Ohja, Manson-Sweet Dreams, Come White en Target Audience. Vind het super nummers. Maar voor begravenis dan weet niet direct geschikt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:26 schreef GoLLeM het volgende:
Marilyn Manson - Sweet Dreams
Jim Croce - Time In A Bottle
Ik hoop dat je het nog heeeeeeel lang volhoudtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:57 schreef Robar het volgende:
Ik zou nummers kiezen vanwege de muziek en de melodie en dan niet zo zeer vanwege de tekst.
Bijvoorbeeld de onderstaande nummers (niet allemaal uiteraard, want dat dekt de verzekering denk ik niet):
Elton John - your song
Little River band - I'll be home on a Monday (alhoewel de tekst niet echt handig is)
Chicago - If you leave me now
Phil Collins - True colors
Seal - Kiss from a rose
Phil Collins - Why doesn't anybody stay together anymore
Phil Collins - Take a look through my eyes
Robbie Williams - Nans song
Alan parsons project - old and wise
Dire Straits - Brothers in arms
En zo zijn er nog wel meer . . .
Kraak je nou gewoon mijn muziekkeuze af?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het nog heeeeeeel lang volhoudt![]()
Afkraken, afkraken... drie keer Phil Collins is wel erg veel he. Denk ook aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Kraak je nou gewoon mijn muziekkeuze af?
ze hebben t al zo moeilijk..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:36 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Afkraken, afkraken... drie keer Phil Collins is wel erg veel he. Denk ook aan de nabestaanden.
ze zeggen wel eens dat je niet moet lachen over begravenissen .. maar nu lukte het me even nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:36 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Afkraken, afkraken... drie keer Phil Collins is wel erg veel he. Denk ook aan de nabestaanden.
Man begravenissen zijn juist geweldig leuk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:50 schreef coz het volgende:
[..]
ze zeggen wel eens dat je niet moet lachen over begravenissen .. maar nu lukte het me even niet![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:36 schreef bukgeit het volgende:
[..]
kameraad heeft tijdje anti kraak gewoond in een uitvaardtoko .. hele leuke feestjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:52 schreef LedZep het volgende:
[..]
Man begravenissen zijn juist geweldig leuk.
Ook zielig. Je begravenis zou juist een moment moeten zijn waarop je samen met je vrienden en familie nog 1 keer flink gaat feesten!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:11 schreef DrDentz het volgende:
op mijn begrafenis komt toch niemand, ik kan draaien wat ik wil
na eerst jaren een kwade bejaarde te zijn geweest natuurlijk
Oeh, soundtrack van Amelie! Schitterend nummer inderdaad!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:45 schreef behAARD het volgende:
Yann Tiersen - La comptine d'un autre ete!
Dat is echt het allermooiste nummer ooit! En voor bij de koffie en cake/borrel: Jam & Spoon - Stella en G Club pres. Banda Sonara - Guitarra G
Ze kunnen net zo goed gewoon Sky Radio aanzetten tijdens je begravenisquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:57 schreef Robar het volgende:
Ik zou nummers kiezen vanwege de muziek en de melodie en dan niet zo zeer vanwege de tekst.
Bijvoorbeeld de onderstaande nummers (niet allemaal uiteraard, want dat dekt de verzekering denk ik niet):
Elton John - your song
Little River band - I'll be home on a Monday (alhoewel de tekst niet echt handig is)
Chicago - If you leave me now
Phil Collins - True colors
Seal - Kiss from a rose
Phil Collins - Why doesn't anybody stay together anymore
Phil Collins - Take a look through my eyes
Robbie Williams - Nans song
Alan parsons project - old and wise
Dire Straits - Brothers in arms
En zo zijn er nog wel meer . . .
Als mensen dat fliken bij mij, hebben ze gelijk 3 jaar de meest verschrikkelijke poltergeist taferelen te ondergaan.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:04 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ze kunnen net zo goed gewoon Sky Radio aanzetten tijdens je begravenis![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:04 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Grappig dat er altijd mensen zo ongezouten een mening moeten geven over iemands muziek keuze.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:04 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof mensen die je helemaal niet kent even uitmaken wat jij op je begrafenis (een redelijk persoonlijke aangelegenheid zou ik zo zeggen) móét draaien! Sneue luiquote:Op maandag 20 februari 2006 08:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Grappig dat er altijd mensen zo ongezouten een mening moeten geven over iemands muziek keuze.
Ik ben een groot fan van Phil Collins, I can't help it, ik vind zijn muziek gewoon erg mooi en daar gaat het denk ik in eerste intantie om wanneer je voor zo een gelegenheid muziek selecteert.
Ik zie hier ook af en toe nummers langskomen waarvan ik denk, goh verrassend, dat draaien ze gelukkig noooooooit op een begrafenis. Maar ik kraak het niet af, omdat diegene vast wel heeft nagedacht over die keuze. Ik heb gewoon een selectie neergezet waarvan ik nog niet weet welke drie/vier nummers ik zou kiezen. Het kan zomaar dat ik een nummer vergeten ben, omdat ik dit echt heel erg moeilijk vind. Tuurlijk zitten er nummers bij die je vaak op de radio hoort, mag ik het daarom niet mooi vinden?
Beetje jammer dat er op zo een zwaar onderwerp, want dat is het, zo cynisch gereageerd moet worden.
Het spijt me dat mijn muziekkeuze jou niet kan boeien.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:42 schreef brtausi het volgende:
eminem + obie trice - go to sleep
So go to sleep bitch!
Die, mothafucka, die! (unh), time's up, bitch, close ya eyes
Go to sleep, bitch! (what?)
Why are you still alive? How many times I gotta say, close ya eyes?
![]()
ik hoop dat je nog lang genoeg leeft om een fatsoenlijke muzieksmaak op te bouwenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:53 schreef Karzeuler het volgende:
Daar komt gabbertje (van Hakkuhbar ofzo)
gewoon een geinig nummer, heb verder niks met dat genre en ik heb al m'n haar nog
oja en het liedje van de Fabeltjeskrant (Hallo meneer de uil, etc)
en natuurlijk "Oh oh Den haag" van harry Jekkers
heb verder niks met Den haag, maar 't is gewoon een geinig nummer
Zeg niet dat ik het mooi vind, 't is leuk! Da's wat anders dan mooi!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ik hoop dat je nog lang genoeg leeft om een fatsoenlijke muzieksmaak op te bouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |