Nou ja zeg, die auto moet echt wel zijn best doen om me omver te krijgen hoorquote:
* nixxx speelt vermoorde onschuldquote:Op woensdag 28 september 2005 19:50 schreef _Cara_ het volgende:
Nee.. ik snap het niet.. vertel...![]()
Zeker net zoals in Tallin?
Laten we hopen dat dat het zijn en dan niet nog eens half verbouwde mannenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx speelt vermoorde onschuld
prostituees bedoel ik Cara, dames van lichte zeden, lichtekooien en verscheidene iets minder flatteuze benamingen. Of die in Tallinn ook in zulke getale aanwezig zijn, dat weet ik niet. Daar heb ik ook niet zo'n behoefte aan.
Haquote:Op woensdag 28 september 2005 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat het zijn en dan niet nog eens half verbouwde mannen![]()
Dat zeg je nog aardig ja, een nare verrassing. Ik heb er wel wat andere termen voor maar die zullen wel in de Fok!censuur vallenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Haja die zijn daar ook redelijk ingeburgerd he... dat zou een nare verrassing zijn
![]()
Daar ligt toch die bekende tempel.. de Angor...hupeldepup...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil ook naar Cambodia een dag of 3
Kijk, jij snapt hetquote:Op woensdag 28 september 2005 20:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Daar ligt toch die bekende tempel.. de Angor...hupeldepup...
Dat bedoel ik!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het
Angkor Wat
Ja moet je absoluut doen... ben nu al benieuwd naar wat je te vertellen hebt..quote:Op woensdag 28 september 2005 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
@ Cara, daar wil ik dus eigenlijk wel heel erg graag heen. Toch maar eens kijken of we dat neit in onze plannen kunnen verwerken. Zo ja neem ik wel mijn grote camera mee
Nee, jouw auto til je er gewoon uitquote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef _Cara_ het volgende:
Gelukkig rij ik lekker zelf in mn auto... en ik rij m niet vast in de zand... stelletje oenen!!![]()
Jaja jong en onschuldig...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee, jouw auto til je er gewoon uitof je laat hem stelen natuurlijk (
) en we waren 19 toen.. wees mild
7 jaar verder... iets minder onschuldig en weinig verstandigerquote:Op woensdag 28 september 2005 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
Jaja jong en onschuldig...![]()
Nu ben je dus een aantal jaren verder en verstandiger?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |