Het hoogste punt op aarde is de Mount Everest, op 8880 kilometer, het laagstequote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het is heel vermakelijk, maar o o o wat ben je als kind kansloos met zo'n moeder.
Die is ongeveer net zo triest als dat de Marianetrog diep is, die Tanja en kan gezien haar eigenbeeld, karakter, verslavingen en gezeik echt nooit van z'n leven een goeie moeder worden/zijn.
Die pik zit te huilen achter z'n putertjequote:Op woensdag 28 september 2005 22:02 schreef caradoc het volgende:
[..]
Petertje, voel je je niet goed jongen?
Geluid is voor mij al voldoendequote:Op woensdag 28 september 2005 22:05 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
.. en dan lopen die streams kut ...![]()
Echt een stakker......, ondankbare hond die zich niet kan veplaatsen in haar eigen situatie. Ze krijgt notabene ge-ensceneerd een 10 keer zo goede postiie als de rest voorgeschoteld.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het is heel vermakelijk, maar o o o wat ben je als kind kansloos met zo'n moeder.
Die is ongeveer net zo triest als dat de Marianetrog diep is, die Tanja en kan gezien haar eigenbeeld, karakter, verslavingen en gezeik echt nooit van z'n leven een goeie moeder worden/zijn.
Niet echt helend he, zo`n hele groep tegen haarquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef Wup het volgende:
Ralphh kijkt in de badkamer even of zijn zender leuk staat
Die mag wel winnenquote:
En bij jou wil ik best het licht is uit doen en je lekker in stoppen onder wollen dekenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Soms zitten ze met zijn drieën door elkaar Tanja aan te vallen
En dan verwachten ze van haar nog een normale reaktie ook![]()
Ik had er allang in d'r bek gespuugdquote:Op woensdag 28 september 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Ralph heeft het gehad volgens mij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |