Verstandige mensen luisteren uberhaupt niet naar wat ons door de strot wordt geduwd door TMF, MTV en consorten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik denk dat die stereotyperingen meer komen door al die ongeinspireerde zooi op TMF enzo.
dat zou je denken ja maar ik ken er genoegquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Verstandige mensen luisteren uberhaupt niet naar wat ons door de strot wordt geduwd door TMF, MTV en consorten.![]()
Ik heb altijd medelijden met mensen die dit zeggen. Die doen te hard hun best om anders te zijn dan anderen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:24 schreef Tranceptor het volgende:
Verstandige mensen luisteren uberhaupt niet naar wat ons door de strot wordt geduwd door TMF, MTV en consorten.![]()
Ah, en met The Godfather kun je je wel identificeren?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb het over stereotyperingen die komen omdat mensen zich er niet mee kunnen identificeren, er zit niets/weinig eigens in.
Zou het?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:29 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik heb altijd medelijden met mensen die dit zeggen. Die doen te hard hun best om anders te zijn dan anderen.
o.k. dan. *verstandig isquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan vind ik heel wat dance nog creatiever dan veel hiphop anno nu.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
BIj rap wordt er tenminste nog gebruikt gemaakt van tekst, dance daarentegen....
Nou geweldig.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:05 schreef danni het volgende:
[..]
Dan vind ik heel wat dancenog creatiever dan veel hiphop anno nu.
Ik hoor weinig kritiek van jouw kant, een kale set met een neger die wat lompe bewegingen maakt en er wat op los brabbelt vind jij het toppunt van een live optreden? Daar zou je grif 40 euri voor neertellen? Ik vind zo'n gast die loopt te bazelen hoe geweldig hij wel niet is en hoeveel homies hij wel niet heeft eerder lachwekkend en vervelend... maar ieder zijn smaak zullen we maar denken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tuurlijk jonge, ik slik alles kritiekloosjij weet niet wat voor muziek ik heb dus ga niet zulke domme dingen roepen.
Als jij niets cool vindt aan een of andere over het paard getilde neger (hoezo over het paard getilt?) die zijn mic loopt onder te spugen (hoezo dat?) en na een nummer begint te janken dat je je handen in de lucht moet steken waarom ga je er dan heen? Als ik ga dan ga ik omdat ik de muziek van die gasten goed vind. en volgens mij ken je artiesten als J-Live niet eens dus hoe kan je er dan in godsnaam zo'n domme mening over hebben?
Hiphop live is niet om aan te horen. Neem als voorbeeld 50 Cent, het is dat je hem ziet maar anders zou je denken dat het iemand anders was. Stem lijkt op geen enkele manier op de stem die een album vol rapt. Dit geldt voor vrijwel iedereen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:58 schreef kamagurka het volgende:
Ik hoor weinig kritiek van jouw kant, een kale set met een neger die wat lompe bewegingen maakt en er wat op los brabbelt vind jij het toppunt van een live optreden? Daar zou je grif 40 euri voor neertellen? Ik vind zo'n gast die loopt te bazelen hoe geweldig hij wel niet is en hoeveel homies hij wel niet heeft eerder lachwekkend en vervelend... maar ieder zijn smaak zullen we maar denken.
Sinds wanneer zeg ik dat dan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:29 schreef Posdnous het volgende:
Sinds wanneer moeten artiesten realistisch zijn.
Ik hoef je medelijden niet en moeite kost het niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:29 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik heb altijd medelijden met mensen die dit zeggen. Die doen te hard hun best om anders te zijn dan anderen.
Het topic ging er toch juist over dat Hiphop verder kijken is dan alleen 50 Centquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:07 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hiphop live is niet om aan te horen. Neem als voorbeeld 50 Cent, het is dat je hem ziet maar anders zou je denken dat het iemand anders was. Stem lijkt op geen enkele manier op de stem die een album vol rapt. Dit geldt voor vrijwel iedereen.
Tis idd maar wat je onder "dance" verstaat, maar als hij de onmetelijk grote verzameling stromingen bedoelt die ik onder de noemer dance kan plaatsen zit hij er gruwelijk naast inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Als je alleen maar standaardtranceverzamelcd's pakt dan heb je inderdaad gelijk.![]()
begin je weerquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik hoor weinig kritiek van jouw kant, een kale set met een neger die wat lompe bewegingen maakt en er wat op los brabbelt vind jij het toppunt van een live optreden? Daar zou je grif 40 euri voor neertellen? Ik vind zo'n gast die loopt te bazelen hoe geweldig hij wel niet is en hoeveel homies hij wel niet heeft eerder lachwekkend en vervelend... maar ieder zijn smaak zullen we maar denken.
dat is dikke bullshit. misschien klopt het wel voor de 'rappers' waar jij heen gaat zoals 50 cent e.d. maar als het een goede rapper is dan klinkt ie live ook nog gewoon goed.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:07 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hiphop live is niet om aan te horen. Neem als voorbeeld 50 Cent, het is dat je hem ziet maar anders zou je denken dat het iemand anders was. Stem lijkt op geen enkele manier op de stem die een album vol rapt. Dit geldt voor vrijwel iedereen.
Er is vrijwel geen één rapper die live goed klinkt. Underground of commercieel.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:35 schreef jimjim1983 het volgende:
dat is dikke bullshit. misschien klopt het wel voor de 'rappers' waar jij heen gaat zoals 50 cent e.d. maar als het een goede rapper is dan klinkt ie live ook nog gewoon goed.
dan wil ik graag een lijstje van jou hebben van alle underground rap optredens die jij hebt bezocht en waarop jij je mening baseert.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:50 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Er is vrijwel geen één rapper die live goed klinkt. Underground of commercieel.
Hou toch gewoon je kop als je niet weet waar je over praat, mislukte bak breintumoren met slap pikaanhangsel dat je bent.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou geweldig.
Zelfs de muziek (bagger) die nu in de Top 40 staat vind ik nog creatiever dan alle dance
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:50 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Er is vrijwel geen één rapper die live goed klinkt. Underground of commercieel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |