zonder 't stokje, zit in zo'n bakje met currysausquote:Op woensdag 28 september 2005 19:31 schreef mstx het volgende:
satestokje met vlees+groente (paprika, ui)
Duitse opwarm zooi heb ik hequote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef Black-Hole het volgende:
Bedoel je niet Sjasliek?
The horrorquote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef wobbel het volgende:
[..]
zonder 't stokje, zit in zo'n bakje met currysaus
quote:Sjasliek hebben we via het Russisch (ûaûlyk) ontleend aan het Tataars (ûiûlik), een taal die in de voormalige Sovjet-Unie gesproken wordt (onder meer in de republiek Tatarstan, waar ongeveer de helft van de Tataren woont). Het Tataarse ûiû betekent 'braadspit'. Het vierdelige Woordenboek der Russische Taal (1984) vermeldt bij ûaûlyk: "een gerecht bestaande uit stukjes schapenvlees, zeldener rundvlees of varkensvlees, geroosterd boven het vuur aan een braadspit".
mwa, de currywurst was lekkerderquote:Op woensdag 28 september 2005 19:47 schreef Martijn_77 het volgende:
en heeft de Schaschlik gesmaakt?
damnquote:Op woensdag 28 september 2005 19:38 schreef wobbel het volgende:
Damn, nog honger na 6 pannekoeken, 2 magnetronmaaltijden en 1 boterham met ei
Ik ben nog in de groei, laten we het daar op houdenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
damn
ik zit na 3 pannenkoeken al vol
Volgens mij is het hier spiesjes met een ondefinieerbaar vlees en stukken ui en paprika. Zelfs over die spiesjes ben ik niet zeker, het kan ook gewoon in 1 bak geflikkerd zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:37 schreef Black-Hole het volgende:
Waar het eigenlijk vandaan komt en betekent:
bla bla bla
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |