abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31058682
Jolene wat een leuke foto's

Obelix beterschap ventje!!

Die foto's van die dolfijnen! heel mooi!!

Heb ik internet thuis ben ik nog niet in staat geweest er lekker achter te kruipen om te fok!ken
Vandaag ook weinig tijd, want ik ben jarig en de visite komt zo al

Bas zijn oog is inmiddels weer helemaal genezen!!

Tot snel Fok!vriendjes en vriendinnetjes
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_31058836
gefeliciteert beaker
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_31059083
*Zwaait terug* Gefeliciteerd Beaker !

Arme Obelix ! Volgens mij kunnen we je zo onderhand wel uitroepen tot officiele Fok! Caviaverpleegster, Inkie.

Leuke katten Kissa, komen die van jou buiten dat ze zulke "verhaarfases" hebben ? Ik ben ook wel benieuwd naar een wintervacht-foto.

dEUS lijkt er weer bovenop te zijn, hij eet weer, voert weer vol plezier kamikazeacties uit op Flynn en probeerde vanochtend weer in m'n broek te klimmen terwijl ik m'n haar aan het borstelen was. Ik heb haar tot voorbij m'n billen en dEUS is iedere keer gefascineerd wanneer ik het aan het borstelen ben. Het is nu zover dat ik niet meer op m'n gemakje op de bank m'n haar borstel, maar staande middenin de kamer, weg van alle meubelstukken waar dEUS op klimt om beter bij m'n haar te kunnen. Hij zit dan helemaal naar me te reiken en te jengelen (wiiieee) dat ik naar hem toe moet komen, maar als ik dat doe pakt hij gauw een lok om in z'n mondje te stoppen.
pi_31059530
Gefeliciteerd met je verjaardag Beaker

pi_31061075
Fijn dat dEUS weer opgeknapt is

Mijn katten zijn binnenkatten, maar ze vertoeven veel op de (onverwarmde) deel. op jacht naar muizen Vanmorgen lag er ook weer een lijkje in de keuken...
Dit is een portretje van Klep met kraag

vrijdag 30 september 2005 @ 15:37:10 #31
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31061324
Lekkere booskijkerd!

Mijne hebben nog geen kraag Zal nog wel paar maandjes duren voor ze die weer hebben
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_31061647
Klopt Spin, ze hebben nog geen kraag. De booskijkerd is een oude foto
pi_31061795
Beaker gefeliciteerd

voor dEUS

Kleppie

Het wordt kouder en natter dus kan onze hare majesteit niet meer heen en weer lopen van binnen naar het balkon.
Dus haar personeel loopt 24/7 heen en weer
pi_31063401
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
dEUS lijkt er weer bovenop te zijn, hij eet weer, voert weer vol plezier kamikazeacties uit op Flynn en probeerde vanochtend weer in m'n broek te klimmen terwijl ik m'n haar aan het borstelen was. Ik heb haar tot voorbij m'n billen en dEUS is iedere keer gefascineerd wanneer ik het aan het borstelen ben. Het is nu zover dat ik niet meer op m'n gemakje op de bank m'n haar borstel, maar staande middenin de kamer, weg van alle meubelstukken waar dEUS op klimt om beter bij m'n haar te kunnen. Hij zit dan helemaal naar me te reiken en te jengelen (wiiieee) dat ik naar hem toe moet komen, maar als ik dat doe pakt hij gauw een lok om in z'n mondje te stoppen.
dat deed wup ook altijd toen hij klein was
maar die zat zowieso graag bovenop mensen
ook als je binnen kwam.. racete hij in 1 keer door naar je schouder
en toen ie wat groter. werd.. over de schouder er ook weer af.. want toen paste het niet meer zo goed
jobensaskia.nl
pi_31063709
Beaker gefeliciteerd

Bommel is weer thuis , hij zat n weekje in het pension omdat mijn paps en mams op vakantie zijn en ik en mijn broer allebei druk zijn met dingen en dus geen tijd voor ons lieve vriendje hadden. Hij was helemaal blij om ons weer te zien, die kleine gek Ik heb m heel erg gemist.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31064444
Beaker van harte gefeliciteerd!!!

En fijn dat Bommel weer thuis is!! Heeft ie zich een beetje gedragen?

Fijn dat dEUS er weer bovenop is!!

Klep!!! wat kijk je boos!

Hihi officiele fok!caviaverpleegster dat vind ik wel wat
Het gaat trouwens verder goed met Obelix, hij kan steeds beter met zijn "handicapje" omgaan, hij rent gewoon op 3 poten! Nu hopen dat het goed blijft gaan! Het kan namelijk wel zijn dat het niet recht geneest, dus dat hij altijd mank zal blijven.. dat vind ik wel heel zielig, maar goed ik weet dat Obelix zich met 3 goeie pootjes ook best redt. En Piet is ook heel lief voor hem, die probeerde zijn pleister al weg te halen
pi_31068669
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:41 schreef inkie1010 het volgende:
En fijn dat Bommel weer thuis is!! Heeft ie zich een beetje gedragen?
Ja In het pension is hij een heel andere hond dan thuis kennelijk, hij ligt nu doodop op zijn kleed te slapen Het enige nadeel is dat ze hem met smerige shampoo wassen, echt zo'n ranzige parfumgeur
And you know I might
pi_31074862
quote:
UTRECHT - Door een stroomstoring bij de verkeersleiding in Utrecht lag sinds 19.00 uur het hele treinverkeer van en naar Utrecht plat. De computersystemen waarmee de verkeersleiding de seinen en wissels bedient, waren uitgevallen. Dat heeft spoorwegbeheerder ProRail vrijdag bekendgemaakt.
oftewel.. 5 uur in de trein gezeten vandaag...
en euh.. dat was zegmaar alleen maar van amsterdam naar rotterdam
jobensaskia.nl
pi_31078599
Uhmmie klote is dat... ik was zoooo blij dat ik smiddags al een trein gepakt had! Tis altijd gezeik in het weekend lijkt het wel...

Hihi Bommel met parfumgeur
pi_31078635
mja het was zo suf.. ik had hele week vroege dienst
alleen vrijdag niet.. en natuurlijk precies die(!) dag loopt de boel in de soep

en hondjes met parfumgeur...
jobensaskia.nl
pi_31081437
Het is me ontgaan dat Bommel naar een pension is geweest, maar fijn dattie weer terug is

Saar is zakkenrolster. Ze heeft vannacht de portefeuille van mijn man uit zijn broekzak gerold en alle pasjes versnipperd
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:12:18 #42
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31081473
Saar

Volgens mij zitten Smek en Cas 's nachts stiekum met Saartje te MSNen en geeft ze aanwijzingen want ze zijn ook druk aan het slopen geslagen.
pi_31081746
toch in het vervolg de pc maar achter slot en grendel vannacht?

ben blij dat ik hier de pc uithad vannacht dan
jobensaskia.nl
pi_31082566

Spin, wat slopen ze bij jou?
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:56:33 #45
43556 miss_dynastie
pi_31082635

Oeps
pi_31083774
Wij waren net op tijd uit Utrecht vertrokken dus gisteren pfff vreselijk als ik het zo hoor

Saartje toch

Waarom wordt Bommel gewassen, hij is toch niet vies, of is dat standaard in kennels?
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:01:55 #47
43556 miss_dynastie
pi_31084480
Ik zag gister weer een mevrouw met een vlinderhondje wandelen. In de regen. Ik had het ding een regenjasje aangedaan
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:06:00 #48
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31084606
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:53 schreef kissa het volgende:
Spin, wat slopen ze bij jou?
Mijn lievelingstrui En de bank. Ongeveer 6 triljoen pennen.

Over regenjasjes gesproken: net bij de Jumper geweest voor Smek zijn nieuwe jasje maar het enige regenjasje dat ze hadden vond ik niet afdoende. Was een soort van gebreide sok met op de rug een ritsje waar een klein stukje plastic inzat om over zijn rug te doen.

Ga zo wel ff op internet zoeken. Wil gewoon een kek jasje, liefst gevoerd.
pi_31085109
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Waarom wordt Bommel gewassen, hij is toch niet vies, of is dat standaard in kennels?
Dat kun je aanvragen, maar dat heeft iemand anders hier gedaan. Alhoewel hij nu al weer behoorlijk smerig is met dit weer, dus het heeft niet echt zin

Maar hij is wel weer opgevoed door de andere honden geloof ik Hij is zo lief en braaf. Nu wachten tot het uitgewerkt is

Hij was overigens gigantisch hyper om ons weer te zien, hij heeft daar de hele vloer onder gepiest
And you know I might
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:27:23 #50
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31085148
Ik heb deze besteld voor Smekje:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')