De magnetronmaaltijden aan het opeten.quote:
Jawel, daar liggen ze:quote:
kan hij het niet perongeluk over zijn vorige opdracht hebben gehad?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:05 schreef luciano het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Leek net even of Roel het over z'n geheime missie had, hij zei iets in de trant van; "ik heb het perfect gedaan, maar zo krijgt iedereen een opdracht"
Maar ik weet niet of ik het goed verstaan heb...
[..]
Ik heb hetzelfde gehoord / gemeld op het laatste streamverslag van woensdag 28 sep.... hij heeft dit wel degelijk gezegd ja .....
Hai Rubyquote:Op donderdag 29 september 2005 00:08 schreef ruby het volgende:
Goedenavond. Ben ik weer eens.
Big Brother spreekt maar ik krijg last van buffers.
Kloptquote:Op donderdag 29 september 2005 00:10 schreef CartWOman het volgende:
Het is toch stantepede?
Dat komt omdat ik ook echt denk dat het zo is. Net zoals anderen constant een andere bewoner blijven verdedigen, blijf ik dat doen bij Lieske. Oprechtheid vind ik namelijk belangrijk, vandaar dus.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dit praatje houd je elke dag een paar keer Scan, gaat goed zo![]()
Je vergeet er éénquote:Op donderdag 29 september 2005 00:09 schreef Maurisico het volgende:
Kijk nou dan... Een paar repen chocolade in hun hoofd, een bak koffie erbij...geserveerd door onze zwangere nageboorte....en hup al dat SBS-6 gepeupel is weer overstag.......
conclusie na vanavond:
-Rob: huichelachtige smeerpijp, wil koste wat kost Tanja in huis houden? Wat is je dubbele agenda Rob? Heeft Hummie je andere been gegijzeld??
- Dido: Huichelachtige smeerpijp, praat Tanja naar de mond, terwijl ze zonder Tanja wel andere dingen roept
- Menno: Huichelachtige smeerpijp, basht Tanja gisteren, maar is nu de zwijgzame zwijger in de discussie
-Tanja: huicelachtige smeerpijp, naait de groep driedubbel door te gaan roken [ weekopdracht mislukt en dis nog meer uien en pindakaas], Roel gaat van pure verwarring weer roken [ missie mislukt], weigert hiervoor excuses aan te bieden....
Dan zijn er nog wat twijfelgevalletjes: Chantal, Ingrid....Joost [ grote bek, als Tanja er niet bij is]
En wat helden: Roel [eeerlijk en fair], Linda [eerlijk en fair], Ralph [ omdat Ralph nou eenmaal Ralph is]
nou dit was mijn beschouwing.... brei er langzaam maar zeker een einde aan... enerverend dagje!
[robmode] aha, jongens, vind ik zo mooi he...-snif- om op deze manier met jullie Fokkers door te brengen..-huil- ...bedankt fokkers, [ /einde robmode]![]()
"Het kind in jezelf de ruimte geven" is heel iets ander als onvolwassen zijn in denken en doen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:05 schreef Djoj het volgende:
[..]
Vind ik dus helemaal niet, vraag me af waarom mensen altijd zo snel 'volwassen' moeten worden! M.i. is er niets mooier om een stukje kind in jezelf ruimte te geven...Lieske laat zien dat ze mens is, ze toont haar emoties op een eerlijke manier..denk ik hoor...
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
Lieske verdient het ook niet om beloond te worden, ze is achterbaks, loopt de hele dag te stoken en samen te heulen met tanja, en bovendien heeft ze onderhand elke kerel in het huis wel zitten kluiven!
Dat kon korterquote:Op donderdag 29 september 2005 00:09 schreef Maurisico het volgende:
conclusie na vanavond:
-huichelachtige smeerpijp
En wat helden: Roel [eerlijk en fair], Linda [eerlijk en fair], Ralph [ omdat Ralph nou eenmaal Ralph is]
Hi -Delta-,quote:Op donderdag 29 september 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hai Ruby![]()
Meegekregen wat er de laatste uren is gebeurd?![]()
Daar twijfel ik ook niet aan hoor, dat je echt denkt dat het ook werkelijk zo is.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik ook echt denk dat het zo is. Net zoals anderen constant een andere bewoner blijven verdedigen, blijf ik dat doen bij Lieske. Oprechtheid vind ik namelijk belangrijk, vandaar dus.
Sorry als je je eraan stoort.
ik zat scanman maar wat te jennen ....:)quote:Op donderdag 29 september 2005 00:12 schreef Wup het volgende:
[..]
![]()
ik vond Liesje interessant toen al die vrouwen zo jaloers tegen haar deden
het was leuk om te zien hoe haar hele wereldje op zijn grondvesten stond te schudden
inmiddels is die jaloerzie er wel van af, dus ik weet niet hoe lang ze nog hoeft te blijven.......
Nee, plastic tieten. En niet ingebouwd zoals Ingrid, maar los.quote:
Ik vind het jammer, dat ik niet zo'n apart karakter in m'n vriendenkring heb zittenquote:Op donderdag 29 september 2005 00:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Hi -Delta-,
Ja, ik heb de streamverslagen gelezen en ben op de hoogte.
Het is gebleken dat Tanja echt een tof wijf is.![]()
stante pede, staande voet letterlijk dusquote:Op donderdag 29 september 2005 00:10 schreef CartWOman het volgende:
Stantepe??
Het is toch stantepede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |