abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2005 @ 11:25:49 #26
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31021967
Ze heeft vannacht al tegen Menno verteld dat ze niet gaat. Hummie schijnt haar al weer over te hebben gehaald om te blijven gisteravond.

164 mensen hadden het dus goed!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31022538
quote:
Op donderdag 29 september 2005 04:41 schreef Bus watcher het volgende:

4.00 Tanja zegt dat ze naar huis wil maar dat als datgene wat haar irriteert minder wordt gemaakt ze het wel weer probeert. Ze bedoelt dat ze ander eten wil en beter slapen wil.
Het is voor Tanja, u vraagt wij draaien.
pi_31023121
Ze zorgt voor lekker veel leven in de brouwerij, ze stookt wat vuurtjes op, als ze weg zou zijn, zou het een stuk minder leuk kijken zijn voor me.

Ik snap eigenlijk nooit zo, waarom medebewoners steeds proberen iemand om te praten als ze roepen dat ze het huis uit willen stappen. Ik zou denken " Doei, weer iemand minder " . Het is toch de bedoeling dat je alleen overblijft en de Jackpot meeneemt ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_31024429
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:04 schreef LangeTabbetje het volgende:

Ik snap eigenlijk nooit zo, waarom medebewoners steeds proberen iemand om te praten als ze roepen dat ze het huis uit willen stappen. Ik zou denken " Doei, weer iemand minder " . Het is toch de bedoeling dat je alleen overblijft en de Jackpot meeneemt ?
Ik denk dat je als bewoner niet erg populair bij de kijker wordt wanneer je iedereen het huis uit kijkt.
pi_31024462
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef Stali. het volgende:

[..]

Ik denk dat je als bewoner niet erg populair bij de kijker wordt wanneer je iedereen het huis uit kijkt.
Schijnheilig is het ergens wel, iemand proberen over te halen, te blijven. Ik zou het in ieder geval niet doen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_31024525
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Schijnheilig is het ergens wel, iemand proberen over te halen, te blijven.
Ben ik met je eens. . De bewoners klagen namelijk steen en been over Tanja. (waarin ik ze overigens geen ongelijk in geef).
  Moderator donderdag 29 september 2005 @ 13:07:58 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31024787
Neuh Tanja blijft, zijn allemaal loze dreigementen om aandacht te trekken. Het verbaasd mij inderdaad ook waarom niemand gewoon "OK later" zegt als ze weer begint over naar huis gaan. Dan heb je haar tenminste eens stil...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 29 september 2005 @ 13:14:35 #33
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_31024935
nee die gaat ech nie weg
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_31024970
Ik hoop enigzins dat ze wel weg gaat.. zijn we dan dat gezeik ook weer af
pi_31025056
Nee, ze blijft.

De enige reden dat ze blijft: ze vindt het niet netjes zolang BB haar telkens haar zin geeft.

Nou dat zegt wel genoeg.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31027085
Ik walg van die prostituee. Kind uitpoepen en opzouten met dat mens.
pi_31050871
Hehehe, gisteren:
Na het gesprek met BB kan Tanja er weer helemaal tegen.

Hoeveel zou ze gekregen hebben om te blijven? 10000?
*verwijderd door Admin*
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:40:45 #38
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_31050961
een flinke beurt?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_31050971
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik walg van die prostituee. Kind uitpoepen en opzouten met dat mens.

Erg slim is ze zeker niet...(voorzichtig uitgedrukt..)

Maar zeg nu eerlijk.. wat willen we zien? Geen saaie slijmerige mensen, maar actie.. En Tanja is de enige die zonder hulp van BB voor actie zorgt..

Niet dat ze moet winnen, maar ze moet wel blijven, anders is het een echte saaie bedoeling daar..en samen met Roel en Lieske is ze de enige die zichzelf blijft (hoe dom ze ook is).
// Lay down // Lay down your guns //
// All your daughters of Zion // All your Abraham sons //
-// Release release release // We need Love and Peace! //-
pi_31051744
Nee natuurlijk niet
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:33:00 #41
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_31052153
Nee die Tanja kijkt wel uit dat ze weg gaat ,ze roept het alleen maar om aandacht te trekken.
Heeft ze teminste weer iets om over te zeiken.
pi_31052282
Wedden dat Tanja er met een opdracht zit, al vanaf de eerste dag? Ik denk dat ze er bewust ingeplant is om de boel te verzieken, verstoren, en dit uitstekend doet, want ze naait de hele boel op en ondertussen glimlacht ze geniepig omdat alles zo perfect loopt.
De bewoners zouden er het beste aan doen om hele Tanja gewoon te negeren en door te gaan met hun eigen beleving van BB. Het is zo jammer dat ze het niet door hebben.

Nee, ze gaat dus niet weg. Ze heeft het nog nooit zo goed gehad.
hofleverancier van sterretjes :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')