abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2005 @ 00:09:02 #51
128220 Peter6000
pi_31014842
Goed voor het saamhorigheidsgevoel.
Inleveren van voedsel

Maar mijn geluid is meteen weer weg

edit: weer terug
  donderdag 29 september 2005 @ 00:09:03 #52
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31014843
Mss dat BB toch wat doet met onze kritiek hier
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 29 september 2005 @ 00:09:11 #53
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_31014847
Kijk nou dan... Een paar repen chocolade in hun hoofd, een bak koffie erbij...geserveerd door onze zwangere nageboorte....en hup al dat SBS-6 gepeupel is weer overstag.......

conclusie na vanavond:
-Rob: huichelachtige smeerpijp, wil koste wat kost Tanja in huis houden? Wat is je dubbele agenda Rob? Heeft Hummie je andere been gegijzeld??
- Dido: Huichelachtige smeerpijp, praat Tanja naar de mond, terwijl ze zonder Tanja wel andere dingen roept
- Menno: Huichelachtige smeerpijp, basht Tanja gisteren, maar is nu de zwijgzame zwijger in de discussie
-Tanja: huicelachtige smeerpijp, naait de groep driedubbel door te gaan roken [ weekopdracht mislukt en dis nog meer uien en pindakaas], Roel gaat van pure verwarring weer roken [ missie mislukt], weigert hiervoor excuses aan te bieden....

Dan zijn er nog wat twijfelgevalletjes: Chantal, Ingrid....Joost [ grote bek, als Tanja er niet bij is]
En wat helden: Roel [eeerlijk en fair], Linda [eerlijk en fair], Ralph [ omdat Ralph nou eenmaal Ralph is]

nou dit was mijn beschouwing.... brei er langzaam maar zeker een einde aan... enerverend dagje!
[robmode] aha, jongens, vind ik zo mooi he...-snif- om op deze manier met jullie Fokkers door te brengen..-huil- ...bedankt fokkers, [ /einde robmode]
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_31014848
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:07 schreef Falco het volgende:
Ze krijgen op hun flikker !
De magnetronmaaltijden aan het opeten.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2005 @ 00:09:17 #55
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31014851
Beste bewoners het feestje is voorbij en het is toch een beetje jammer om te zien dat jullie dat jullie daar een beetje misbruik van gemaakt hebben en ook de maaltijden hebben gepakt, dus....per direct nleveren, vanaf nu weer uien...en pindakaas

gnagnagna
pi_31014854
En toen was ut feessie over....back to basic...
pi_31014867
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:05 schreef Loedertje het volgende:

Dat kun je niet menen??
Jawel, daar liggen ze:

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31014868
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:05 schreef luciano het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Leek net even of Roel het over z'n geheime missie had, hij zei iets in de trant van; "ik heb het perfect gedaan, maar zo krijgt iedereen een opdracht"
Maar ik weet niet of ik het goed verstaan heb...
[..]

Ik heb hetzelfde gehoord / gemeld op het laatste streamverslag van woensdag 28 sep.... hij heeft dit wel degelijk gezegd ja .....
kan hij het niet perongeluk over zijn vorige opdracht hebben gehad?
pi_31014876
Stantepe??

Het is toch stantepede?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31014889
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:08 schreef ruby het volgende:
Goedenavond. Ben ik weer eens.

Big Brother spreekt maar ik krijg last van buffers.
Hai Ruby

Meegekregen wat er de laatste uren is gebeurd?
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 29 september 2005 @ 00:11:00 #61
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31014893
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:10 schreef CartWOman het volgende:
Het is toch stantepede?
Klopt
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 29 september 2005 @ 00:11:33 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31014908
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dit praatje houd je elke dag een paar keer Scan, gaat goed zo
Dat komt omdat ik ook echt denk dat het zo is. Net zoals anderen constant een andere bewoner blijven verdedigen, blijf ik dat doen bij Lieske. Oprechtheid vind ik namelijk belangrijk, vandaar dus.
Sorry als je je eraan stoort.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31014912
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:09 schreef Pinball het volgende:

[..]

Jawel, daar liggen ze:
een push up bh
pi_31014913
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:09 schreef Maurisico het volgende:
Kijk nou dan... Een paar repen chocolade in hun hoofd, een bak koffie erbij...geserveerd door onze zwangere nageboorte....en hup al dat SBS-6 gepeupel is weer overstag.......

conclusie na vanavond:
-Rob: huichelachtige smeerpijp, wil koste wat kost Tanja in huis houden? Wat is je dubbele agenda Rob? Heeft Hummie je andere been gegijzeld??
- Dido: Huichelachtige smeerpijp, praat Tanja naar de mond, terwijl ze zonder Tanja wel andere dingen roept
- Menno: Huichelachtige smeerpijp, basht Tanja gisteren, maar is nu de zwijgzame zwijger in de discussie
-Tanja: huicelachtige smeerpijp, naait de groep driedubbel door te gaan roken [ weekopdracht mislukt en dis nog meer uien en pindakaas], Roel gaat van pure verwarring weer roken [ missie mislukt], weigert hiervoor excuses aan te bieden....

Dan zijn er nog wat twijfelgevalletjes: Chantal, Ingrid....Joost [ grote bek, als Tanja er niet bij is]
En wat helden: Roel [eeerlijk en fair], Linda [eerlijk en fair], Ralph [ omdat Ralph nou eenmaal Ralph is]

nou dit was mijn beschouwing.... brei er langzaam maar zeker een einde aan... enerverend dagje!
[robmode] aha, jongens, vind ik zo mooi he...-snif- om op deze manier met jullie Fokkers door te brengen..-huil- ...bedankt fokkers, [ /einde robmode]
Je vergeet er één
  donderdag 29 september 2005 @ 00:12:19 #65
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31014925
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:05 schreef Djoj het volgende:

[..]

Vind ik dus helemaal niet, vraag me af waarom mensen altijd zo snel 'volwassen' moeten worden! M.i. is er niets mooier om een stukje kind in jezelf ruimte te geven...Lieske laat zien dat ze mens is, ze toont haar emoties op een eerlijke manier..denk ik hoor...
"Het kind in jezelf de ruimte geven" is heel iets ander als onvolwassen zijn in denken en doen.

Lieske loopt gewoon een paar jaar achter.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31014930
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
Lieske verdient het ook niet om beloond te worden, ze is achterbaks, loopt de hele dag te stoken en samen te heulen met tanja, en bovendien heeft ze onderhand elke kerel in het huis wel zitten kluiven!

ik vond Liesje interessant toen al die vrouwen zo jaloers tegen haar deden
het was leuk om te zien hoe haar hele wereldje op zijn grondvesten stond te schudden
inmiddels is die jaloerzie er wel van af, dus ik weet niet hoe lang ze nog hoeft te blijven.......
pi_31014933
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:09 schreef Maurisico het volgende:

conclusie na vanavond:
-huichelachtige smeerpijp

En wat helden: Roel [eerlijk en fair], Linda [eerlijk en fair], Ralph [ omdat Ralph nou eenmaal Ralph is]
Dat kon korter

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31014940
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Hai Ruby

Meegekregen wat er de laatste uren is gebeurd?
Hi -Delta-,

Ja, ik heb de streamverslagen gelezen en ben op de hoogte.

Het is gebleken dat Tanja echt een tof wijf is.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_31014945
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik ook echt denk dat het zo is. Net zoals anderen constant een andere bewoner blijven verdedigen, blijf ik dat doen bij Lieske. Oprechtheid vind ik namelijk belangrijk, vandaar dus.
Sorry als je je eraan stoort.
Daar twijfel ik ook niet aan hoor, dat je echt denkt dat het ook werkelijk zo is.

Ik stoor me niet er aan, alles mag hier geroepen worden, daarom is het altijd zo'n lekker zooitje, gezellig zooitje
And know what you want,
  donderdag 29 september 2005 @ 00:13:36 #70
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31014953
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:12 schreef Wup het volgende:

[..]

ik vond Liesje interessant toen al die vrouwen zo jaloers tegen haar deden
het was leuk om te zien hoe haar hele wereldje op zijn grondvesten stond te schudden
inmiddels is die jaloerzie er wel van af, dus ik weet niet hoe lang ze nog hoeft te blijven.......
ik zat scanman maar wat te jennen ....:)
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31014958
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:11 schreef Coraatje het volgende:

een push up bh
Nee, plastic tieten. En niet ingebouwd zoals Ingrid, maar los.
pi_31014959
voor de liefhebbers,
filmpje van de opdracht van Roel [ voorafgegaan door Tanja in de babykamer]

http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=3ICVIMKPJHHBZ1768KZO1ZMVC3
pi_31014964
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:13 schreef ruby het volgende:

[..]

Hi -Delta-,

Ja, ik heb de streamverslagen gelezen en ben op de hoogte.

Het is gebleken dat Tanja echt een tof wijf is.
Ik vind het jammer, dat ik niet zo'n apart karakter in m'n vriendenkring heb zitten
And know what you want,
  donderdag 29 september 2005 @ 00:14:15 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31014968
Nee hoor, ze mochten een uur van het mandje genieten en daarna moest alles weer ingeleverd worden. Dat was de afspraak.
pi_31014970
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:10 schreef CartWOman het volgende:
Stantepe??

Het is toch stantepede?
stante pede, staande voet letterlijk dus
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')