Ik zou liever Johnny zijn vertolking horen, heb heel weinig met Nine Inch Nails.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:21 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Nine Inch Nails - Hurt (hoewel Johnny Cash z'n versie ook heel mooi is)
Misschien omdat je ermee doodgegooid word, ik vind het nog altijd een steengoed nummer, vooral de solo...altijd kippevel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:13 schreef LedZep het volgende:
Hm. Ik vind Stairway to Heaven toch één van de mindere Zeppelin nummers. Hoewel ik een groot fan ben. Tja, over smaak valt te twisten.
die 3e is erg mainstream, maar toch, mooi rijtjequote:Op zaterdag 26 november 2005 03:44 schreef Magic-IRC het volgende:
Als ik bij![]()
of de
![]()
ben doe mij dan maar
1. Deep purple - Child in time
2. The Alan Parsons project - Old and wise
3. Led Zepelin - Starway to heaven
In deze volgorde.
Persoonlijk vind ik Tangerine, Rock And Roll, Kashmir en Achilles Last Stand het mooist. De solo in Stairway to heaven is inderdaad prachtig, en in de live uitvoering op 'DVD' is het laatste couplet geweldig, maar de eerste 6 minuten schiet het niet opquote:Op zondag 27 november 2005 15:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Misschien omdat je ermee doodgegooid word, ik vind het nog altijd een steengoed nummer, vooral de solo...altijd kippevel.
Maar er zijn andere nummers van LedZep die net zo goed zijn, Since I've Been Loving You, Ten Years Gone, The Song Remains The Same (imo dan)
Wacht niet te lang.quote:Op woensdag 30 november 2005 05:59 schreef OFfSprngr het volgende:
wellicht voeg ik later nog meer toe.
Die moet ik onthouden... Prachtig nummer, en best toepasselijkquote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef Plastic_Power het volgende:
Beach Boys-'Til I Die-
Ja, dat bedacht ik me dus ook toen iemand anders dit nummer noemde. Vind het een heel mooi nummer, maar dit stuk vind ik niet passend bij een begrafenis.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:31 schreef J.A.N.A. het volgende:
Massive Attack - Unfinished Sympathy
The Doors - The End
Al heb ik wat moeite met dit stukje tekst:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |