zwaai zwaaiquote:
Badder ze, bad-quote:Op woensdag 28 september 2005 20:26 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara schudt haar wijze hoofd...ze wist het wel!!![]()
Ik ben ook weg, ik ga badderen.. heb het koud gekregen...
doei!
![]()
Ik verveel mequote:Op woensdag 28 september 2005 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
Heee nixxx, lukt het allemaal? Of verveel je je een beetje![]()
Das wel weer jammer dan ja
(wie is Twisted_TpaU?)
Ga ik weg? Kutquote:Op woensdag 28 september 2005 22:32 schreef nixxx het volgende:![]()
![]()
Ma
r
c
schokkend nieuws: twisted gaat ons verlaten Twisted_TpaU bedankt!
JA, of je broer ofzoquote:
Gewoon gaan en een lulverhaal ophangen, dat kan je vastquote:Op woensdag 28 september 2005 22:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Had ik maar familie die naar Italie ging verhuizen, kon ik er tenminste ook es heen met een goed excuus
thats the twist i knowquote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok zoekt snel contactgegevens van mn nieuwe en gelijk al verloren familie
Gezien ik geen geld heb om erheen te gaan, leek een excuus me wel een goed alternatiefquote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Heb je een excuus nodig om erheen te gaan dan
alvast weltrusten danquote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
ik waarschuw nu alvastzodra mijn jodium opgedroogd is moeten jullie mijn doorluchtte aanwezigheid missen
Ah geld, das altijd wel handig jaquote:Op woensdag 28 september 2005 22:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gezien ik geen geld heb om erheen te gaan, leek een excuus me wel een goed alternatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |