Sentimentele augurkenbomquote:Op woensdag 28 september 2005 14:33 schreef petitlapin het volgende:
trouwens ynske, die ene tekst die je daarnet had gepost, heel mooi<= tranen van ontroering
Wat een kutmuziek eigenlijk als je het nu terug hoortquote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef Mukie het volgende:
Wh00t oude hakkuh nummers op radio 3
Meedanst en zingt lalalaaa
Dit lijkt natuurlijk nergens op...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
ok ff kijken:
Alanis Morissette - 08 - Head Over Feet
beyonce-dangerously_in_love
Erykah Badu - Love of my life
Omarion - Never Gonna Let You Go (She's A Keepa)
Maria Mena - What's Another Day
Maria Mena - You're The Only One
Ash - Girl from mars
Blink 182 - M&Ms
Blink 182 - Toast and bananas
all - 1 million bucks
fuck ik kan ff niet op nog meer komen
muziek en mooie teksten raken me altijd, ook als ik niet in verwachting benquote:
Je hebt echt niet mijn muzieksmaakquote:Op woensdag 28 september 2005 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit lijkt natuurlijk nergens op...
Er is maar 1 de beste en dat is..... *tromgeroffel*
Hero- Toen ik je zag (geweldige herinneringen aan)
maar dan wel de hero versiequote:Op woensdag 28 september 2005 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
een donderquote:Op woensdag 28 september 2005 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Evenbeeld van Henk Westbroekquote:Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef PPWB84 het volgende:
hoe heet dat evenbeeld nummer dan
De vraag is of het mooie muziek is (vrij naar Hans Teeuwenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
muziek en mooie teksten raken me altijd, ook als ik niet in verwachting ben![]()
Was aant begin van mijn 7 jarige relatie... samen met haar naar die film geweest (Allstars)quote:Op woensdag 28 september 2005 14:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
een donder
een bliksem
een slag toen ik je zag
das wel oud, maar roept niets bij me op
Ik heb gewoon een hele gevarieerde smaak. Ik ben naar ongelooflijk veel hardcore feesten geweest. Ik vind R&B helemaal heerlijk om te relaxen. Hazes en guusmeeuwis zing ik uit volle borst mee in Amsterdamse kroegen. Het gaat mij om het gevoel dat je erbij krijgt... Enige waar ik niet van houd is Hardrock en te muziek voor de langharigen onder onsquote:Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt echt niet mijn muzieksmaak
Tekst is erg goed ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef Ynske het volgende:
en idd echt een heel mooi nummer
hmm zin in avond etenlekker ongezond maar toch
tarly, met vleesje waar satehsausje inzit en worteltjes
Wat is mis met SAP?quote:
Zelfde gevoel heb ik trws bij Hard to say I'm sorry van Az Yet (cover)quote:Op woensdag 28 september 2005 14:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Was aant begin van mijn 7 jarige relatie... samen met haar naar die film geweest (Allstars)
Oe.. gaan we liedjes opnoemen met een persoonlijke betekenis?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:41 schreef Ynske het volgende:
enneh Sleeping Sun - Nightwish betekent ook veel voor me
zo ook met Our Farewell van WT
SAP zuigt!quote:
'What's my age again?' van Blink 182 zeer zeer mooi en ontroerendquote:Op woensdag 28 september 2005 14:44 schreef petitlapin het volgende:
weet iemand een mooie openingsdans voor een huwelijk
tot nu toe is het parce que c'est toi van axelle red .. maar misschien zijn er hier wat andere alternatieven, want mijn vriend zou ... hm niet echt klagen ... moest het een ander liedje zijn
Mijn smaak is ook best gevarieerd te noemen.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hele gevarieerde smaak. Ik ben naar ongelooflijk veel hardcore feesten geweest. Ik vind R&B helemaal heerlijk om te relaxen. Hazes en guusmeeuwis zing ik uit volle borst mee in Amsterdamse kroegen. Het gaat mij om het gevoel dat je erbij krijgt... Enige waar ik niet van houd is Hardrock en te muziek voor de langharigen onder ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |