ik heb ook geen geduld met die vertelstijl van haar..... als ze haar daar nou eens op wijzenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
Als Lieske nou wat minder "zeg maar" zou zeggen, zeg maar, dan zou ik haar zeg maar misschien ooit nog eens zeg maar leuk gaan vinden.
Zeg maar.![]()
Het komt vaak wat beroerd haar strot uit inderdaad, maardat zal wel onzekerheid zijn. En wat ze zegt snijdt ook meestal wel hout.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
Als Lieske nou wat minder "zeg maar" zou zeggen, zeg maar, dan zou ik haar zeg maar misschien ooit nog eens zeg maar leuk gaan vinden.
Zeg maar.![]()
Je vergeet bijna weet je wel, roel.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
Zeg maar.![]()
Heb zo'n idee dat Dido hem wel lekker vind maar ze dat niet kan maken tegenover haar achterban? Ze vindt hem beneden haar niveau zeg maar? (denk ik)quote:Op donderdag 29 september 2005 01:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Als de hormonen maar niet te hoog opspelen bij Dido, Roel stopt ´m d´r zo in hoor...
Aaaah, lief!quote:Op donderdag 29 september 2005 01:12 schreef milagro het volgende:
Bij BB1 ging mijn jongste zoon, toen 6 jaar, huilen toen Bart genomineerd werd
heb jij weleens naar ralph geluisterd dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt, ze is gewoon dom, ongeacht
Nou ook in het bubbelbad nu .. ik hoor Ralph bijna nooit !quote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt hier ook zo veel over Lieske geluld... en ook over Roel...
Waarom zou in godsnaam Ralph er dan in moeten blijven, waar eigenlijk geen mens over praat?
En je hebt het intro/voorfimpje gezien toen BB begon, wat Naat vertelde?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja hoor...
Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen![]()
Ik vind haar eerder naief. Maar ze heeft wel wat aandoenlijks. Ik hoop dat ze nog lang blijftquote:Op donderdag 29 september 2005 01:11 schreef golfer het volgende:
Lieske is niet dom voor haar leeftijd, blijkt maar weer.
Dat was dus wekelijks huilenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:12 schreef milagro het volgende:
Bij BB1 ging mijn jongste zoon, toen 6 jaar, huilen toen Bart genomineerd werd
Juist, dat zeg ik vanaf het nomineren al.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zou in godsnaam Ralph er dan in moeten blijven, waar eigenlijk geen mens over praat?
Daar snap ik dus ook geen zak van. Bij mij had zo iemand voor altijd afgedaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:17 schreef milagro het volgende:
Lieske , vergeet je niet, dat Tanja je gewoon weer nomineert de volgende keer
Zo 'in peace' is ze namelijk
Omdat Ralph en Nathalie nog leuke plaatjes kan opleveren, ze heeft nog steeds een speciaal gevoel voor hem en dat kan de komende weken zomaar overslaan in een soort van verliefdheidquote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Grrrrr, wanneer houdt Lieske nou eens op met die stomme Engelse woorden om de paar zinnen!quote:Op donderdag 29 september 2005 01:17 schreef milagro het volgende:
Lieske , vergeet je niet, dat Tanja je gewoon weer nomineert de volgende keer
Zo 'in peace' is ze namelijk
inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
heb jij weleens PI's gelezen dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef b0ng het volgende:
[..]
heb jij weleens naar ralph geluisterd dan?
of doe je bij hem extra het geluid uit?
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was dus wekelijks huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |