abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31070109
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:25 schreef JohnDope het volgende:
Heroine en prostitutie zijn 2 verschillende en ingewikkelde problemen, ik ben wel benieuwd naar dat beleid dan, allemaal vanachter het bureau bedacht?
Ehm.. hij zal het inderdaad wel vanachter zijn bureau bedacht hebben. Heroineprostituees zijn verminderd toerekeningsvatbaar door hun verslaving, het is hetzelfde als seks hebben met iemand die in een psychose verkeerd, eigenlijk gewoon een vorm van misbruik dus. Het is in elk geval een standpunt wat hij politiek ook aanhing, en daar ook beleid op maakte (wat weliswaar met de nodige PvdA vrijblijvendheid ging, maar dat terzijde). Dan ben je toch wel tegenstrijdig bezig, maar als hij gewoon schoon schip had gemaakt, dan was het voor mij ook klaar geweest. Maar nee, het was allemaal één groot complot tegen hem.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:09:44 #52
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_31086348
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:04 schreef freako het volgende:

[..]

Oudkerk bezocht de tippelzone aan de Theemsweg in Amsterdam. Daar zijn weinig ramen te vinden. Tenzij je autoruiten meetelt. .

http://www.nu.nl/news.jsp?n=262356&c=11
OK, dan heb ik het wat dat betreft aan het verkeerde eind.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:16:23 #53
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_31086534
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:34 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Er is ook wel een verschil tussen een goed politicus en een goed 2e kamerlid. Politiek is geen wiskunde, dus het is wat moeilijker omdat in objectieve criteria uit te drukken. Zaken als aanwezigheid, initiatieven (vragen/moties/wetsvoorstellen) zijn niet alleszeggend voor een politicus, maar kunnen desondanks toch een behoorlijke indicatie geven voor iemands funcioneren.
Daar ben ik het dus mee eens. Met die redenering is iemand die aanwezig is en veel vragen stelt automatisch een goede politicus (of parlementslid). Het klopt dat er geen criteria zijn waar een goede politicus aan moet voldoen. Ik denk dat het meer een gevoel is, wat een politicus voor iemand een goede politicus maakt.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_31086635
rouvout, marijnissen, eerdmans,

maar zou waarschijnlijk niet op ze stemmen
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:01:05 #55
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31087731
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:19 schreef addictivebeat het volgende:
rouvout, marijnissen, eerdmans,

maar zou waarschijnlijk niet op ze stemmen
Op wie zou je dan stemmen, en waarom?