Dat zei iteejer vanaf het moment dat ze zo door het lint ging dat het een meisje werdquote:Op woensdag 28 september 2005 22:50 schreef stay_fun het volgende:
[..]
En dus is het gewoon een goed geinstrueerde actrice die nu in de DBK even een nabriefing heeft.
Achterbakse trol, nu weer poeslief doen, maar weekrantsoen boeit je geen reet.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze gaat vragen of ze die kist met snoep en snacks mag uitdelen .
Dag schatquote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef milagro het volgende:
Zo, weer genoeg geweest, thee zetten en Sopranos kijken
"Tot donderdagavond mag niemand je zien roken."quote:
nee joh dat is dido let maar op hele dag staat hij te poeijerenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tanja is dus toch de omgebouwde in het huis!
Het was leuker geweest als ze het nog langer lieten maar we weten genoeg.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
CENSUUR VAN RALPH EN ROEL
Twee dezelfde streams
ook ongesteld?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zou me zeer verbazen, bedenk, ook ik ben zwanger geweest
Er gebeuren teveel demonstratieve zaken naar mijn ideequote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zei iteejer vanaf het moment dat ze zo door het lint ging dat het een meisje werd
Ik denk dat het helemaal niet goed is voor het kind dat Tanja nog in het voor haar bloeddrukverhogende omgeving rondhangtquote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef Falco het volgende:
Tanja zit op een afstandje mee te luisteren... Maar goed dit is geen normale basis meer voor een bevalling in het huis, want sommigen hebben echt de pik op haar. Ze kan beter dus gewoon morgen vertrekken. Is beter voor de bewoners, beter voor ons als kijkers en nog het allerbeste voor Tanja zelf.
Is maar goed ook dat tanja niet de achterste van haar tong heeft laten zien.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:54 schreef Quembel het volgende:
Tanja" ik heb niet gezegd hoe ik erover denk".
Ik krijg wat vsn dat wijf!
Dan kijk ik daar toch liever naar, dan zo'n verwaarloosd wijf als Linda, die loopt er de hele week als een slons bij, vandaag voor het eerst enigzins fatsoenlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:56 schreef Inca het volgende:
[..]
nee joh dat is dido let maar op hele dag staat hij te poeijeren
Ze hebben Roel niet op een heterdaadje betrapt dus ik zou verbaasd zijn als BB de opdracht van hem als mislukt beschouwd. Dat het veel léukere TV opleverd is een feit als de opdracht afgekeurd word maar ik heb zo'n gevoel dat het gewoon is geslaagd voor Roelquote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Tot donderdagavond mag niemand je zien roken."
Zou je denken?
hij zat net aan tafel gewoon mee te roken hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben Roel niet op een heterdaadje betrapt dus ik zou verbaasd zijn als BB de opdracht van hem als mislukt beschouwd. Dat het veel léukere TV opleverd is een feit als de opdracht afgekeurd word maar ik heb zo'n gevoel dat het gewoon is geslaagd voor Roel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |