blijven invettenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:31 schreef subsense het volgende:
Dat heb ik ook exact, bij mij van het scheren lijkt wel....Of ligt het aan het weer?
Misschien ook een tip voor de lippen, Carmex lippenbalsem.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:25 schreef zw0lsman het volgende:
[..]
heb je het potje van blistex?(die met spf15) of heb je die lip repair dinges...
want ik heb die 2e en vind em nogal slecht werken...misschien ga ik wel die aquaphor kopen![]()
bronquote:
De nummer 1 in de USA tegen droge en gesprongen lippen.
Carmex Lippenbalsem bestaat al sinds 1937 en wordt gemaakt van de beste ingredienten en geeft onmiddelijk verlichting bij droge en gesprongen lippen.
Voor de zevende achtereenvolgende jaar is Carmex tot nummer 1 van alle lippenbalsems gekozen door apothekers in de Verenigde Staten.
In 2005 heeft Carma Laboratories de 'Achievement Award' ontvangen van het tijdschrift Pharmacy Times voor Carmex Lippenbalsems.
Carmex Lippenbalsems is ideaal voor gesprongen lippen en geeft je lippen een perfecte bescherming tijdens activiteiten zoals skieen, snowboarden, hardlopen, fietsen en voor op het strand.
Carmex Lippenbalsem verzacht en geneest lippenblaasjes en is goed als basis voor het aanbrengen van lippenstift
wat houd dat precies in dan? dat je niet in het licht wil lopen ofzo? wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik werd gruwelijk fotofobisch (last van het licht) liep de halve winter met een zonnebril op
Niveaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Huid is echt superdroog nu. Hele armen zijn schilferig, mijn oren ook.
Nee, dat vind ik geen fijn spul. Ik doe er gewoon bodylotion op.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Nivea
Is dat ook dat je last krijgt van een hele droge huid aan de onderkant van je onderarmen? daar had ik vandaag opeens last van, heel vreemdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik geen fijn spul. Ik doe er gewoon bodylotion op.
hehe heb ik ook gehad... is waarschijnlijk een puistje onder je ooglidquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:43 schreef FlyingFOool het volgende:
ik heb nu al 2 dagen last van mn oog. voorals als ik knipper, en hem dicht doe, voel ik pijn.
komt dit door de uitdroging oid?
Das herkenbaar. Heb ik ook een aantal keer gehad. Vooral in de morgen. Na 2-3 dagen was het bij mij ook weer weg. Maar blijf er in ieder geval vanaf.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:43 schreef FlyingFOool het volgende:
ik heb nu al 2 dagen last van mn oog. voorals als ik knipper, en hem dicht doe, voel ik pijn.
komt dit door de uitdroging oid?
gewoon doen! ik heb het ook gedaan en mijn leven is er 200% op vooruit gegaanquote:Op donderdag 3 november 2005 00:14 schreef Thief het volgende:
Ik twijfel eigenlijk of ik met ROA moet beginnen .
Mijn gezicht is niet zo heel erg maar ik word echt gek van die bultjes die steeds terug komen,
van mijn dermatoloog kan ik ermee beginnen, maar ben echt bang voor al die bijwerkingen.
Heeft iemand van jullie nare ervaring mee gehad? of valt het mee?
ik heb nouwelijk last van de bijwerkingen. nog nooit een bloedneus gehad, en verder ook geen last van droge ogen of droge keel ofzo. heb alleen droge lippenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:14 schreef Thief het volgende:
Ik twijfel eigenlijk of ik met ROA moet beginnen .
Mijn gezicht is niet zo heel erg maar ik word echt gek van die bultjes die steeds terug komen,
van mijn dermatoloog kan ik ermee beginnen, maar ben echt bang voor al die bijwerkingen.
Heeft iemand van jullie nare ervaring mee gehad? of valt het mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |