abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:29:52 #276
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31472302
wat handig zo'n mobiele ren
hoe hoog is dat? het lijkt me wel wat voor de kippen als we ooit de tuin opgeknapt hebben.
en wat ziet fritz er relaxed uit
pi_31472584
Bommel, wat doe je!

Mooi rennetje en wat lief dat Fritz waakt over het grut
pi_31474893
Lady-wrb die rekjes zijn ongeveer 30cm hoog! Ik heb ze bij de boerenbond gekocht. Het zijn 2 setjes die ik aan elkaar zet.
pi_31484938
Hoi Poesliefhebbers,
Eergisteren postte ik deze post in
Jonge kat gevonden bij Elsloo, Limburg *Poes* deel 2 over Belacheloos zwijgzame gedrag. Daarbij zetten ik net als Bluezz eerder had gedaan zijn posthistory neer en zijn profile om te zien of hij nog op Fok kwam.

Inmiddels is hij gisteren alweer op Fok geweest zonder iets te posten. Ik wil dat topic niet nodeloos kicken vandaar dat ik het hier meld.

Misschien was ik te bot met mijn voorstel het topic te laten rusten om teleurstellingen te voorkomen. Het is al een teleurstelling, nee, het is inmiddels een echt mysterie aan het worden. Wat kunnen we eraan doen om het te ontrafelen?

Hem blijven stalken en toch maar zijn topic volspammen met oproepen desnoods tot het een hele reeks is?

Of afwachten en steeds op zijn profile blijven klikken vol verbazing dat de vogel alweeer is gevlogen...
pi_31485027
Dit past mss beter in FB van F&F.
Maar goed, ik had ook al zoiets van, je komt nog wel op fok, maar kennelijk geen zin meer, en om maar steeds te kicken op deze manier heeft ook geen zin idd.
Jammer... maar helaas
pi_31485096
Verplaats het maar naar de juiste plek Bluezz.

Persoonlijk denk ik dat Poes niet meer bij Belacheloos is. Of ze heeft zijn vingers eraf gelebberd waardoor hij alleen nog met z'n neus op 'Fok' kan drukken maar niet meer kan typen.
pi_31485984
Nou ik heb gisteren mijn kitten Smokey opgehaald.. HIj is nergens bang voor en is een echte knuffelkont en knorrepot. Soms vraag ik me af wanneer hij nu gaat opstijgen.

Alleen Spetter mijn poes van 7 jaar moet nog niet veel van hem hebben. Lijkt eerder wel of ze gewoon bang is voor hem. Waarschijnlijk omdat ze dat gespring en geklauter en gemauw niet gewend is?
Ze zit nu op de bovenste trede van de zoldertrap en is van plan om daar voorlopig niet meer vanaf te komen.
Maar ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen... Heb daar alle vertrouwen in, gewoon met zijn tweeen de schouders er even onder zetten..

Maar daarnaast ben ik zooo blij dat we hem dan gisteren eindelijk mochten ophalen. hihi
=^.^=
pi_31495282
Geheheheheheh Hebben jullie daarnet ook Boris de Bull-dog gezien op SBS 6?
Wat een slimmerd was dat zeg

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_31495789
Wat leuk Miss B! Het zal vast wel goedkomen met de andere poes!
Enne snel fotootje plaatsen hoor!

Ik heb Boris de Bulldog helaas niet gezien...
pi_31495972
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:31 schreef Beaker het volgende:
Geheheheheheh Hebben jullie daarnet ook Boris de Bull-dog gezien op SBS 6?
Wat een slimmerd was dat zeg

[afbeelding]

Ja , wat een geweldig beest vond ik dat. Zo'n lomperd met pit. Maar ik zou het niet in huis willen hebben

Frits en de caafjes

[ Bericht 25% gewijzigd door rena op 16-10-2005 21:23:56 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31496520
Rena, ik heb er helemaal geen ervaring mee, maar ik hoop dat je iets vind om hem gezellig bij je te hebben 's avonds! Misschien komt het omdat ie nog jong is?

Obelix zegt nog ff Hallo!

pi_31497033
Obelix mag ik je ff lenen wat ben je een leukerd zeg
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_31502976

Zo ziet een envelop eruit als je iets wilt versturen dat je beschermen wil.
Als je een dagje weg bent geweest kom je erachter dat deze enveloppen ook DOOD moeten
De videoband die erin zat om te versturen is nog net heel... maar wát een slagveld had ons diertje weer gemaakt

Helaas vergeten van het enorme slagveld een foto te nemen
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 09:34:31 #289
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31505492
hoi obelix

inkie, wat kost zo'n ren?
pi_31506201
Ik dacht iets van 10 euro per 1 set hekjes, ik gebruik 2 sets!

Hihi Xena en de envelop
pi_31515811
We hebben de bench bij Bommeles weggehaald, in 1 keer, zonder afwennen of zo, aangezien hij binnen niet meer sloopt, en hij vind het fijner om in zijn mand te slapen, dat is echt zo duidelijk, terwijl hij er een paar maanden geleden echt niet in wilde, nu ligt hij er echt vaak in.

Kijk en vergelijk : http://gallery.digitalepl(...)/10898/Bommel226.JPG
And you know I might
pi_31550136
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:54 schreef rena het volgende:
We hebben de bench bij Bommeles weggehaald, in 1 keer, zonder afwennen of zo, aangezien hij binnen niet meer sloopt, en hij vind het fijner om in zijn mand te slapen, dat is echt zo duidelijk, terwijl hij er een paar maanden geleden echt niet in wilde, nu ligt hij er echt vaak in.

hij is zo groot geworden!
pi_31550174
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:54 schreef rena het volgende:

Ach gossie....Obelix zijn pootje is nog niet ok
pi_31562829
Obelix kan weer zelf eten!! Zijn tandjes zijn weer redelijk aangegroeid, dus ik hoef hem niet meer elke paar uur te voeren
Verder heb ik de website van de caafcam vernieuwd
pi_31565348
Nou, het gaat al beter tussen Spetter en Smokey
Spetter verdraagt hem al wel in de buurt, maar hij moet niet te druk doen tegen haar, dan kan hij geblaas en getik verwachten.
Gisteren ook voor het eerst alleen thuis geweest en volgens mij heeft Spetter toen Smokey eens goed laten zien wie de baas was. Aangezien ik een klein plukje haar had gevonden van Smokey.

Hier zie je goed zijn blauwe ogen
=^.^=
  woensdag 19 oktober 2005 @ 22:17:31 #296
48233 Auticia
warriorette
pi_31567566
Wat een scheetje, Miss_B!
.
I bet you are flying inside.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 22:42:19 #297
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31568655
Prachtige ogen idd!!!
pi_31583027
Smokey

Wat is het hier druk tegenwoordig Waar is iedereen heen?
And you know I might
  donderdag 20 oktober 2005 @ 17:49:33 #300
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31583903
hier ben ik

Heb een tijdje niks laten horen, maar hier wast iig errug druk
De hondjes en poesjes zijn gister ein-de-lijk gechipt, hele optocht in 2 auto's naar de dierenarts Ze zijn gelijk gechecked en alles was prima volgens de dierenarts Gelijk gevraagt of zij nog iets wist wat we konden doen aan Pim, dies zo verschrikkelijk mager, maar zij vond hem er gewoon goed uitzien, hartje geluisterd enzo, ze had als enige probeeradvies ontwormen, als dat ook niks werd moesten we maar terug komen als we ons écht zorgen gingen maken (hij eet/drinkt/rent/wandeld/speelt genoeg, dus daar kon het niet aan liggen volgens haar) We zouden een keer bloed kunnen laten prikken en dat laten onderzoeken, maar was niet echt nodig volgens haar want alles was verder wel goed, dus we kijken het nog gewoon een tijdje aan
Dus gelijk maar voor iedereen weer ontworming meegenomen, is dat ook maar weer gebeurt

Helaas, nog maar iets meer dan een weekje, en dan gaat Dolfi dicht Maaaarr ik mag als het goed is gewoon terug komen volgend jaar Dus dan ga ik tot halverwege februari maar met mn ziel onder mn arm over straat zwerven ofzo
Met Nalu (het omgekeerde tuimelaartje ) gaat alles goed, het kleine jongetje heeft de naam Kite gekregen en ook met hem gaat alles goed
Ik heb een andere digicam gekocht hier op V&A en dies onderweg, dus ik moet wel ff flink testen volgende week even de laatste foto's maken

een van mn collega's had een verassing voor me ze had geregeld dat ik de 31e (mn laatste werkdag) met dolfijn op de foto mag, en aaien enzo dussssssssss ook daar komen nog foto's van

Verder had ik eigenlijk niet Met de andere beestjes gaat eigenlijk alles prima Alleen Omatjuh en Asterix moeten nog naar de dierenarts, Oma voor dr nageltjes, en Asterix gewoon voor een check

Non
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')