Ik stel voor dat we alle Fok servers een liter bier gevenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:03 schreef Misstique het volgende:
Gaat lekker met fok laatste paar dagen![]()
Ontwaar ik hier een hopeloze theoreticus die zijn niet eens fietsbanden kan vervangen?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef nozem het volgende:
Ik heb vanmiddag een binnen- en buitenband gekocht en mijn fiets naar een vriend gebracht die hem voor me maakt.
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:19 schreef Misstique het volgende:
Zo, t zit er weer op voor vandaag![]()
* naar huis gaat
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:19 schreef Misstique het volgende:
Zo, t zit er weer op voor vandaag![]()
* naar huis gaat
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:23 schreef Godlike02 het volgende:
Oi
ben dr weer
Wat een gezeik om gewoon een printer te krijgen in nederland
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat het wat makkelijker als je er voor betaald.
Hallo,quote:
Veel plezier bij korfbalquote:Op woensdag 28 september 2005 17:30 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Hallo,
"Busje komt zo" net overleeft op de radio...
* gaat ff lekker sporten
Later
We hebben er niks aan gemistquote:Op woensdag 28 september 2005 17:31 schreef Ynske het volgende:
en ik wilde jullie nog wel vertellen dat ik lekker vroeg naar huis was gegaan
doet fok t dan niet meer...
maar
HOI
Hey, het blijft Fok! hé.quote:
Ja en ik baal van die huidige kut winkels en ketensquote:Op woensdag 28 september 2005 17:33 schreef Frezer het volgende:
En nog maar eens zwaaien:.
[..]
Hey, het blijft Fok! hé.
Hmm weet niet wat ik me hierbij voor moet stellen ... op de fiets met een laptop aan 't surfen/fokken? In de (rijdende) auto aan 't fokken?quote:
Dat ie over 25 min naar huis gaat misschien?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:40 schreef Dragon_Lee het volgende:
[..]
Hmm weet niet wat ik me hierbij voor moet stellen ... op de fiets met een laptop aan 't surfen/fokken? In de (rijdende) auto aan 't fokken?
Btw, hullo all!![]()
How is life treating everyone this day???
Dat kan niet!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat ie over 25 min naar huis gaat misschien?![]()
Nee hij had 't over metersquote:Op woensdag 28 september 2005 17:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat ie over 25 min naar huis gaat misschien?![]()
Nee, over minuten in dit gevalquote:
Das nie! meters zeg ik je!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, over minuten in dit geval
Inderdaad. Voor fietsbanden vervangen heb ik nog altijd mijn onderdanen. Ik gruwel nu eenmaal van vuile handen.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ontwaar ik hier een hopeloze theoreticus die zijn niet eens fietsbanden kan vervangen?
Een prima vervoermiddel. Ik kom er overal mee in Nijmegen. Verder heb ik gratis reizen per OV. Misschien dat ik ongeveer 1 keer per half jaar denk: "Gut, een auto zou toch wel handig zijn"quote:
Die zijn er inderdaad. Helaas zijn er voor alle ontblote geslachtsdelen zwarte balkjes geplaatst. Bij Tranceptor een wat kleiner balkje dan bij de rest.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:20 schreef Beach het volgende:
is er nou een meet gewest ofzo en zijn daar eventueel fotos van? ik wil wel een avondje lekker lache
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Die zijn er inderdaad. Helaas zijn er voor alle ontblote geslachtsdelen zwarte balkjes geplaatst. Bij Tranceptor een wat kleiner balkje dan bij de rest.
raar soort humor heb jijquote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef Dragon_Lee het volgende:
Goed thuiskomen gehad Mukie? Geen ingetrapte deuren ofzo?
Met delegeren is niets mis. Met het schrijnende gebrek aan praktisch inzicht onder academici daarentegen wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:11 schreef nozem het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor fietsbanden vervangen heb ik nog altijd mijn onderdanen. Ik gruwel nu eenmaal van vuile handen.![]()
quote:
ja over het feit dat ik weer door het slotje heen posttequote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Litpho het volgende:
Ik zag de titel en dacht nog "ha, dit gaat ergens over".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |