Ik zou je zo graag willen gelovenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doen ze vast wel in de uitzending, ze zijn haar vertrek al een paar dagen aan het voorbereiden.
Je moet in een groep gaan functioneren. Verassend he, aan BB...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan jou is om te beoordelen of iemand uit een cirkel moet.
Niet iedereen voelt zich lekker in groepen
dat begrijp ik dus ook nietquote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef milagro het volgende:
Precies en een ieder die niet van groepen houdt, gaat een BB groepsgebeuren in voor 3 maanden , da's logisch![]()
Oh dat heb ik gemist dan zeker, wat is er gezegd?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef milagro het volgende:
Kan BB de groep nu even laten zien en horen wat Tanja vd week over Roel, Dido en Lies enzo heeft gezegd!? Please!!!
Je weet niet wat ralph denkt mischien nam hij wel het voornemen om er met tanja alleen over praten.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij zat straks ook al te sussen. Hij hoeft ook niet mee te doen, maar hij vlucht. Daarmee onttrekt hij zich net zo aan de groep als Tanja.
Allang gedaanquote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anders lees je even de CU2 van Peter6000.
Nog "erger" er bestaan genoeg van dit soort mensen. Maar gelukkig zitten die niet allemaal in BBquote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef EmjaY het volgende:
Dat dit soort mensen bestaan vind ik bijna schokkend![]()
Dan ga je niet het BBhuis in hequote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan jou is om te beoordelen of iemand uit een cirkel moet.
Niet iedereen voelt zich lekker in groepen
Ja, toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef milagro het volgende:
Precies en een ieder die niet van groepen houdt, gaat een BB groepsgebeuren in voor 3 maanden , da's logisch![]()
Dido zegt alles 84x hetzelfde... alleen op een andere manier...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef Showtime het volgende:
Dido STFU! met je "ik mag je graag"
ja... ze houdt het wel levendigquote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef BolloJollo het volgende:
Mensen, als je echt nog een leuke tijd wil meemaken de komende weken, laat dan die Zeug er a.j.b. in blijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |