, een lelijke, rokend zwangere, irritante, egoistische, drugs verslaafde HOERDat ze maar snel naar die sexboerderij gaat dat vieze wijf en ik hoop dat haar kindje word afgenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |