ze komt er net uit en stond te luisteren voor de wc deurquote:Op woensdag 28 september 2005 20:20 schreef markna het volgende:
en tanja mag nog teeds de dbk niet in
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:19 schreef yvonne het volgende:
Ik heb een DavidLetterman dje-vu
Jullie zijn m'n familie..
Erop of eronder dan maarquote:Op woensdag 28 september 2005 20:21 schreef Pinball het volgende:
Tanja heeft een probleem. Ze mag er niet in, maar ook niet uit
Ex-modquote:
Jongens willen jullie zachter aan doen, ik heb rust nodig want ik heb geen verse groenten gegeten en ik krijg een kind en jullie weten niet hoe t is om zwanger te zijn..quote:Op woensdag 28 september 2005 20:22 schreef Kokstra het volgende:
Stiekem hoop ik dat Tanja er nu aan komt en de boel verziekt met haar geklaag
Ralph vrees ik...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef riri het volgende:
was toch echt even heel mooi.......maar wie moet er nu nou uit morgen?
Nou,je kan duidelijk merken dat ze Roel heel erg waardeert,er groeit echt iets tussen die tweequote:Op woensdag 28 september 2005 20:22 schreef bemeall het volgende:
Dido weet momenteel totaal niet wat ze met Roel moet.
Of ze wel wil of niet.
Ze is er over aan het denken en lacht af en toe een keer, maar blijft denken. Is totaal aan d'r te zien
Afscheidsavond voor iemandquote:Op woensdag 28 september 2005 20:25 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Ik heb even iets gemist...Waarom hebben ze wijn?
Ja, ik vond het een plaatsvervangend schaamte-moment!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef Rica het volgende:
Iemand hier die nog iets wil zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |