Dat zul je mij ook niet horen ontkennen maar daar gaat het niet omquote:
Vind zeker dat Eminem de kwaliteit van de HipHop hoog houdt... Zijn lyrics zijn naar mijn mening (meestal) bovengemiddeld. Daarna speelt hij ook met de 4 kwarts maat als hij over de beat rapt. In mijn ogen iets wat veel rappers te weinig doen. Vindt het niet direct een kunst om 16 bars te spitten met na iedere 4e tel de break.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oh, vast niet. Al vind ik absoluut niet dat Eminem de kwaliteit van rap hoog houdt.
Alhoewel, misschien in zijn genre: de toegankelijke rap.
Vroeger was hiphop gewoon hiphop, en nu is hiphop ineens underground hiphop
Uhehehe hehe a-hahaha HAHAHA!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Vind zeker dat Eminem de kwaliteit van de HipHop hoog houdt... Zijn lyrics zijn naar mijn mening (meestal) bovengemiddeld. Daarna speelt hij ook met de 4 kwarts maat als hij over de beat rapt. In mijn ogen iets wat veel rappers te weinig doen.
1) Qua flow, luister eens naar de nummers "Ill Hurt You" ft. Busta Rhymes en "Gatman & Robbin" ft. 50 Cent. Niet te evenarenquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:07 schreef danni het volgende:
[..]
Uhehehe hehe a-hahaha HAHAHA!
Eminem zuigt.punt. hij heeft geen talent. en hij speelt lang niet zoveel met flow als gemiddelde
rappers deden in de jaren 90.
vergeleken met gemiddlede rappers in jaren 90, denk je er bij emeniem niet
eens aan (flow)
Hij ratelt aan een stuk door alsof ie def p is .. , jij bent leuk.
Wat mij betreft: Is eminem een clown, hij mist allen die rode feestneus en die grote schoenen.
Z,n persoonlijkheid en stem heeft ie al (dat van een clown dus)
Eminem is het toppunt van witte-rap muziek
Maar goed is het niet.
Uheheh hehe hahaha... jij bent tof!quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:07 schreef danni het volgende:
[..]
Uhehehe hehe a-hahaha HAHAHA!
Eminem zuigt.punt. hij heeft geen talent. en hij speelt lang niet zoveel met flow als gemiddelde
rappers deden in de jaren 90.
vergeleken met gemiddlede rappers in jaren 90, denk je er bij emeniem niet
eens aan (flow)
Deze opmerkingen leveren inderdaad een nuttige bijdrage aan een deze discussie!quote:Wat mij betreft: Is eminem een clown, hij mist allen die rode feestneus en die grote schoenen.
Z,n persoonlijkheid en stem heeft ie al (dat van een clown dus)
Eminem is het toppunt van witte-rap muziek
Maar goed is het niet.
Eminem heeft wel iets van talent hoor, zeker. Maar ik kan duizendend rappers noemen met meer talent.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:44 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
[q]3) Uiteraard heeft Eminem geen talent, alleen talentloze figuren breken records op album-verkoop gebied en winnen een Oscar.
Als je zelf niet zo denigrerend zou doen over iedereen die kritiek heeft op jouw geliefde hiphop, zou ik deze opmerking misschien niet zielig vindenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:16 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Dus jij hebt uit nieuwsgierigheid een blik geworpen in de HipHopCentral??
Dat is duidelijk.
Je weet precies waar het over gaat.
Dooddoener, drogredeneringquote:Zo nu en dan gebeurt dat ook, maar jij zal dat niet herkennen of iig niet de moeite nemen om het te herkennen, jammer. Dan zou je tenminste weten waar je over praat.
quote:Jammer dat dit het enigste zinnige is wat je hebt te zeggen.
[..]
Nogmaals jammer, want jij bent precies het type waar de TS op doelt, dat blijkt wel uit je laatste opmerking. Lekker vanachter de pc onder de gordel op de man spelen.
Is gewoon hype. reklame. veel geld pompen in kleine docus over hem en gewoon een 'Mooi'quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:44 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
3) Uiteraard heeft Eminem geen talent, alleen talentloze figuren breken records op album-verkoop gebied en winnen een Oscar.
quote:Ik zeg gewoon wat ik vind, en ik heb in tegenstelling tot de meeste users op dit forum wel enige muziekkennis
Is ook 'inhoudelijk'. meer heb ik niet te zeggen over die gast en daarmee is watquote:Op zondag 2 oktober 2005 03:09 schreef DubzOne het volgende:
Deze opmerkingen leveren inderdaad een nuttige bijdrage aan een deze discussie!
Kom gewoon met inhoudelijke argumenten... dit is te simpel gast!![]()
Wat kama zegt kan natuurlijk niet omdat niemand zo een opmerking pikt.quote:
Kama is juist een van de weinige users van wie ik zo'n opmerking zou pikken, ware het niet dat ik veeeeel meer verstand van muziek heb dan hemquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:24 schreef danni het volgende:
[..]
Wat kama zegt kan natuurlijk niet omdat niemand zo een opmerking pikt.
Maar wat als hij gelijk heeft? Iedereen die eminems muziek als geweldig beschouwt krijgt
wat mij betreft ook gewoon het predikaat 'geen kennis van muziek hebbend'
Dank dank... o wijze oude boomquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Kama is juist een van de weinige users van wie ik zo'n opmerking zou pikken, ware het niet dat ik veeeeel meer verstand van muziek heb dan hemEn of eminem nou goed is of slecht laat ik even in het midden liggen, mijn mening omtrent de stereotypering van hiphop heb ik al gegeven.
Die hele urban- hype mag een gigantische trap onder z'n donder krijgen!! Al die shit heeft wat mij betreft weinig met muziek te maken... HipHop daarentegen heeft welliswaar niet zo'n grote evolutie gehad de afgelopen jaren, maar er blijven nog steeds goede dingen uitkomen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Met name hiphop mag wel een ongenadige trap onder zijn donder hebben voor de afgelopen jaren.
ja maar je moet er steeds beter naar zoeken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:34 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Die hele urban- hype mag een gigantische trap onder z'n donder krijgen!! Al die shit heeft wat mij betreft weinig met muziek te maken... HipHop daarentegen heeft welliswaar niet zo'n grote evolutie gehad de afgelopen jaren, maar er blijven nog steeds goede dingen uitkomen.
de cd's van eminem verkopen niet als warme broodjes zeker?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:19 schreef Boomlaars het volgende:
Inderdaad, als je niet verder kijkt dan de videoclips van 50 "fifty uhh, bentley uhh" Cent, Chingy,
G-Unit kun je inderdaad tot die conclusie komen. Er dient echter wel een gradatie gemaakt te worden tussen de verschillende actieve rappers. Commerciele rap over bovengenoemde onderwerpen blijkt bij de jeugd (12 tot 15 jaar) nu eenmaal een succesformule. De CD's van 50 Cent vliegen als warme broodjes over de toonbank. Andere artiesten gooien het over een andere boeg en laten zien wel degelijk de vaardigheden te hebben om een goed stuk tekst te schrijven.
Waar stel ik dat het fout is om commercieel te zijn? LEZEN!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de cd's van eminem verkopen niet als warme broodjes zeker?
Eminem is echt niet minder commercieel dan een 50 cent (ok, misschien een klein beetje).
dat heb ik gelezen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:45 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Waar stel ik dat het fout is om commercieel te zijn? LEZEN!
Eminem boeit me ook voor geen meter. Ik haat ook die gedubte raps!quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Als die coupletjes van Eminem ''een van de beste raps'' van de afgelopen jaren moeten voorstellen (ja, ik ken het nummer), dan zie ik het somber in. Het nummer is ook geproduceerd door Eminem en dat is op zich al een soort succesformule, ware het niet dat het een beetje slaapverwekkende muziek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |