Dat denk ik ook niet, nee. Zo is hij niet, omdat ze een nieuwe vriend heeft.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:24 schreef BlaBlub het volgende:
Denk trouwens niet dat Ralph in BB is gegaan om Nathalie terug te winnen, ook al heeft hij nog gevoelens voor haar.
Ik weet niet of Joost daar ook zo over denkt.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:12 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Voor hun maak t toch niks uit, ze hebben elkaar toch allang naakt gezien
Waar haal je dat toch allemaal vandaan? Jij ziet dingen die ik helemaal niet ziequote:Op donderdag 29 september 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem. Maar ik denk echt dat hij heel graag een nieuw begin met haar zou willen maken. Hij weet echter dat dat er niet in zit. Helaas zullen we het nooit te weten komen.
Anders gedaan?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:16 schreef Speedski het volgende:
[..]
Precies ! Toen Tanja zei dat het haar niets kon schelen dat van die weekopdracht, en Joost begon als een idioot door het huis te stampen .. kon ik het wel voorstellen. Ik had het daarentegen heel anders gedaan .. ik was < CENSUUR .................. >
Ik ga dromen dat er wel gerechtigheid bestaat in het BBhuisquote:Op donderdag 29 september 2005 02:15 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Talpa is Tanja vast wel zat, maar ze willen toch die eerste BB baby, dus dat is even doorbijten. Geloof mij, Tanja gaat voorlopig niet hoor, helaas![]()
ik zou daar geen problemen mee hebben,niet dat het wat zou veranderen aan de situatie ,maar zou me wel gevleid voelenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:24 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, van een ex die ik liever nu dan morgen zie verdwijnen niet, hoor
dat snap ik dus niet zo van haar
Ik heb Lieske idd dat niet zien krijgen.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:25 schreef Speedski het volgende:
[..]
Bah.. dat hadden ze echt niet gedaan voor een andere bewoner
quote:Op donderdag 29 september 2005 02:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Anders gedaan?
Greepje uit de hysterische reacties van de BB deelnemers lezen?
* Wat is het toch een teringwijf*
* Wat een kutwijf*
* Die vuile *pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep* dát mééééén je niet???*
ect ect
Dat ging ruim 5 minuten zo door
Ja Ralph geeft zeker nog om Nathalie en Nathalie gaat nu ook loslaten dat ze ook nog om hem geeft, maar toch krijg ik t gevoel dat er bij Ralph misschien nog iets meer is als bij Nathalie. Dat kan ook komen doordat hij geen vriendin heeft en Nathalie wel een vriend waar ze rekening mee moet houden.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:22 schreef milagro het volgende:
[..]
hij werd in een hoek gedreven door haar, zij was nu niet bepaald vriendelijk over hem, naar hem toe, en hij kon nog steeds niet anders dan haar een wereldwijf vinden... ik geloof niet dat hij nog hoop had in deze, of zo, hij wenst haar volgens mij gewoon echt alle geluk van de wereld toe, met een ander, omdat hij nog steeds om haar geeft.
helaas kunnen sommige mensen niet begrijpen dat dat niet betekent dat de ander je dan terug wil, of van slag is omdat het niet kan, en gaan dan raar geforceerd reageren.
ik hou bv ook nog van mijn ex, maar ben wel blij dat hij mijn ex is, het is de beste ex die je hebben kan
Door een paar reacties van Ralph. Ik heb de streams vrij goed gevolgd de laatste weken en ben tot de conclusie gekomen dat hij nog wel gek op haar is. Hij heeft het alleen wel weggedrukt en heeft het opgegeven.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:25 schreef style het volgende:
[..]
Waar haal je dat toch allemaal vandaan? Jij ziet dingen die ik helemaal niet zie
Heh ?? Hoe en wanneer weten ze dat dan ??quote:Op donderdag 29 september 2005 02:28 schreef Coraatje het volgende:
zoals ik ze nu hoor weten ze roels opdracht?
Wat is die Ralph toch een lieverd hequote:Op donderdag 29 september 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, nee. Zo is hij niet, omdat ze een nieuwe vriend heeft.
van Roel?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:27 schreef milagro het volgende:
Oh God hoor, Tanja vindt de tegenopdracht niet eerlijk
ik niet, hij boeit me niet dan, dus ook niet wat hij vindtquote:Op donderdag 29 september 2005 02:26 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik zou daar geen problemen mee hebben,niet dat het wat zou veranderen aan de situatie ,maar zou me wel gevleid voelen
Joost moet niet zeikenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joost daar ook zo over denkt.
geen idee maar als ze het giste zat ze wel heel erg dicht bij de waarheidquote:Op donderdag 29 september 2005 02:28 schreef Coraatje het volgende:
zoals ik ze nu hoor weten ze roels opdracht?
volgens mij niet...quote:Op donderdag 29 september 2005 02:30 schreef Coraatje het volgende:
[..]
geen idee maar als ze het giste zat ze wel heel erg dicht bij de waarheid
aangezien ik een tijdje niet gekeken heb vroeg ik me dus af of roel verteld had van zijn opdracht
Dat hij nog om haar geeft lijkt me logisch en ook Nathalie zal op haar manier best nog om hem geven. Maar dat hoeft niet te betekenen dat hij haar weer terug wil?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door een paar reacties van Ralph. Ik heb de streams vrij goed gevolgd de laatste weken en ben tot de conclusie gekomen dat hij nog wel gek op haar is. Hij heeft het alleen wel weggedrukt en heeft het opgegeven.
Je kan lekker je frustraties op Tanja botvierenquote:Op donderdag 29 september 2005 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ga dromen dat er wel gerechtigheid bestaat in het BBhuisen dat Tanja morgen er nog steeds zo over denkt
![]()
Oke, ze komt er elke keer op terug, ze geven ook elke keer toe en heeft veel te veel macht (haar baby dan)
Maar ik kan me nu absoluut niet meer voorstellen dat als Tanja op de bank komt te zitten (het zal toch wel een keer) de mensen thuis haar er ook uit willen hebben
![]()
Dit is absoluut geen normaal gedrag en het is dat ik me vanmiddag al even heb laten gaan met schelden op Tanja maar anders zou ik er nog even mee doorgaan![]()
![]()
(eigenlijk ongelovelijk dat een zwanger BB bewoner zulke dingen los kunnen maken in mensen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |