quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:14 schreef rena het volgende:
Spike![]()
Wilde je de koeien opjagen?
SmekkerdWat heb je toch een heerlijk bekkie
![]()
Ja, dan gaan ze een soort van grommen he? Doen ze ook altijd naar Bommelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef Auticia het volgende:
Ik kwam erachter dat wanneer ik "Kom dan!" roep, de hele kudde aan de andere kant van de sloot meesjokt met ons. Alleen eenmaal bij het hek sta ik voor Jan Doedel met mijn geplukte gras, want de koeien zijn een beetje bang voor Spike, gaan zo door hun neus blazen enzo.
Ik ga er, tegen de tijd dat die koeien link worden, als een haas vandoor, dat hek staat er volgens mij alleen maar voor de sier, als ze achter je aan willen dan hebben ze het zo omquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze een soort van grommen he? Doen ze ook altijd naar Bommel![]()
![]()
Piesen doet hij wel veel ja, maar echt geilig lijkt hij niet, komt nog welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:57 schreef Auticia het volgende:
[..]
Heeft Bommel ook last van geiligheden?
Hier is het weer raak, even was het weer normaal, maar Spike is alweer 2 keer weggelopen (en komt dan na drie kwartier weer (op zijn buik bijna) terug, gras moet grondig afgelikt worden, overal piesen, Spike is ook veel luidruchtiger als er loopse teefjes in de buurt zijn heb ik het idee.
Spike is zo ongeveer een jaar nuquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:42 schreef rena het volgende:
[..]
Piesen doet hij wel veel ja, maar echt geilig lijkt hij niet, komt nog wel![]()
Spike is een paar maanden ouder toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |