Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef Sheridana het volgende:
Ik weet zijn naam...maar de films niet...
Nou ja, voor de mensen die de naam niet weten....hij is Billy Drago...
Missing in action is van Norris maar onze acteur speelt er niet in mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef dyonvbaal het volgende:
er is maar 1 chuck norris film die ik zo ken![]()
Missing in action (zo heet die film toch he? voor ik dat ook nog fout heb)
Billy Dragoquote:Op donderdag 29 september 2005 12:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet alleen the untouchables en Delta Force II.
om hem nou meteen ONZE acteur te noemenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:07 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Missing in action is van Norris maar onze acteur speelt er niet in mee.
Je had het er gisteren nog overquote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef ArtyShock het volgende:Mis ik bijna een Billy Drago vraag!
1 - Invasion USA
2 - The Untouchables
3 - Pale Rider
De karakteristieke koppen uit films blijven me over het algemeen vrij aardig bij.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:06 schreef Mennosson het volgende:
Je had het er gisteren nog over
ArtyShock +1 [afbeelding]
Ik was me net nog aan het afvragen hoeveel films ik zou moeten vragen. Als je Mystic Pizza al wist op te rakelen had je Ransom ook wel geweten... Maar ja, vijf of zes vond ik iets teveel van het goede...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Lilli Taylor?
The Haunting Liam Neeson en CZJ
Mystic Pizza Vincent D'Onfrio en Julia Roberts
High fidelity John Cusack en Lisa Bonet
Sheridana +1quote:Op donderdag 29 september 2005 13:50 schreef Sheridana het volgende:
Thandie Newton?
Chrash
MI 2
Beloved
Ik kan het me niet voorstellen. Ik loop ook al stuk op Juliette Lewis en John Lovitzquote:Op donderdag 29 september 2005 14:27 schreef mr_anonimous het volgende:
JL = Jennifer Lopez?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |